![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spek , worst , gebraad , koteletten, ... Noem maar op ...
![]() Erwtensoep maken is makkelijk , neem huisdier , zet het een tijd in bad met heet water tot boullion is getrokken , haal huisdier er uit en verzorg het daarna met flamazine ... ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 10 september 2008 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De ene neemt een schaap, de andere een varken ....bij wijze van spreken he perverselingen....als gezelschapsdier...how low can you go?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Is gelukt !!!! Poesje 1, de rosse, zit vanaf vandaag op Nynorsk haar schoot !!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Héél 't forum jaloers op die rosse poes ... ![]() Toch weer een katje gered ... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leeuwke is trouwens een ongelooflijke schat, en zit as we speak mee te koekeloeren op 't forum.
Hij heeft wel gigantische klauwen (momenteel een centimeter diep in mijn rechterbeen of 't scheelt nie veel). 't is ne knuffel. Dank je, Lantjes! Het ander schepseltje & dochter of zoon blijft overigens zeer welkom.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan gaan we dat Leeuwke eens naar uw scherm doen springen:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met veel plezier gedaan Nynorsk !
Is het Leeuwke geworden? Want je moest nog een naam verzinnen...Lantjes was anders ook ni lelijk...(only kidding...) Wij tevreden, de poes tevreden, jullie tevreden...daar doen we het voor hé. Maar 'k denk er aan te stoppen ze weg te brengen. Ons madam combineert dat altijd met een dagje shoppen (Brugge deze keer) en dat kost me meer dan die kat gewoon zelf in huis nemen.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Mocht die kater van ons ander katten niet aanvallen hadden we er meer in huis.
Vorige keer hadden we een klein poesje erbij gezet, het was niet mooi om te zien ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OK, hier gaan we nog eens...we krijgen stilaan naambekendheid....
Iemand die zich eveneens voor de zwerf- en afgezette katten in het Aalsterse ten volle inzet, heeft ons gevraagd ook deze te helpen plaatsen. De grijze zijn zusjes, een maand of 8 oud Het zwarte is eveneens van die leeftijd en de drie samen met het rosse zijn zusjes/broertjes van een drietal maand oud. Wie zin heeft om ook (eentje van) deze een goeie thuis aan te bieden, laat het maar weten hé... Bijlage 41566 Bijlage 41567 |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bijlagen werken niet bij mij. Ik denk dat ik eventjes ga passen, hoewel het héél verleidelijk is om gewoon te zeggen: "breng ze maar allemaal naar hier". Maar dan gaat het een beetje boven m'n hoofd groeien denk ik. (voor de mensen die het niet weten: het zwartje uit de openingsdraad woont intussen ook bij mij - het ziet er trouwens ontzettend veel snoeziger uit dan op die foto). Ik hoop dat je snel iemand vindt, want 't begint zo'n beetje koud te worden voor die kleine hummeltjes eh ![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij werken die bijlagen ook niet. Zijn ze lekker goed in het vlees en eetbaar?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() oeps....'k zal de bijlagen proberen te bewerken...nu, deze zitten al "onder dak" voorlopig dus de aankomende winter is geen probleem. Nog eens bedankt Nyn om de vorige twee een thuis te geven en blijkbaar vlot het al wat onder elkaar
![]() nog een poging, in twee keer dan maar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ik ga hem voor zijn. *gaat op poezenbeul BigF zijn nel zitten*
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zit hier te smelten, maar zit hier zelf al met 8 poezenbeesten, 2 honden en een man die ik stilaan niet meer ontwar in de dierentuin. Daarom pas ik liever even.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel uw doos VEET weeral opgebruikt of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |