![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() En het ongenuanceerd beschuldigen van vreemdelingen, andersgekleurden, anders gelovigen, het goedpraten van de holocaust en het taarten gooien in het gezicht van anders denkenden, dat is geen eerrroof? Het VB is nochtans een partij die symapathiseert met al deze zaken...
![]() |
#64 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#65 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben voor vrije meningsuiting, niet voor de vrijheid van beledeging. Ik keur de actie van Verstrepen dus af, wat niet wegneemt dat de hypocriete Morel deeluitmaakt van een partij die teert op de beerput van de vrijheid van beledeging. Poets wederompoets blijkt het dus.
![]() |
#66 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet trouwens niet hoe het zit met Verstrepen. Maar in het debat tussen Verstrepen en Morel dat ik me herinner, loog Morel en niet Verstrepen...
Na te kijken op in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=1EuYQ4Nq5H4
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in ieder geval, natrappen en stoken in andermands privé-leven is niet netjes. wie op zo iemand stemt, versta ik toch niet hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag ik er trouwens op wijzen dat ze bij het VB er geen tegenstander van waren, toen Di Rupo een taart in het gezicht werd gegooid. ( http://www.blokwatch.be/content/view/573/47/lang,nl/ ) Is dat dan geen eerroof?
![]() |
![]() |
#70 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Ik ben voorstander van volledige vrijheid van meningsuiting.
Ik ben ook legalist. DWZ dat iemand perfect de vrijheid moet hebben om iemand te beledigen maar dat wanneer daar schade wordt mee aangericht de belediger uiteraard die schade moet vergoeden. Heeft Morel/Vanhecke schade behalve een plek op hun blazoen? Neen? Geen poot om op te staan. Wel schade? Gewoon vergoeden en klaar is kees. Maar: in België is dit onmogelijk door het feit dat de rechtbanken de bewezen oneerlijkheid in de berichtgeving niet aanvaarden. Ik verklaar mij nader: als ik beledigd wordt in de pers dan is het niet meer dan billijk dat ik mij in diezelfde pers en met dezelfde intensiviteit mag verdedigen. (Hierover bestaat trouwens een soort rechtsspraak in België). Wanneer echter de pers in zijn totaliteit veel meer ruimte geeft aan diegene die beledigt dan aan het slachtoffer van die belediging dan is er van vrijheid van meningsuiting geen sprake meer en komt mijn hierboven aangehaalde (Amerikaanse) vrijheidsmodel totaal in verdrukking. De rechtspraak is trouwens tegen dit fenomeen totaal machteloos (een rechter kan moeilijk de ganse pers een dwangsom opleggen om objectief te zijn). Besluit: als je als benadeelde partij niet behoort tot de 70% linkse of extreem linkse ideologie ben je in België de pineut.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 september 2008 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik ontzeg Morel niets. Ik zeg gewoon dat ze hypocriet handelt...
![]() |
#74 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Mischien kan u best zeggen wat dat u juist onzin vind en het daarna weerleggen...
![]() |
#75 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Moet ik hier álles doen of wa?
![]() |
#77 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() U hebt daar dus geen antwoord op. Het beste bewijs dat uw theoretisch concept in praktijk blijkt te falen...
![]() |
#78 |
|
![]() Als U mijn posting moest hebben gelezen zou u weten dat tussen de theorie en de praktijk één perfide stoorzender zit...het bijna monopolie van de overwegend linkse tot extreem linkse pers.
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
En daar proberen iets uitgelegd/rechtgezet te krijgen is een gevecht tegen de bierkaai. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |