![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
?????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door alvinvdv : 2 september 2008 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Presleys Solicitors - [ Vertaal deze pagina ] Chide Atojoko (Miss). Chide holds a Bachelor of Laws degree (LL.B) graduating from the University of Ibadan, she was subsequently called to the Nigerian Bar ... presleysolicitors.com/our_partners.html - 13k - En jij???? Laatst gewijzigd door alvinvdv : 2 september 2008 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ongaat je dan een en ander wel hé... Presleys Solicitors - [ Vertaal deze pagina ] Chide Atojoko (Miss). Chide holds a Bachelor of Laws degree (LL.B) graduating from the University of Ibadan, she was subsequently called to the Nigerian Bar ... presleysolicitors.com/our_partners.html - 13k - EN JIJ??? Welke tittel heb jij??? 'Internetzijker???' Laatst gewijzigd door alvinvdv : 2 september 2008 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo annoniem als uw nick zeker........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door alvinvdv : 2 september 2008 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() N.a.v. het VTM-programma “Polspoel & Desmet” , dat gisteravond uitgezonden werd en vandaag om 12 uur herhaald wordt – vertelde Bart De Wever dat “Filip Dewinter zich boven op een mesthoop van kiezers bevindt”. BRON Laatst gewijzigd door filosoof : 2 september 2008 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Kan niet geloven dat deze persoon een en dezelfde is. deze persoon heeft een duidelijke afkeer van vrouwen anders zou hij niet akkoord gaan met de sharia en het bedekken van vrouwen ?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Kan niet geloven dat deze persoon een en dezelfde is. deze persoon heeft een duidelijke afkeer van vrouwen anders zou hij niet akkoord gaan met de sharia en het bedekken van vrouwen ?????
Uw fantasie kent geen grenzen!!! Mijn voorstel was bepaalde delen van de shria te integreren in onze rechtspraak!!! voor·stel (het; voorstellen; voorstelletje) 1 zaak die men voorstelt Dit voor geschillen tussen Moslims onderling, nooit voor zaken tussen Moslims en niet Moslims! on·der·ling (bijvoeglijk naamwoord) 1 onder elkaar Bebrijpend lezen??? Nooit je sterkste vak zeker??? be·grij·pen2 (overgankelijk werkwoord; begreep, heeft begrepen) 1 met het verstand kunnen volgen 2 een bepaalde uitleg aan iets geven |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() neen zwarte humor ahahahahahahaa schitterend te bedenken dat de moslims die ik ken varkensvlees eten onder de middag en dan maar faken. Nog nooit zulke hypocretie gezien behalve bij de islam. zielig zulle durf toch tegen je familie in te gaan. Neen hopen ze dat "wij" iets aan die godsdienst gaan doen. Vanmiddag een turkse vrouw ik stem op het Vb want ik ben die ambetante moslims beu met hun gezaag van hoofddoeken en ramadam. euh wablieft lol ahahahahaa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 september 2008 om 20:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Zal ik dan maar gaan zeuren bij de moderator???
![]() Toen ik 5 jaar geleden mij nick (?) aanmaalte was men blijkbaar nog niet zo verziekt... mij te gaan opsporen.... pfffft....... Ik kom op voor mijn mening.... en hoef geen zielige nickname die een indianenstam misbruikt voor ziek-rechtse doeleinden!!!! Heb je lef???? Dan weet lastmohican wat te doen.... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door alvinvdv : 2 september 2008 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |