![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat me op mijn beurt een vraag stellen. Toont een verband met de huidige naamgeving van de provincies en de historische streeknaam het bestaan van de politieke entiteit genaamd "België" tijdens de Middeleeuwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() Daarbij, middeleeuwse vorstendommen? Wil jij mij eens zeggen wanneer er sprake is geweest van een middeleeuws vorstendom Vlaanderen of Brabant of Limburg of Henegouwen, etc...?
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel er zou helemaal geen probleem zijn geweest als Belgique niet had bestaan.
BUB is dus moreel mee verantwoordelijk voor al de problemen. Het wordt hoog tijd dat we de BUB publiek veroordelen voor 178 jaar lang racistische en nationalistische hetzes en wanbeleid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |