![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Klagen dat er ergens janetten of hetero's zitten is toch discrimineren op gebied van sexuele voorkeur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Wat is dat misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() @Bhairav: ik had dit er nog effe bijgezet:
"Ik vind ook dat dit geen goede strategie is, maar waarschijnlijk om andere redenen dan jij. Ik zal mijn reden er meteen bij vertellen: homos en lesbos zijn het meest gediend wanneer ze de maatschappelijke omstandigheden zo hebben veranderd dat ze geen aparte instellingen (van rusthuizen en rustoorden, tot cafés) meer nodig hebben. Homos en lesbiennes zouden best de discriminerende structuren waarin ze verzeild raken, aanklagen, in plaats van zichzelf gewonnen geven en hun eigen aparte instelling op te richten. Anderzijds beeld ik mij wel in dat die strijd zo slopend is dat ze soms gewoon liever effe apart gaan zitten."
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 augustus 2008 om 13:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klagen is niet verboden. Waar ik woon, is het zelfs wet.
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Hoe bedoel je? Wat is wet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...rd=potenrammen
Hou de link http://vandale.nl bij: kan nog dienen Laatst gewijzigd door filosoof : 24 augustus 2008 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leid=GE11VJDVT Citaat:
Nu nog voor mijn moeder een autochtonen tehuis vinden, waar natuurlijk ook turken en marokkanen binnenmogen, zolang ze maar dagelijks hun stukje varkenvlees nuttigen. doe ik het goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 augustus 2008 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man kopt in het groot in alle kranten dat hij een Homo-rusthuis wil openen. Normalerwijze zou dat gewoon zijn volste recht moeten zijn, maar we zitten nu eenmaal met de discriminatiewetten. Als de ene mag discrimineren dan mag de andere het ook en dan geraken ze hun kluts kwijt. Dus kopt de man dat hij wéét dat hij niet mag discrimineren en dat iedereen welkom is, maar je moet dan wel weten dat je in een homo-rusthuis terechtkomt! Net alsof je daar als niet-homoman behoefte aan zou hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn moeder gaat dus naar de bediendenafdeling van de post-katholieke vrouwen...... (ho nee, op mannen en vrouwen mag je niet triëren, dat is geen minderheid). Ze wil dus bij de kattelieken bedienden gaan zitten. En mijne pa kan dan bij de protestantse arbeiders. Probleem is dan weer wat ze met de superkattelieke huisvrouwen moeten gaan doen.... http://towntalk.wordpress.com/2008/0...is-in-schoten/ maar blijkbaar vindt vereniging "De Roze Rimpel" (schitterend gevonden) het niet zo leuk: http://towntalk.wordpress.com/2008/0...is-holebihome/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 augustus 2008 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is eigenlijk het verschil tussen een rusthuis voor homo's waar ook hetero's welkom zijn en een normaal rusthuis waar ook homo's welkom zijn?
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Staat dat op hun voorhoofd gedrukt als iemand homo is ? Als er in het ziekenhuis in de kamer naast mij een homo ligt, hoe moet ik daarvan nu op de hoogte zijn ? Zolang hij het niet aan mijn neus hangt, of aan mijn lijf begint te prutsen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Om diezelfde redens legt met ook geen mannen en vrouwen samen. Om diezelfde redens moeten mannen en vrouwen apart douchen in bedrijven bijvoorbeeld. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 24 augustus 2008 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Er zijn rustoorden voor vegetariers. Waarom niet voor homos? Geen probleem voor mij en ze discrimineren niet immers iedereen is welkom. Ik zal blij zijn als later er zulke aparte rusthuizen bestaan. Zoals de tendens nu is zullen niet alleen scholen naar halal worden geassimileerd maar ook de rusthuizen. Dus binnenkort voel ik me niet meer goed in een doorsnee rusthuis opgedragen door de poco. Tenzij wij ons verstand bijeenrapen en iets aan die poco mentaliteit zullen doen. Dus als ik moet kiezen ts vrijdenkende vrije homo rusthuizen en halal en islamrelaterend spul rusthuizen(immers de autochtone zullen proces van racisme aan hun broek krijgen als ze protesteren) is mijn keuze snel gemaakt. En u wat verkiest u?
ps lekker veel karma schuld in de rusthuizen vanwege dit halal gedoe bbrrrrrr stel je voor vrouwen volledig bedekt onderdrukt en de mannen de vrijheid om alles te doen bbrrrr wat een vreselijk toekomstbeeld indien we de poco mentaliteit niet stoppen .... Laatst gewijzigd door shaddy : 24 augustus 2008 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Van mij mag je ook onder de brug liggen hoor.
![]() |
![]() |