![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() komaan vertel, Groentje-18.. wat bedoel je precies Citaat:
bovendien dat dingetje staat op hun site |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze promoten hier verdomme zowaar gangbang heteroseks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kortom één van de bedoelingen is dat men ook het taboe ( dat er ventueel nog op ligt ) doorbreekt, da's maar goed ook, anders kan je d'r ook niet zinnig over spreken ik begrijp je probleem zelfs niet goed van zodra jongeren wat rondsurfen op 't net al of niet doelgericht op zoek naar zulke informatie worden ze wel doodgebombardeerd door wat andere plaatjes misschien moet je daar eens tegen ageren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat alleen maar uit het oogpunt van onze generatie vermoed ik... als ik de jeugd er nu mee zie omspringen dan kan ik misschien maar paar zaken concluderen : - die seksuele ontdekkingstocht gaat in een ietwat vlugger tempo eens ze eraan beginnen - ze beginnen er op jongere leeftijd mee - er heerst niet echt een taboe ... in de letterlijke zin dat je over bepaalde zaken niet zou kunne praten niks dan voordelen dus Citaat:
'k vind dat ook soms... zeker in context van het bijna automatisch koppelen van seks aan allerhande zaken die er in feite niks mee te maken hebben ( oa reclame ) als daar al iets van aan is dan heb ik de indruk dat het mede deel uitmaakt van een slingerbeweging die uiteindelijk naar een punt zal gaan waar seks gewoon onderdeel uitmaakt van het leven zonder dat er specifieke taboe's op blijven kleven en zonder dat men erop gefixeerd is |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De manier waarop. Goed ja. Maar hoe moet het dan wel ? Om je boodschap te verkondigen via, of aandacht te krijgen op het internet dient het allemaal misschien iets explicieter. In tegenstelling tot "boodschappen van algemeen nut" op de televisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Al kun je het beter laten zolang je nog geen vaste partner hebt en niet samen een soa-test hebt gedaan.
Op de Sensoa-site: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Waar veel jongeren nog nooit aan gedacht hebben is sperma in de mond (en doorslikken!?) daar gaat men nu volop mee experimenteren,dankzij de videoclip van Senoa! Sensoa zorgt voor meer aidspatienten dankzij sperma in de mond! Goed bezig Sensoa, jullie leren de jongeren nog extremer worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat Nynorsk hier niet meteen verwees naar de campagne van sensoa...ik zie niet in hoe dat filmpje ( nog ) zou kunnen bijdragen tot een ontmenselijking van het sexuele
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we kunnen dus besluiten dat sensoa zich perfect aansluit bij haar doelstellingen en verder geen waardeoordeel heeft of wat wilt opdringen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doen die pastoors die jongeren dan doen misschien ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord, maar de 'gelovigen' worden toch maar verondersteld te slikken wat hen voorgehouden wordt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |