![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u tevreden over het gebruik van uw gsm en over de bijhorende factuur? | |||
Ja, ik heb hier geen noemenswaardige problemen mee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 61,54% |
Neen, maar ik vind het, gezien de marktsituatie, verantwoord |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, maar ik heb geen behoefte om hier actie tegen te voeren |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
Neen, en ik vind het tijd dat hier eens over nagedacht wordt |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Welke providers maken superwinsten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is de ONTRANSPARANTIE van uw communicatiepakket. Je zou de informatie dusdanig moeten kunnen valideren aan den PRIJS-ANALYSE systeem, waar je dan uw OPTIMAAL Abonnement zou kunnen laten berekenen.
Er is concurrentie maar er is MIST... in de markt; Een goeie politieker zou de mist moeten doen opklaren een een protokol ontwerpen voor data exchange. En een server ten dienste stellen die de top 3 van de goedkoopste providers voor uw belgedrag aanbiedt. Met nog één optie voor onze vriend: stel dat ik nu echt veel wil SMS'en wat moet ik kiezen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Europese commissie wil de "roaming tarieven" naar omlaag. Maar vergeet dat het geld om een communicatiebedrijf te runnen ergens vandaan moet komen. Lager "roaming tarieven" zullen hogere binnenlandse tarieven als gevolg hebben. Citaat:
De vaste kosten maken voor de provider het gros van de kost uit. Vooral de afschrijvingen op de miljarden die in de infrastructuur geïnvesteerd zijn. De marginale kosten zijn laag, en daarom betaal je bij mijn werkgever (een grote Zwitserse telecom provider) bijvoorbeeld per gesprek, ongeacht de duur (tot maximaal een uur) Ergens moet het geld voor de infrastructuur en de investeringen vandaan komen. De overheid heeft GSM licenties vaak duur verkocht, en eist van de providers dat ze een landelijk dekkend netwerk onderhouden. De meeste providers bieden hun cosumenten zowel abonnementen met een hoge vaste kost en een lage variabele kost, als abonnementen met een lage vaste kost en een hoge variabele kost. Maar ergens moet er wel genoeg geld binnenkomen om de investeringen terug te verdienen daar kan je niet om heen. |
||
![]() |
![]() |