![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Tja deze drug is al zodanig sociaal aanvaard dat men opschept om het meeste te drinken. ik kan niet veel duvels dringen maar geef mij een middel en ik klop je ermee. al wat telt is dat je het dagelijks gebruikt en dan word je alles gewoon. Tolerantie weet je wel. Hoe langer nuchter, hoe zatter je de volgende keer word. Is hetzelfde met wiet.
Hoe meer tijd tussen, hoe beter voor de roes. Die dat het beste kunnen drinken zijn dus de verslaafde zatlappen... Alcohol zuipen kan en doet iedereen, tijd voor iets geestverruimend zou ik zo zeggen. Creatieve gedachten, filosoferen, discuteren kortom peace & love dankzij de pretsigaret. weg agressie, weg kater, weg handtastelijkheid, weg stank ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit anderhalve liter gedaan in 15 minuten en ik lag twee uur strike. (water, he, gewoon simpel bronwater.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 18 is mijn record wel al ff geleden (nog voor de euro) in mijn toenmalig stamcafeke met nieuwjaar ... je moest 500 frank inleggen en dan moest je de hele avond niets meer betalen. 8 uur aan een stuk en nog niet strontzat. Nu drink ik tss de 8 en de 12 op een avond (wel maar een keer per week he)
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Mannen zijn altijd wreder. Meerderheid van alle sadisten, moordenaars en ander uitschot zijn vaak mannen. Oorlogen idem allemaal mannen. Maar dat wilt daarvoor niet zeggen dat we fier mogen zijn op ons geslacht en geloven in de 'retroman'. DE eigenschappen die een man heeft zijn nodig voor de samenleving.
Weet je als wij mannen allen zouden willen, zouden wij de wereld heersen. Vrouwen zijn mentaal sterker maar mannen fysiek en bij de wet van de sterkste komt die laatste altijd naar boven. Doch zijn vrouwen binnen een paar miljoen jaar het enige overlevende geslacht (omdat er meer vrouwen zijn dan mannen) dus de man zal niet meer bestaan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik krijg een flashbackgevoel, hebben we 't hier niet al ooit eens over gehad? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ge kunt uzelf letterlijk dooddrinken met water, en ik heb het niet over water in uw longen en dergelijke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() wa nen zever hoe kunde u nu dooddrinken met water? Tegen dat ge drie liter binnenkapt is er al één liter uitgepist en zo niet kots je dat uit. Ik zou niet weten wat water slecht kan doen aan u organisme...
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Okey das veel in weinig tijd maar ik kan dat zonder problemen hoor ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik zou het toch maar eens opzoeken als ik van u was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ik denk spontaan aan het verdunnen van uw bloed, de concentratie van allerhande mineralen in uw lijf die te laag worden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er hier al bekend wie er nu het meeste Duvels achter elkaar op kan?
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Ik!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Dank u. Gelieve ook een niet onaanzienlijk bedrag op mijn rekening over te maken.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat moment dat je spraak weg is, maar je verstand nog niet, dat vind ik gewoon te ergerlijk ... en vermijd ik tegenwoordig liever ... nee, als je echt voor dronken compleet wasted gaat, dan kan je beter Ricard of zo nemen, zoiets gaat vlot binnen tot je compleet weg bent ... ps als je je voeten voelt warm worden, ben je ofwel aan t kotsen ofwel heb je t in je broek gedaan. maar die toestanden zijn ook al een tijdje niet meer aan mij besteed hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, andersom is wenselijker.
![]() |
![]() |