![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wat moet je dan weer denken van volgend statement : [size=4]"Stap allemaal gewoon af van een probleemoplossend denken, want dat probeert de mens al duizenden jaren."[/size] Wat moeten we ons hier dan weer bij voorstellen : [size=4]"stellen dat de democratie zoals de westerse wereld die kent superieur staat ten opzichte van andere besturingsvormen is al helemaal crimineel"[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En degenen die erop tegenwaren, werden racisten genoemd. Gaan we die nu Utopiërs noemen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Darwinneke,
Stel je even twee mensen voor aan een tafel. Voor hen op de tafel ligt een ei...Beide personen willen het ei schilderen...dat is in deze paasperiode niet zo bizar te noemen. De ene mens wilt een volledig blauw ei. De andere wilt een volledig rood ei. Er vormt zich een probleem zowaar. Op dit punt kunnen beide personen overeenkomen door het ei voor de helft blauw en voor de helft rood te verven. Dan spreken we van een compromis. Maar op zich is het probleem niet opgelost, want beiden hebben niet wat ze wilden...namelijk een volledig blauw of volledig rood ei. Nu is het wezen van het zijn van die ei en de hele bedoening rond pasen een te verwaarlozen iets, maar zo, natuurlijk veel complexer, is een samenleving met mensen ook. Ik schrijf vannacht verder...heb namelijk ook nog een lecven buiten het forum... ![]() groeten.
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Goed opgelet Dilbert. In het geval van het ei kunnen we stellen dat er weinig mensen moeilijk zouden doen, het gaat tenslotte maar om een ei en daarvoor willen we wel een compromis sluiten. Maar als het gaat om onze omgeving, onze cultuur, ons bestaan, onze werkelijkheidsbeleving, onze genen, onze meisjes, onze toekomst, onze kinderen, onze dieren, onze jobs, ons landje, ons rechtsysteem, ons belastingsgeld,...enz. Dan zijn we, tercht, minder bereid om toegevingen te doen...of we nu in ons eigen land zijn of op een ander.
En dat bedoel ik dus als ik zeg dat je moet afstappen van een probleemoplossende visie...Want zowel links als rechts vervallen dan in een soort van allesoplossend idealisme...zonder rekening te houden met de menselijke mentaliteit. Het communistisch manifest...een fantastisch boekje...en al even onleesbaar voor de man in de straat (waar ik ook bij hoor) en Marx heeft compleet geen rekening gehouden met de mens zelf. Een mooie oplossing waardoor miljoenen doden zijn gevallen...door mensen die het verkeerd gebruikten wel te verstaan. En Dilbert, wees gerust dat er langs beide zijden weinig intresse is naar compromissen. En dan nog iets, vrij pijnlijk natuurlijk, maar uiteindelijk gaan we nog meer allochtonen binnen moeten halen...en dat heeft alles te maken met de vergrijzing in dit landje. De actieve bevolking moet groot genoeg blijven. Zodat wij later ook nog een beetje verzorgd kunnen worden. En ja, natuurlijk komen er nu mensen af met de zin 'die migranten werken hier niet!' U weet net zo goed als ik dat de meerderheid van de migranten WEL werkt...als wij hier niks produceren, dan moeten we importeren...dat gaat ook zo met werkkracht. Zonder werkkracht geen koopkracht en ja...u weet allemaal hoe de grafieken dan lopen. En na vergrijzing komt verwitting...en dat zou toch zonde zijn voor het mooi Vlaamse volk..aangezien dat een uitstervingssituatie is... Ga en vermenigvuldig u!!
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Tiens, jij zegt nu dat de meerderheid van de migranten wel werkt...
Waarom ligt men dan altijd te zeveren over de 'hoge werkloosheid' bij de migranten? En waarom schrijft men hun asociaal en crimineel gedrag dan toe aan die 'hoge werkloosheid'? Want jij zegt, als kenner blijkbaar, dat de meesten wel werken... Hm, heb jij misschien logica gestudeerd op Mars ofzo... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() Kan je met cijfers komen Atilla? En nee, ik heb nooit gezegd dat ik een kenner ben...en mss was dat inderdaad een te snelle conclusie. Punt is gewoon dat de actieve belgische (of vlaamse) bevolking steeds kleiner wordt en we dus meer en meer behoefte hebben aan buitenlandse werkkrachten...
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik heb hier geen cijfers bij de hand (ik zit niet thuis, maar in een internetcafé). Maar dat wordt toch altijd gezegd door diegenen die vooral de Marokkaanse criminaliteit willen relativeren, dat ze teveel zonder werk zitten?
En er mogen gerust buitenlandse werknemers bijkomen, maar dan liefst geen Marokkanen, he. Laat de Polen bijvoorbeeld maar komen voor mijn part. Dat zijn tenminste Europeanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dankzij de afname van de bevolking komt er voor iedereen meer ruimte vrij en worden op den duur de woningen terug betaalbaar voor iedereen. Ook wordt het op die manier pas mogelijk om aan een duurzame ecologisch verantwoorde economie te bouwen die de anderen op aarde ook kansen tot ontwikkeling geeft zonder alle hulpbronnen van de aarde leeg te roven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() En wat gedaan met de enorme groep hulpbehoevenden ten opzichte van een kleine actieve bevolking? Trouwens, zoals ik al zei, vergrijzing leidt tot verwitting en ik denk dat niemand daar naartoe wilt...wat dan krijg je een paddenstoelgrafiek en staat de door u zo geliefde vlaamse bevolking op springen. En ja, dan zullen "ze" het hier al helemaal over nemen.
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die "hulpbehoevendheid" moet met een dikke korrel zout genomen worden. Er wordt tegenwoordig veel werk gemaakt van de verhoging van de levenskwaliteit van de "ouderen". Senioren van nu zijn doorgaans gezonder en sterker dan die van vroeger. Die bevolkingsafname hoeft ook niet eeuwig door te gaan. Enkele generaties aan 1,5 kinderen per ouderpaar volstaan om hier de ecologische balans terug in evenwicht met de moderne economische noden te brengen. En van dan af volstaan weer 2,1 kinderen per ouderpaar om een stabiele bevolking te handhaven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Elke oorlog heeft zijn collaborateurs. In dit geval kiezen de linkiewinkies de verkeerde zijde. Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() sjonge, praten we nu ook al over een oorlog?
![]() Vandaag heb ik gesproken met de dame van Kadanz Blaisantvest...ik vroeg haar of ze nooit eens in discussie treedt over haar werk en haar achtergrond...er valt voor haar niks te discusiëren, ze doet gewoon haar werk en is gewoon zichzelf en dat er mensen zijn die niet tevreden zijn, dat is alleen maar pech voor die mensen, het zal nooit gebeuren dat iedereen tevreden over je is...Ze zegt dat je van je leven moet genieten en niet te veel over vanalles liggen piekeren en discussiëren...En ze neemt afstand van zowel links als rechts... Hier worden trouwens nogal doembeelden opgehangen ze...een moslimstaat in België...ziet ge het al voor u? ![]() Het is zeker zo dat er vele zaken zijn die aangeklaagd moeten worden en zeggen dat er geen problemen zijn is belachelijk maar zorg aub dat je geen gesprongen aders of darmkrampen over houdt aan al te ver gegroeide frustraties...dat werkt op je gezondheid. Scholl
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan eigelijk best in de buurt waar ik werk als juegdwerker komen met de Vlaamse onafhankelijkheids idee. Als je het goed uitlegt begrijpen jongeren mij wel.
Ik heb dan ook wel respect voor hun cultuur |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Je moet 's gaan zien in welke toestanden Chiro- en Scoutslokalen zich bevinden!
Voor onze eigen jeugd is er natuurlijk geen geld. Die moeten hunne plan maar trekken, alles opgesoupeerd door de immigranten.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Vreemdeling
|
![]() TypO,
zoals ik al ergens zei; VIER organisaties krijgen nieuwe lokalen in de ondergrondse constructie aan het rabot...waaronder Kadanz EN de Scouts. Wat die fuifzaal daar ineens komt doen is mij ook wel een vraag.