![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Even voor de duidelijkheid, dit zijn quotes uit het artikel. Niet van mijn bijdragen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ben ik nu de enige die na enkele van uw schrijfselen u een al even grote karikatuur vind als de BUB dat voor het Belgicisme is? Nu, entertain ons maar verder, daar niet van. Ik vind dat nog best leuk eigenlijk. Laatst gewijzigd door TVDD : 2 september 2008 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om even terug te komen op de openingstopic: ik denk niet dat Ortwin Depoortere of het VB hier een standpunt heeft ingenomen in het israel-palestinaconflict. Het gaat hem over het feit dat er duidelijke linkse en extreem-linkse debatten doorgaan in een overheidsgebouw en dat mag niet.
Ze hebben plaats genoeg in het Moysongebouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen op de vraag: wat met een TeKoS-colloquium in een stadsgebouw?
![]() |
![]() |
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() In principe is de burger eigenaar van de staat en dus is die staat ook van alle burgers. Van linksen en rechtsen, van zionisten en anti-zionisten. Hieraan koppelen we het non-discriminatiebeginsel. Ergo: als A een stadsgebouw mag gebruiken voor een debat tijdens de Gentse feesten, dan moet B dan ook kunnen. Het is in de discretionaire bevoegdheid dat de manipulatie zit, niet zozeer in het feit OF er debatten mogen georganiseerd worden in overheidsgebouwen natuurlijk (wat een vanzelfsprekendheid is, Turkije is daar nog voor veroordeeld om dat niet te doen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang ... KVHV ... ik kan niet goed volgen. KVHV, komen daar niet voornamelijk CD&V'ers uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() mischien kan dit een beetje licht scheppen in de duisternis / propaganda
![]() An invention called 'the Jewish people' Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plaats van te jammeren dat een debat zou doorgaan kan het VB zich beter inspannen er iets tegenover te plaatsen zoals Volksstormer al zei? Wat is trouwens "links" aan antizionisme? Elk normaal, verstandig en geïnformeerd mens is antizionist. Ten andere, het zou pas erg zijn als het woord wordt verleend aan een zionist. Zionisme is racistisch imperialisme (de gegevens over folteringen, leugens, bewust onleefbaar maken van de Palestijnse gebieden, enz...zijn aanzienlijk) en wordt gebruikt om Europa verder in de Atlantistische dwangbuis vast te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Lokaal Raadslid
|
![]() KVHV is volstrekt partijonafhankelijk en bestaat 121 jaar. Bijgevolg is het nogal vreemd om die organisatie onder een bepaalde partij onder te brengen. Afhankelijk van de maatschappelijke hegemonie is het KVHV nu eens te democratisch, dan weer te sociaal, dan weer te Vlaams, en heden vooral te politiek-incorrect. Nochtans verdedigt KVHV al 121 jaar exact hetzelfde: emancipatie van Vlaanderen en de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (sorry geen tijd voor discussie: wel leuk om te zien dat system weer heerlijk samen opgaat met de nazis, soort zoekt soort eh?) Laatst gewijzigd door BenIsaac : 5 september 2008 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus: de kindermoordernaars behandelen op een schandalige manier de Palestijnen. En dat het u niet zint dat dit over uw bloedbroeders kindermoordenaars wordt gezegd, spijtig voor u, maar u zult er mee moeten leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb vooralsnog geen reactie gehad op 'Maar waar is de 'Palestijnse' claim dan op gebasseerd (grenzen 1967)? Ik heb net uitgelegd dat er meerdere volkeren waren tot die datum'. Jij bent selectief aan het posten man!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() sorry dubbel post.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 5 september 2008 om 19:22. |
![]() |
![]() |