Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2008, 20:50   #61
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
je hebt gelijk hoor, maar als iemand de nadruk erop legt dat het een moslim is, of een Marokkaan, is die even zielig?
...en is iemand die er de nadruk op legt dat het een vb'er is, of een skin-head, of weet ik wat, is die even zielig ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 20:59   #62
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
-zijn blanke Europese gezinsuitmoordende mannen een bedreiging voor de Europese cultuur en haar vrouwen, die we tegen deze monsters moeten beschermen?
Hangt van het aantal af. Zolang hun aantal onder kontrole kan gehouden worden is het geen bedreiging. Denk wel dat de term geestesgestoorde hier beter op zijn plaats is.
Citaat:
-of mogen we niet veralgemenen en zijn enkel blanke kapitalistische Europese mannen een grote dreiging voor Europa?
Hangt van hun aantal af. Probleem voor Europa zal er pas komen als men deze geestesgestoorden in grote getalle zal gaan invoeren.
Citaat:
-of nog preciezer: moeten alle Britse blanke hun-gezin-in-brand-stekende blanke mannen Groot-Brittannië verlaten en onmiddellijk buitengezet worden uit Europa?
Enkel als ze illegaal in Groot-Brittannie verblijven
Oud 8 september 2008, 21:08   #63
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Blanke Europese man moordt zijn gezin uit?

Das idd een stoute blanke Europese meneer en voor mijn part hoeft daarin niks verzwegen te worden over zijn nationaliteit. Maar dit is zo'n typisch blankemannen-delict. Als het gaat over misdrijven gepleegd door allochtonen zal het meestal gaan over diefstal, vandalisme, verkrachting en geweldpleging: de typische misdrijven waarvoor allochtonen (bepaalde groepen ervan) bekend staan. Dus eigenlijk vind ik dit maar appelen met citroenen vergelijken. Ik denk dat de vraag van veel forumgangers hier is waarom allochtonen zo uitblinken in deze bepaalde categorieën van misdrijven ipv misdrijven in het algemeen. Of heeft iemand al iets gepost over een allochtoon die miljardenfraude heeft gepleegd of belastingen heeft ontdoken?

Ik vind dat er in statistieken geen taboes mogen zijn. Als idd. blijkt dat allochtonen in verhouding meer geweldsmisdrijven plegen mag dat geweten worden en niemand die hier dan stigmatiseert. Ik voel mij als man toch ook niet gestigmatiseerd omdat ze ergens de sekse van de dader vermeld hebben bij een misdrijf of ze onderzocht hebben da mannen meer misdrijven plegen dan vrouwen.
Uit onderzoeken blijkt dat vrijwel alle (80 procent) seriemoordenaars op de wereld van blanke afkomst zijn en vaak van het mannelijk geslacht zijn.

ff terzijde als hatelijke informatie....

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 8 september 2008 om 21:09.
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 21:10   #64
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Uit onderzoeken blijkt dat vrijwel alle (80 procent) seriemoordenaars op de wereld van blanke afkomst zijn en vaak van het mannelijk geslacht zijn.

Weg met de mannen!!!!!
Oud 8 september 2008, 21:24   #65
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Weg met de mannen!!!!!
Pro forma eerst nog een referendumke onder de vrouwen organiseren.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 22:14   #66
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En, so what ? Feiten zijn wat ze zijn. Het wordt pas een probleem als ze niet meer mogen benoemd worden.
Oud 8 september 2008, 22:27   #67
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja..ik weet nog niet of de 'opzet' wel zo geslaagd is..ik heb er geen problemen mee toe te geven dat het waar is; meestal zijn daders van dit soort gezinsdrama's blanke mannen.
De verklaring lijkt me eenvoudig; die staan het meest aan de top.
Helemaal onder of boven de ladder geeft ook veel druk, daar zal de verklaring voor dit drama liggen; verschikkelijk dat dit is gebeurt en ja; we moeten die gezinnen beter beschermen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 22:44   #68
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja..ik weet nog niet of de 'opzet' wel zo geslaagd is..ik heb er geen problemen mee toe te geven dat het waar is; meestal zijn daders van dit soort gezinsdrama's blanke mannen.
Helemaal onder of boven de ladder geeft ook veel druk, daar zal de verklaring voor dit drama liggen; verschikkelijk dat dit is gebeurt en ja; we moeten die gezinnen beter beschermen.
De druk van het onderdrukken.... als excuus!!

Oud 8 september 2008, 22:47   #69
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
En, so what ? Feiten zijn wat ze zijn. Het wordt pas een probleem als ze niet meer mogen benoemd worden.
Oud 8 september 2008, 23:10   #70
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv

En, so w
Je kan er net zo goed uit besluiten dat blanke seriemoordenaars van mannelijk geslacht OF een hogere drang hebben om 'gepakt te worden' OF 'niet sluw genoeg zijn om uit de handen van het gerecht te blijven'.

Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 8 september 2008 om 23:11.
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2008, 04:53   #71
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het zit misschien in hun genen. Waarom hier flauw over doen. Als er hier ook maar een misdaad, of zelfs maar slechte schoolprestatie, met genen in verband wordt gebracht, springt heel de politiek correcte meute recht en start een kampagne via de gesubsidieerde media (of misschien bij een blanke man toch niet ).
Oud 9 september 2008, 13:55   #72
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Ik veronderstel dat uw onderzoek ook rekening heeft gehouden met de verschillen in wetgeving en de efficiëntie van politiediensten en gerecht tussen doorgaans 'blanke' samenlevingen en de eerder 'gekleurde' versies ?
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be