![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het geslijm is een constante.... het elkaar naar de mond praten ook... Zoek ik ff een voorbeeld of bespaar je me die tijd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ach.... ik leer jullie wel uit elkaar houden.... geef me nog wat tijd... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() ahahahahaaa ben je selectief aan het lezen mijn posts zijn anders dan die van smiley ! Weeral persoonlijk worden. Jij en filosoof en goodwill kunnen ook goed samengaan, dat is het leven. Iedereen is vrij !
Laatst gewijzigd door shaddy : 24 augustus 2008 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht Ja de toeristische zijn leuk maar er is veel armoede. Trouwens opletten met PJ ik heb van dichtbij meegemaakt die gast dreigt zelfs met geweld. Wil je meer weten kan je me prive een berichtje sturen. zelfs ik heb angst van die PJ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 24 augustus 2008 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of u moet open kaart spelen of u moet niet zo suggestief geheimzinnig doen want u valt door de mand op die manier.
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
GB verkoopt gif...... (winkelketen) Op het smaadproces ff stellen dat GB staat voor Geert Bruinsma.... zal je zaak niet redden hoor.... snap je hem??????? Laatst gewijzigd door alvinvdv : 24 augustus 2008 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 24 augustus 2008 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 24 augustus 2008 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Broeker!!!! Nu terug krabbellen................... ![]() ![]() ![]() NU GA JE WEL HEEL ERG AF HOOR!!! Schrik gekregen??? Laatst gewijzigd door alvinvdv : 24 augustus 2008 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() ???? ?????? ik ga dat ook eens doen mijn vraagtekentoetsen gebruiken ahahahahahahahah
![]() Ik heb ook gezegd ik schrijf het niet op een openbaar forum. Dus terugkrabbelen ??? Dat doen alleen pocos als ze te horen krijgen dat hun dochter slachtoffer is geworden van een volgeling van Mo de pedo. ahahahaha Laatst gewijzigd door shaddy : 24 augustus 2008 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zie mijn vorig antwoord aangeizen u nog enkele veranderingen had aangebracht - niet echt hoogstaand maar het niveau van de doorsnee poco die de sharia aanbid... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 augustus 2008 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar die link legt iedereen direct.
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg eens uit, want ik ben niet mee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebt U hier betrouwbare cijfers over? Heeft iemand hier trouwens statistieken van??? Of is dat 'van horen zeggen'.... of van 'denken'... Iemand relevante info? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |