![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Typo, met zijn signature is natuurlijk het voorbeeld van de pacifist:
Citaat:
hetzij op Blood and Honour... dat zegt ruim genoeg, toch?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Tshja...Amsterdam, "Too bad for you", Pim Fortuyn,...klinkt inderdaad niet zo binnenlands... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
eerst en vooral welkom. Eindelijk horen we een serieuze stem van iemand uit de allochtone gemeenschap zelf. Er wordt hier al jaren over allochtonen gediscussieerd zonder allochtonen ![]() Ik denk dat een van de problemen is dat er geen gezaghebbende, geïntegreerde en gematigde islamieten of islamitische organisaties zijn in Vlaanderen. Er wordt daardoor te weinig afstand genomen van de wandaden van individuen. Ik begrijp dan ook niet hoe een gemeenschap die met veel meer sociale controle heeft dan de autochtone een groot deel van haar mannelijke jeugd zo laat ontsporen. Wanneer gaat eindelijk die klik eens komen dat het niet normaal is jongetjes van 11-12 jaar 's nachts op straat te laten lopen ? Al zijn de autochtonen zelf hier ook aan het ontsporen als we naar het drankgedrag van sommige preteens kijken op fuiven. Waarom worden die kutmarokkaantjes (ik denk dat de term hier wel op zijn plaats is) niet scherp terecht gewezen als ze de naam van de moordenaar van een leraar scanderen (Murat, weet je wel). Zoiets creëert enorme haatgevoelens bij de mensen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Daar geef ik je 100% gelijk in! MANNEN MOGEN ALLES!! EN HET ZIJN GROOOTE HYPOCRIETEN OOK!! ![]() ![]() ![]() Ze doen hun zus wat aan als ze met een man gesignaleerd wordt, maar zelf volop uitgaan en met een intensief seksleven bezig en ooooooh grote ramp als bij een eventueel huwelijk de echtgenote geen maagd is, dan is het een vuile hoer...Wel weet ge wat, HET ZIJN ZELF GROTE HOEREN, die vuile hypocrieten. Van zo'n mensen krijg ik het, zij helpen onze gemeenschap naar de ****en, en weet ge wat ze ondertussen zeggen?!! Dat het moslims zijn: haha...wat een grap. Dat is moslim en heeft zowat half de vrouwenwereld afge****...hoort dat soms ook bij de Islam? Misschien een heel vrije interpretatie van polygamie anders valt dit toch langs geen kanten te verklaren. En die fout, die fout ligt niet bij die mensen zelf, alhoewel ze volle verantwoordelijkheid moeten dragen voor wat ze doen, maar als we nu teruggaan naar de oorzaak van dit alles komen we bij de ouders. Als ge aan de ouders vraagt, ik heb het al gedaan, waarom dat jongens laat buiten mogen en er niet achter hun komen en gaan gevraagd wordt en met een meisje wel, dan zeggen ze hetvolgende (allemaal zeggen ze het; ze zijn er heilig van overtuigd als stond het in de Koran, maar het staat er niet in, geloof mij): Als een meisje uitgaat en met een jongen slaapt of wie weet verkracht wordt, dan komt dat kind met een buik naar huis (na een tijdje natuurlijk ![]() AAAAAAAAAAAAARrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhh hhhhh ![]() ![]() Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk die buik, ofwel zijt ge een moslim ofwel niet...ge maakt de Islam niet na op uw maat. Zeg dan toch dat die godsdienst u gestolen kan worden en dat ge op uw eigen manier wil leven. Maar zeg dan niet dat ge moslim zijt, niet als ge zo leeft, niet als ge 's werelds grootste hypocriet zijt. Dat, mijn vriend, geef ik toe is de grooootste fout die de gemeenschap maakt en waar ze maar niet van af wil wijken. Het zijn vooral de ouders en de jongens (ah ja, groot profijt) die het fabeltje geloven. En het gaat niet alleen om seks...alles wat ze aan verkeerds doen vloeit voort uit die verwendheid van thuis uit. Op de duur denken ze dat ze alles mogen, 's werelds grote koningen (denken ze; wisten ze maar wat ze echt waren ![]() ![]() Ik wil toch duidelijk maken dat ik niet tegen Marokkanen (mannen) in het ben. Ik ben er met een getrouwd, dus dat zou al heel vreemd zijn, maar ik tolereer zo'n verwende houding niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neen Filo, iets beter lezen. Dit is geen tekst van Skrewdriver, noch is hij gevonden op Panzerfaust... Het is een tekst van Carnivore, de vorige band van Peter Steele. De tekst waar jij het over hebt is die van Europe Awake van skrewdriver, die ik in een andere Topic gebruikt heb. Ik heb reeds eerder geschreven dat het gebruik van een Skrewdriver lyric mij nog niet tot een skinhead maakt. Maar btw een punk lyric zou wel mogen zeker? Nochtans zijn de punks even grote niksnutten als de skinheads, een adolescenten-cult. Maar natuurlijk neigt hun ideologie meer naar jou kant. En nog iets, ik probeer me zelfs niet eens als pacifist te profileren. da's de grootse bullshit die er is; je ziet van hier dat ik mijn andere wang zal toekeren als ik geslagen word. Ik voel me trouwens eerder de aangevallene die in de verdediging gaat dan de agressor. Als er eindelijk eens iets aan de huidige toestand gedaan wordt, d�*n kunnen we misschien over pacifisme beginnen te spreken. Tot op heden geloof ik echter nog in het motto dat de aanval de beste verdediging is.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() en zeg Filo; kan je die link naar Resist 's aanpassen, want ik enk dat 'r een foutje instaat. "Bad gateway"
Je laat steekjes vallen...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
"Aanval de beste verdediging?" ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als dat het punt is. ? ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als er geen agressor zou zijn dan hoeft de verdediger niet in de aanval te gaan he!? Maar de agressor is er wèl. dat zien we alle dagen.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() En ik ben dubbel zo kwaad op mensen als Filo, omdat zìj het zijn die ons het mes in de rug steken en verhinderen dat er iets verandert!
Kijk he, mijn grootouders, ouders hebben dit land helpen maken tot wat het is (was). Mijn grootvader is in Breendonk gestorven voor onze vrijheid hier. Mijn grootvader was ne witte in den oorlog (én niet zo éne die ge nooit zag omdat 't zo geheim was wat hij deed, en just n�* den oorlog zijne kop durfde te laten zien) Ik ben Belg, dit is het land waar ik hoor en ìk word de mond gesnoerd als ik durf zeggen dat er bepaalde problemen zijn!? Mijn grootmoeder kan 's avonds niet meer buiten, maar dan zijn er die dat dan komen ontkennen!? En ik ben wèèr de racist. Kan dat? Vindt jij het normaal dat ik, als ik solliciteer, de plaats niet heb omdat er premies zijn als ze migranten aannemen ipv mij!? Vindt gij dat normaal dat als er een migrant door een Belg wordt afgeschoten de Eerste Minister bij de familie komt om zijn medeleven te betuigen? Vind gij het normaal dat er geen enkele minister ook maar iets medeleven betuigt met de familie Mombaerts? Dat dat dan niet tot hun protocol hoort!? Vindt jij het normaal dat als er plots een moskee wordt gebouwd om je hoek, dat je van 's morgens tot 's avonds de dril-lessen van onze jonge allochtoontjes kan volgen? dat de politie niks doet tegen deze geluidsoverlast, maar wel aan m'n bel hangt als mijn hond wat te veel blaft en de dril stoort?! Awel, ik vind dat niet normaal. Zulke dingen doen mij revolteren! Public Enemy brengt een plaat uit 'Kill Whity' maar ìk ben de racist omdat ik een tekst van Skrewdriver als handtekening durf te gebruiken!? Het is allemaal gemakkelijk zenne... 'ze zijn allemaal niet zo', 't is ons schuld', 'wij zijn niet tolerant genoeg' en ik heb waaarschijnlijk niet zoveel boeken gegeten als velen van jullie hier, maar ik zie verdomme toch wat ik zie he!? Als ik overvallen werd he, en ik hoorde die gasten "salle Belge" zeggen he, dan moet jij mij eens komen uitleggen wie hier eigenlijk de racist is! Maar iets doèn, om te beginnen het probleem erkennen... Dat niet, nog liever doodvallen, nog liever zien hoe verkiezing na verkiezing een in hun ogen verfoeilijke partij groeit en groeit. nog liever een heel deel van de bevolking voor achterlijk en intolerant uitmaken. Hoeveel toleranter moeten we nog worden?!? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Stuur ons stoute Marokkaantjes naar den bak in Marokko, ik garandeer u dat ze na een week wanhopig zelfmoordplannen beginnen uit te denken. Wat zijn gevangenissen hier?...Hotels vergeleken met de klassieke Marokkaansen bak, daar krijgt ge pas tucht. Ik denk dat velen hier achter zullen staan, maar alleen wie echt schuldig is, heee... ![]() Er is hier toch geen plaats meer in 't gevang. In Marokko, plaaaats genoeg, niemand wilt daar den bak in, en wie hem al heeft gezien al zeeeeker ni. A propos Typo, chapeaux voor uw opa van Ibeke. Hij zal het wel vernemen. Breendonk,... ![]() ![]() Positieve discriminatie is ongehoord, Typo, moet je mij niet vertellen. Ik voel me op zo'n momenten heel achterlijk, zo van: We zullen u wel helpe, meiske, ge moet nikske doen, omdat ge van ginder achter zijt... Awel, voor mij hoeft dat niet, ik zal zelf wel voor mijn eigen werken. En gij hebt het beste recht om u daar tegen te verzetten, want het heet misschien wel positieve discriminatie, maar het is nog altijd discriminatie. Maar over die migranten en werk, als ze die premies niet geven, dan gaat er toch niemand migranten aannemen...Denkt ge niet? Maar dan vindt ik niet dat ze u mogen afwijzen als ge de juiste kwalificaties hebt. Zijt ge daar al tegenin gegaan? Volgens mij kan dat zomaar niet hoor. Is net als die mevrouw die ze niet wilden aannemen omdat ze te dik was...ook geen geldige reden. Want er wordt misschien wel een premie gegeven voor migranten, maar dat is geen geldige reden (mijns inziens) om een kandidaat met de juiste kwalificaties af te wijzen. Probeer es ne keer, volgens mij kan da toch ni, zenne.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nù zijn we aan 't klappen! Het probleem is Ibeke, dat als er mensen antwoorden geven zoals bv. Filo, in de trend van "ik heb dat nooit gezien." "Straf verhaal maar ik geloof U niet" etc, etc en etc... Dat je de eigelijke discutie verlaat om je bezig te gaan houden met feiten op te noemen die je gelijk wel aantonen. Filo speelt liever op de man en haalt liever mijn handtekening-teksten aan om me als een nazi af te schilderen, dan over het eigenlijke probleem te discuteren. Feit is dat als men je als leugenaar afschilderd (wat ze doen he, als ze zeggen dat wat ik zeg ongefundeerd is...) dat je verhard, want je noodkreet wordt genegeerd. Na een tijdje gaat het zo ver dat je gewoon zegt, weet je wat je doet? Ga in Afghanistan wonen of zo, als je toch zo van de cultuur geniet. Maar laat ons, autochtonen, wel in onze cultuur leven als we dat willen. Maar om verder te gaan op jou replic, ja, leg mij eens uit hoe het komt dat Uw gemeenschap zich hier en in de rest van Europa zo sterk en ongenaakbaar voelt? Dan leg ik uit waarom je hier nooit iets over niet-geintegreerde Joden leest; Niemand heeft daar last van. Zo simpel is dat. Mij stoort da niet zenne dat er éne met krollen of een Jelaba op den tram zit. Voor mij is dat allemaal goed en ik denk dat dat voor de meeste Belgen zo is. Zolang dat ik ook maar gerust op dien tram kan en mag zitten. En juist daar zit het probleem. Ik zìt niet meer rustig op den tram. En dat doen niet die Joden met hun krollen, maar wel jonge Arabieren. Da's een vaststelling. Ik heb dat gezien, meegemaakt. Er mogen nog 100 Filo's zijn die zeggen da'k mij vergis...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ok, agressief. ok. Maar 't fulmineert ook tegen agressie he!? Het gaat wel over terroristen die vliegtuigen, vrouwen en kinderen opblazen. Zaken die gebeuren en die m'n bloed doen koken als ik 't zie of hoor. Als je daarover of daartegen zingt moet je dat niet met 'n G of D akkoord je doen, maar gebruik je power-chords. kwim? Zoek trouwens 's de tekst 'Tomorrow belongs to me' van Skrewdriver, da's niks agressief. Die kerel zingt over de liefde voor zijn land.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |