Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2008, 11:29   #61
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Neen jongen. De Vlamingen zijn hier niet de baas. Wie hier de baas is zijn, is de kapitalistische klasse. De aandeelhouders van banken en grote holdings. Die zijn hier de baas.
Zie maar naar wat er afgelopen week is gebeurd: Lippens en vriendjes hebben maar even te fluiten, en het schoothondje Leterme apporteert onmiddellijk 7 miljard euro aan belastingsgeld.
Wanneer de arbeidersklasse iets nodig heeft - of de armen- dan is er plots geen geld meer. Binnenkort zijn het weer IPA-onderhandelingen, en geloof me, tegen dan zal er wel weer geen geld zijn voor de eisen van de arbeidersklasse.
Soms moet het algemeen belang gaan voor dat van de simpele pizzakoerier. Anders wordt het hier een smerige communistische beerput van onderdrukking.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 12:26   #62
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
zucht...hoe primitief, die "argumenten" in de stijl van "wie niet tegen moslims is steunt ze"
Ik weet duidelijk hoe het leven tussen de moslims in Mechelen gaat. Mensen zetten hun handschoenkastje van hun wagen open. Zodat ze zien dat er niets inligt.Al verscheidene malen glas ingeslagen en als je gaat kijken zie je nog net donkere jongere weglopen. Ze hangen briefjes er zit niets in onze wagen breek aub het glas niet. Dubbele sloten en rolluiken geplaatst.Tijdens ramadam moeten ze zich gedekt houden kwestie niet van uit te lokken. Vrouwen bedekken zich zodat ze zeker geen aanstoot kunnen geven. Te bedenken dat toen ze dat huis kochten 5j geleden er nog niet zoveel moslims waren. Nu is verkopen zeer moeilijk want juist ja ne moslim wil het wel tegen een vriendenprijs. Dus als je dan komt aandraven met ik woon er tussen en heb geen enkele last ervan. Dan ben je al een doorsnee brave bijna bekeerde poco die waarschijnlijk eentje van de hoofddoekenmafia bemint en braaf in het gareel loopt van de moslimbroeders.

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 oktober 2008 om 12:31.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 18:21   #63
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ik weet duidelijk hoe het leven tussen de moslims in Mechelen gaat. Mensen zetten hun handschoenkastje van hun wagen open. Zodat ze zien dat er niets inligt.Al verscheidene malen glas ingeslagen en als je gaat kijken zie je nog net donkere jongere weglopen. Ze hangen briefjes er zit niets in onze wagen breek aub het glas niet. Dubbele sloten en rolluiken geplaatst.Tijdens ramadam moeten ze zich gedekt houden kwestie niet van uit te lokken. Vrouwen bedekken zich zodat ze zeker geen aanstoot kunnen geven. Te bedenken dat toen ze dat huis kochten 5j geleden er nog niet zoveel moslims waren. Nu is verkopen zeer moeilijk want juist ja ne moslim wil het wel tegen een vriendenprijs. Dus als je dan komt aandraven met ik woon er tussen en heb geen enkele last ervan. Dan ben je al een doorsnee brave bijna bekeerde poco die waarschijnlijk eentje van de hoofddoekenmafia bemint en braaf in het gareel loopt van de moslimbroeders.
Ik woon dus al jaren in Mechelen, meer bepaald in de wijk Heihoek, daar waar tot voor een jaar de meest fundamentalistische moskee was, en heb nog nooit zoiets weten gebeuren. Vreemd toch...
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 18:26   #64
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik woon dus al jaren in Mechelen, meer bepaald in de wijk Heihoek, daar waar tot voor een jaar de meest fundamentalistische moskee was, en heb nog nooit zoiets weten gebeuren. Vreemd toch...
heel erg vreemd tenzij u zoals ik reeds zei mooi geintegreerd bent bij de moslimbroeders
Oud 5 oktober 2008, 21:10   #65
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Neen, waarschijnlijk heeft het onjuiste gerucht dat U Jood bent, zich nog niet verspreid.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 13:43   #66
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
heel erg vreemd tenzij u zoals ik reeds zei mooi geintegreerd bent bij de moslimbroeders
Neen, hetgeen jij beschrijft gebeurt alleen in het parallelle universum waarin jij je bevindt.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 16:23   #67
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, hetgeen jij beschrijft gebeurt alleen in het parallelle universum waarin jij je bevindt.
neen dat gebeurt hedendage bij autochtone vlamingen die niet buigen voor de moslimbroeders en hun onverdraagzaamheid en halal wreedaardigheden. U bent duidelijk mooi geintegreerd tussen de moslimbroeders. u wel nochtans is dit belgie dan had je beter naar een islamlandje gegaan en uw autochtone medemens niet verraden. Typisch voor collaborateurs - roepen dat er geen ongelijkheden en wreedheden bestaan.... de islam en de nazis hand in hand kunnen ze lopen net zoals de pocos en de zwarten van toen.

ps een parallele universum dan zouden wij niet kunnen communiceren ... enfin nadenken he voor de islam alles sluit

Laatst gewijzigd door shaddy : 6 oktober 2008 om 16:26.
Oud 8 oktober 2008, 02:02   #68
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Soms moet het algemeen belang gaan voor dat van de simpele pizzakoerier. Anders wordt het hier een smerige communistische beerput van onderdrukking.
Waarbij het algemeen belang identiek is aan het belang van de banken?
Geloof jij nu écht dat Verwilt over "faling van Fortis" begon te spreken zonder te weten welke impact dat woord, uit de mond van een bankier, heeft op het spaarpubliek (ook als het in negatieve zin gebruikt wordt) Geloof je écht dat Verwilt zelfs d�*t niet wist??? D�*t weten in een bank zelfs de jongste bediende en de poetsvrouw.

Die vent wist zéér goed wat hij zegde en welk effect en gevolgen dat zou hebben.

Schitterend scenario om de pizzakoeriers te pluimen en ABN-AMRO in Nederlandse handen te houden (Anders wordt het hier een smerige communistische beerput van onderdrukking??)

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 oktober 2008 om 02:08.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 02:11   #69
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach, laat ze in haar paralleel wereldje de wereld uitleggen vanuit haar villa....

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 oktober 2008 om 02:11.
Oud 8 oktober 2008, 02:42   #70
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Niet alle mensen hebben de hersens die ik heb gekregen.
Oud 8 oktober 2008, 09:38   #71
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ach, laat ze in haar paralleel wereldje de wereld uitleggen vanuit haar villa....
mijn beste intelligentie???? ik communiceer met u vanuit dezelfde wereld vanuit een parallelle wereld nog nooit enige communicatie gehad u blijkbaar wel?

ik denk dat u mo de pedo hebt gehoord die weer aan het hallucineren was next door ahahahahaahahahah de pocos zo doorzichtig en giftig als ze hun gelijk niet kunnen halen ahahahahahaa

Laatst gewijzigd door shaddy : 8 oktober 2008 om 09:39.
Oud 12 oktober 2008, 20:37   #72
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Er werd niemand opgepakt er vielen geen gewonden.. precies een modale voetbalmatch...
Om van de Gentse feesten nog maar te zwijgen.... dat is 72 uur lawaai maken....
Maar dat mag blijkbaar......
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be