Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2008, 15:14   #61
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Zeg, Ambiance, bent U de verdediger van de kleine man?
hey chipie. Ik ben voor gratis onderwijs en verplichte lessen speciaal gewijd aan de DT regel.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 15:22   #62
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
zeg jood, leer eens schrijven.
Hoofdletter niet vergeten !
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 23:23   #63
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Hoofdletter niet vergeten !
Dat is niet met een hoofdletter, net als christen.
Oud 3 oktober 2008, 04:09   #64
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
1) Veel Polen keren nu terug naar hun thuisland.
Een kennis van me investeerd in Polen en volgens hem gaat de economie op een goede weg.

2)Polen zijn harde werkers,geen dag dat ik geen 'nieuwe' Pool in mijn buurt zie die werk zoekt.
Ze doen gewoon alles !
Sommige streken van Polen doen het goed, maar het blijft een arm land. Sommige streken, zo rond Lublin, zijn ronduit depressief en armoedig, vol met bedelaars, armoedige oudjes en helemaal niets te doen behalve zich elke dag ladderzat drinken. Zelfs in vergelijking met Belarus of Oekraïne vind ik Polen depressief, die landen hebben tenminste hun eigen cultuur waar ze fier op zijn, hun heel eigen uitbundige stijl, een grote trots ook, Polen is een amorf land, niet westers, niet oosters, grijs, en iedereen ziet er bijzonder depressief uit, nog nooit een lachende of feestende Pool gezien. Polen is ook het corruptste land van de EU na Roemenië en Bulgarije.
Polen doen inderdaad alles, Oekraïeners of Russen zullen zich zelden verlagen om de stront van West-Europeanen op te kuisen of een andere klotejob te doen, ze doen liever "zaakjes". In Rusland, Oekraïne en Belarus hebben Polen de reputatie geniepige, grijze onderkruipers te zijn die zelfs hun grootmoeder zouden verkopen voor geld, en dat klopt ook wel grotendeels. En dat is natuurlijk ook subjectief, maar hun vrouwen komen (letterlijk en figuurlijk) niet eens tot aan de schouders van hun Oekraïense of Russische zusters, maar ze hebben wel een neuslengte voorsprong. En nu ik dit onderwerp aangesneden heb, dat geldt eveneens voor hun Oostenrijkse zusters, hoewel die hun gebrek aan kwaliteit weer goedmaken door overvloedige kwantiteit. (dat komt er van als je hele dagen Leberknodels, Wienerschnitsels en wursten eet)
Maar, fiere Jood, aan Israelische vrouwen kunnen zelfs de Russische moeilijk tippen moet ik toegeven.

Oh ja, waarom zijn er geen migranten in Polen, en in Nederland (maar ook in Rusland of Kazachstan bvb.) wel? Omdat ze Polen niet interessant vinden, er valt geen geld te verdienen, en niets te beleven.

Laatst gewijzigd door tomm : 3 oktober 2008 om 04:22.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 04:25   #65
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
waar is de tijd van de goeie oude sovjetunie! Uren wachten in de rij voor een brood die voor de helft bestond uit zagemeel, vodka waar je van blind werd en de trein was gratis maar reed wel maar één keer per week op onvaste tijdstippen.
meneer is zeker nog nooit naar de Sovjet-Unie geweest, nu niet en vroeger ook niet.
Oud 3 oktober 2008, 08:46   #66
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Ik ben naar de Sovjet-Unie geweest:
-muziekwinkels met platen van Brezjnev die de grondwet voorleest
-tegengehouden aan een nachtclub omdat ze dachten dat ik een Hongaar was - burgers uit andere communistische landen mochten daar dus niet binnen
-drie keer in de rij staan om iets te kopen in een grootwarenhuis: eerste keer om het produkt te bekijken, tweede keer om te betalen, derde keer om het af te halen

Geen wonder dat ze de Koude Oorlog gewonnen hebben van het euvele kapitalisme!
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 12:57   #67
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
Ik ben naar de Sovjet-Unie geweest:
-muziekwinkels met platen van Brezjnev die de grondwet voorleest
-tegengehouden aan een nachtclub omdat ze dachten dat ik een Hongaar was - burgers uit andere communistische landen mochten daar dus niet binnen
-drie keer in de rij staan om iets te kopen in een grootwarenhuis: eerste keer om het produkt te bekijken, tweede keer om te betalen, derde keer om het af te halen

Geen wonder dat ze de Koude Oorlog gewonnen hebben van het euvele kapitalisme!
Platen van Breznyev die de grondwet voorleest?
Platen van Lenin dat weet ik...
Oud 3 oktober 2008, 17:07   #68
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
meneer is zeker nog nooit naar de Sovjet-Unie geweest, nu niet en vroeger ook niet.
Dat geloof ik ook niet, want U at ginder in 1987 kaviaar en U dronk er champagne... En de frigo's waren daar zeker zo goed gevuld als hier...

Of hebt U dat niet verteld?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 17:36   #69
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat geloof ik ook niet, want U at ginder in 1987 kaviaar en U dronk er champagne... En de frigo's waren daar zeker zo goed gevuld als hier...

Ik denk dat het tante Kaatd was...

Laatst gewijzigd door longhorn : 3 oktober 2008 om 17:36.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 17:59   #70
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
hey chipie. Ik ben voor gratis onderwijs en verplichte lessen speciaal gewijd aan de DT regel.
ik kna 50 woodten pre minut tiepe , zoek de foudt
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 18:34   #71
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Ik zeg enkel dat ik dat eten niet zo lekker vind, dat is subjectief natuurlijk, net als uw bewering dat Oostenrijks eten lekker is. De meeste mensen vinden Frans of Italiaans eten toch wel beter (en nee, Afrikaanse eten is NIET lekkerder in tegendeel)
Maar ik heb toch nergens beweerd dat het eten er "beter" zou zijn? Ik versta zowieso niet waarom U zit te klagen, steen en been, omwille van het feit dat men in Oostenrijk Oostenrijkse gerechten serveert. Dat is toch waarlijk de peuterachtige klienzieligheid ten beste. Denkt U dat de bruinen iets anders eten dan hun eigen pita's et al? Het argument is een sofisme, namelijk deze van de totale irrelevantheid.

Citaat:
Vergeet het maar, je kunt veel zeggen over Wit-Russen, dat ze veel drinken, dat ze corrupt zijn, gewelddadig, racistisch zijn zelfs, maar saai zijn ze zeker niet.
Dan zou ik wel eens willen weten welke wetenschappelijke criteria U toepaste. U scheldt Oostenrijkers uit voor het vuil van de straat en noemt hen met nog een non-argument "saai" om daarna een obscure scheurstaat, zijnde Wit-Rusland, te verheerlijken maar U geeft nooit argumenten.

Citaat:
U bent blijkbaar enkel in Tirol en omgeving geweest... (U bent toch Bart Dewever niet?) in het oosten van Oostenrijk en de grote steden zie je vooral grote piekfijne gekleurde stenen huizen en woonkazernes.
Wie heeft het over Tirol? Ik veronderstel dat de extreem-linkse krakers en rastakoppen al schuimbekken bij het horen van de naam alleen al, in hun lichtzinnige oppervlakkigheid stellen ze zich allicht daarbij allerlei dingen voor. De woonkazernes zie je overal, daarvoor moet je niet verder dan de eigen stad gaan. In Oostenrijk zijn ze verre van de standaard. Dus wederom zie ik niet in waar Uw non-argumenten naartoe moeten leiden.

Citaat:
Oostenrijkers hebben, net als de "bruinen" (een veralgemening van vele dozijnen totaal verschillende culturen, maar goed) OOK cultuur, maar zijn niet het Herrenvolk dat U ervan maakt.
O jee, "Herrenvolk", de term is alweer gevallen. Ik hoop maar dat U binnenkort geen "werkkampen in het oosten" gaat openen voor Oostenrijkers die stemmen op partijen die Uw persoontje niet welgevallig zijn.

Citaat:
Vreselijke veralgemening van miljarden mensen. Aziaten bvb. hebben een cultuur die verder teruggaat, en in veel opzichten verfijnder is, dan de onze. Bvb. Thailand, Vietnam, Myanmar, etc. Egypte kent meer kunst- en cultuurschatten dan heel Noord-West Europa samen, uit de oudheid en uit de vroege middeleeuwen, toen Noord-West-Europa nog bevolkt werd door wilde stammen. Zelfs in Zwart-Afrika zijn er rijken en culturen geweest en nog steeds aanwezig waar U ongetwijfeld geen besef van hebt.
Waar wilt U nu eigenlijk naartoe? Weet U dat zelf?

Citaat:
OK, dat klopt, en je hebt ook Hundertwasser (wie is dat? meneer de Oostenrijkkenner?), Schiele en andere belangrijke art-nouveau kunstenaars en architecten. Maar dat was vroeger, nu heb je weinig vernieuwende Oostenrijkers, en ze blijven verknocht aan hun tradities, hun typische huizen, hun worsten, etc. zeker op het platteland. Nu goed, dat mag, maar ik heb wel het recht dat weinig vernieuwend te vinden, zeker in vergelijking met Nederland.
Ik versta ook de wetenschappelijke of logische waarde van dit argument van U niet: Oostenrijkers zijn "saai" en "niet vernieuwend". Op basis van welke waarneembare kenmerken maakt U deze beweringen? En, mutatis mutandi, welke vernieuwingen hebben de negerstammen van Zwart-Afrika dan zoal geïntroduceerd? Volgens Uw eigen ad-hoc samengestelde methode om aan racisme en xenofobie te doen staat het er voor de door U zo verheerlijke negers maar slecht voor.

Citaat:
Polen staat er helemaal niet goed voor, waarom denk je dat zoveel Polen in West-Europa komen werken en niet omgekeerd? En dat heeft niet enkel met geld te maken.
Ik ben blij dat zelfs U vaststelt dat het communisme een totale mislukking was die Polen tot op de dag van vandaag blijft achtervolgen.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).

Laatst gewijzigd door Preuße : 3 oktober 2008 om 18:34.
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 23:23   #72
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Dat is toch waarlijk de peuterachtige klienzieligheid ten beste. Denkt U dat de bruinen iets anders eten dan hun eigen pita's et al?
Zijt ge al eens in een echte Arabier &c. gaan eten? Ik kan u enkele goede adresjes bezorgen.
Oud 3 oktober 2008, 23:54   #73
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
ik kna 50 woodten pre minut tiepe , zoek de foudt
"... vaudt
Oud 4 oktober 2008, 02:46   #74
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

nee, dat heb ik nooit verteld. In 1987 was ik 9 jaar, en stond kaviaar en champagne niet echt op m'n prioriteitenlijstje (nu wel )
Oud 4 oktober 2008, 03:23   #75
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Preuße

Citaat:
Maar ik heb toch nergens beweerd dat het eten er "beter" zou zijn? Ik versta zowieso niet waarom U zit te klagen, steen en been, omwille van het feit dat men in Oostenrijk Oostenrijkse gerechten serveert. Dat is toch waarlijk de peuterachtige klienzieligheid ten beste. Denkt U dat de bruinen iets anders eten dan hun eigen pita's et al? Het argument is een sofisme, namelijk deze van de totale irrelevantheid.
Het is een subjectieve mening, net als al uw geschrijfsel (over "bruinen" etc.) puur subjectief is, ik verlaag me tot uw niveau.

Citaat:
Dan zou ik wel eens willen weten welke wetenschappelijke criteria U toepaste. U scheldt Oostenrijkers uit voor het vuil van de straat en noemt hen met nog een non-argument "saai" om daarna een obscure scheurstaat, zijnde Wit-Rusland, te verheerlijken maar U geeft nooit argumenten.
Nogmaals, mijn voorliefde voor Belarus, alsook voor "bruinen" (hangt ervan af welke bruinen natuurlijk) is puur subjectief. Les goûts et les couleurs, cela ne se discute pas... Ik heb Oostenrijkers ook niet uitgescholden voor het vuil van de straat, heb daarentegen zelfs enkele positieve ( volgens mij) kenmerken opgesomd.

Citaat:
Wie heeft het over Tirol? Ik veronderstel dat de extreem-linkse krakers en rastakoppen al schuimbekken bij het horen van de naam alleen al
Helemaal niet. Bij het horen van Tirol denk ik aan dammen bouwen van wrakhout in wilde rivieren, aan skiën, en aan mooie bergen en landschappen. En helaas ook wel een Lederhosen, jodelen, "ich liebe dich, dich liebe ich"-liedjes, halve liters bier en worsten. Dat is in een notedop wat ik na al die jaren van mijn vakanties in Tirol onthouden heb. Cliché's inderdaad, maar cliché's die kloppen, tenzij Tirol de laatste 18 jaar ontzettend veranderd is.
.

Citaat:
De woonkazernes zie je overal, daarvoor moet je niet verder dan de eigen stad gaan. In Oostenrijk zijn ze verre van de standaard. Dus wederom zie ik niet in waar Uw non-argumenten naartoe moeten leiden.
Zulke uniforme gekleurde vierkante woonkazernes zoals je overal in Oostenrijk ziet zie je zelden in België.

Citaat:
Waar wilt U nu eigenlijk naartoe? Weet U dat zelf?
ja, wat ik wil zeggen is dat u geen zak afweet van de wereld anders zou je zulke stomme veralgemeningen als "bruinen" niet gebruiken. Net alsof Chinezen alle "langneuzen" (Russen, westerlingen, Arabieren, Indiërs) onder één noemer zouden veroordelen.

Citaat:
Ik versta ook de wetenschappelijke of logische waarde van dit argument van U niet: Oostenrijkers zijn "saai" en "niet vernieuwend". Op basis van welke waarneembare kenmerken maakt U deze beweringen?
In welke materie is Oostenrijk een voorloper in de wereld? Vroeger ooit wel, maar nu niet meer.

Citaat:
En, mutatis mutandi, welke vernieuwingen hebben de negerstammen van Zwart-Afrika dan zoal geïntroduceerd? Volgens Uw eigen ad-hoc samengestelde methode om aan racisme en xenofobie te doen staat het er voor de door U zo verheerlijke negers maar slecht voor.
Ik doe niet aan racisme en xenofobie, ik heb Oostenrijkers nooit veroordeeld of minderwaardig genoemd, U impliceert heel duidelijk dat "bruinen" minderwaardig zijn.

Citaat:
Ik ben blij dat zelfs U vaststelt dat het communisme een totale mislukking was die Polen tot op de dag van vandaag blijft achtervolgen.
Onzin, Polen was ook voor wereldoorlog 2 een van de armste landen van Europa, terwijl de Sovjet-Unie toen een grote groei kende. Het deel van Oekraïne dat door Polen bezet werd was veel armer en onderontwikkelder dan het gerussificeerde Sovjet-deel. Dat verschil zie je nu nog altijd.
Oud 4 oktober 2008, 11:06   #76
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

FPÖ-EU-Abg. zum morgigen Krisengipfel in Paris: Schutz der europäischen Wirtschaft und Arbeitnehmer ist wichtiger als Befriedigung der Profitgier der US-Spekulanten

Wenn sich morgen, Samstag, die Staats- und Regierungschefs Frankreichs, Deutschlands, Italiens und Großbritanniens mit dem Premierminister von Luxemburg und Präsidenten der Eurogruppe, mit den Präsidenten von Europäischer Kommission und Europäischer Zentralbank in Paris zu einem Gipfel zur internationalen Finanzkrise treffen, dann zeige dies den Ernst der Lage, sagte der freiheitliche EU-Abgeordnete Andreas Mölzer. "Europa wird mit voller Wucht von der durch das US-amerikanische Spekulantentum ausgelösten Krise getroffen", so Mölzer weiter.

Die derzeitige Krise zeige auch, so der freiheitliche EU-Mandatar, dass das internationale Finanzsystem in seiner gegenwärtigen Form überdacht werden müsse. "Der internationale Finanzsektor mit seinen aberwitzigen Spekulationen hat sich von der Realwirtschaft entkoppelt. Und dass nun die internationale Hochfinanz die gesamte Weltwirtschaft mit in den Abgrund zu reißen droht, ist ein Offenbarungseid für den angelsächsischen Finanzkapitalismus", betonte Mölzer.

Um die der gegenwärtigen Krise auf Europa so gering wie möglich zu halten, müssten beim morgigen Gipfeltreffen in Paris ernsthafte Maßnahmen überlegt werden, wie Europa vor den schädlichen Auswirkungen der US-Finanzjongleure bewahrt werden kann", forderte Mölzer. Denn der Schutz der europäischen Wirtschaft und der europäischen Arbeitnehmer sei wichtiger als die Befriedigung der Profitgier der US-amerikanischen Spekulanten", schloss der freiheitliche Europaparlamentarier.

bron: http://www.fpoe.at/index.php?id=477&...&tt_news=21851

Dat een partij met dergelijke retoriek er in slaagt om bijna 20% van de stemmen te halen, is hoopgevend voor Europa. Laat dit een voorbeeld zijn voor alle consequente nationalistische partijen!
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 11:46   #77
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Hoewel ik niets heb met de FPO wil die partij werk maken van een teruggave van Zuid-Tirol aan Oostenrijk heb ik gelezen in hun partijprogramma: Mocht de FPO gaan meeregeren, ligt een conflict met Italie dus op de loer.
Ik volg het Russisch narratief.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 4 oktober 2008 om 11:47.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:04   #78
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Hoewel ik niets heb met de FPO wil die partij werk maken van een teruggave van Zuid-Tirol aan Oostenrijk heb ik gelezen in hun partijprogramma: Mocht de FPO gaan meeregeren, ligt een conflict met Italie dus op de loer.
Ik zou dan denken: Zuid-Tirol verzelfstandigen; fusies kunnen later alsnog.
Oud 4 oktober 2008, 13:07   #79
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
FPÖ-EU-Abg. zum morgigen Krisengipfel in Paris: Schutz der europäischen Wirtschaft und Arbeitnehmer ist wichtiger als Befriedigung der Profitgier der US-Spekulanten

Wenn sich morgen, Samstag, die Staats- und Regierungschefs Frankreichs, Deutschlands, Italiens und Großbritanniens mit dem Premierminister von Luxemburg und Präsidenten der Eurogruppe, mit den Präsidenten von Europäischer Kommission und Europäischer Zentralbank in Paris zu einem Gipfel zur internationalen Finanzkrise treffen, dann zeige dies den Ernst der Lage, sagte der freiheitliche EU-Abgeordnete Andreas Mölzer. "Europa wird mit voller Wucht von der durch das US-amerikanische Spekulantentum ausgelösten Krise getroffen", so Mölzer weiter.

Die derzeitige Krise zeige auch, so der freiheitliche EU-Mandatar, dass das internationale Finanzsystem in seiner gegenwärtigen Form überdacht werden müsse. "Der internationale Finanzsektor mit seinen aberwitzigen Spekulationen hat sich von der Realwirtschaft entkoppelt. Und dass nun die internationale Hochfinanz die gesamte Weltwirtschaft mit in den Abgrund zu reißen droht, ist ein Offenbarungseid für den angelsächsischen Finanzkapitalismus", betonte Mölzer.

Um die der gegenwärtigen Krise auf Europa so gering wie möglich zu halten, müssten beim morgigen Gipfeltreffen in Paris ernsthafte Maßnahmen überlegt werden, wie Europa vor den schädlichen Auswirkungen der US-Finanzjongleure bewahrt werden kann", forderte Mölzer. Denn der Schutz der europäischen Wirtschaft und der europäischen Arbeitnehmer sei wichtiger als die Befriedigung der Profitgier der US-amerikanischen Spekulanten", schloss der freiheitliche Europaparlamentarier.

bron: http://www.fpoe.at/index.php?id=477&...&tt_news=21851

Dat een partij met dergelijke retoriek er in slaagt om bijna 20% van de stemmen te halen, is hoopgevend voor Europa. Laat dit een voorbeeld zijn voor alle consequente nationalistische partijen!
Akkoord. Mölzer legt de vinger op de wonde, maar dat doet iedereen tegenwoordig (behalve die incestueuze, overspelige sukkels van het VB misschien).

Er zijn bepaalde politieke en economische kaders waar je eerst moet uitstappen om tot een oplossing te komen. Een alternatief binnen een op groeidwang gerichte schuldeneconomie kan nooit duurzaam zijn, op geen enkele manier.

Het antwoord van de politieke zetbazen is een stap verder in dezelfde verkeerde richting: meer regulering van wat ze eerst zelf gedereguleerd hebben. Met andere woorden: gereguleerde globalisering, oftewel een versterking van de politieke instellingen op mondiaal of regionaal niveau.

Het zijn de kapitaalconcentratie en het kapitaalverkeer die de politieke instellingen van de toekomst zullen creëren. De beroepskapitalisten zijn aan zet, niet de nationalisten.

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 4 oktober 2008 om 13:08.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 14:24   #80
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Dit mag toch niet verbazen van Oostenrijkers? Een volk dat maar al te graag meeheulde met de nazi.

Dat land loopt nog altijd vol bejaarden die lid waren van de NSDAP na de Anschluss. De kinderen en kleinkinderen van deze mensen zijn opgegroeid met de nostalgie naar deze periode.

Gelukkig gaat het maar om Oostenrijk. Een redelijk irrelevant land.
Dus alle Oostenrijkers zijn volgens u nazi's.

Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 4 oktober 2008 om 14:31.
De rechtvaardige rechter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be