![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Voor luchtgeweren opent dat natuurlijk perspectieven ![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 8 oktober 2008 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De grootste die ik al tegengekomen ben is de deze: http://www.youtube.com/watch?v=PbiPydusWmk En deze heeft meer dan 700 foot pounds hetgeen neerkomt op iets minder dan 1000 joules: http://www.bigboreairguns.com/BBB58beast.htm
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 8 oktober 2008 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze is wel mooi, maar begrijp ik nu goed dat je EN kogels EN CO2-cartridges moet kopen? En hoe lang gaan zo'c cartridges mee? Lijkt me een dure sport/hobby dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die CO2 cartridges moet je enkel kopen als je een wapen hebt dat op CO2 werkt. Bij wapens die op perslucht werken moet je dit niet doen en dien je het wapen zelf op te spannen (de klassieke foorgeweertjes met veer) of op te pompen (de PCP's ofte Pre Charged Pneumatics en de enkelschots pneumatische).
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 8 oktober 2008 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://images.google.com/imgres?imgu...icial%26sa%3DN ps: Ik weet meer van lucht dan de meeste wapenhandelaars. Zij weten dan weer meer van vuur dan ik.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Concreet heb ik gewoon een "duikbus" in mijn kelder staan met daarin co2 hierop zet ik die cilinder en draai het kraantje open. Nét zoals perslucht, maar dan met co2.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zo'n co2 capsule ding +- 60 constante schoten.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zo'n co2 capsule ding +- 60 constante schoten. Munitie is tamelijk goedkoop, mijn lood betaal ik (in het beste geval) rond de €9 voor 500 pellets (type Finale Match - Inhoud 500)
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben overgeschakeld van lucht naar vuur omdat ik dat iets leuker vindt. Vooral grootkaliber sprak mij het meeste aan.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 oktober 2008 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Mijn vader heeft er ene van ongeveer 30J en das iets van 100 max in het gebied tussen de 150 en 300.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 oktober 2008 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: De nieuwe Walthers met stale cilinders (300 bar) hebben nu 500 schot uit een vulling. Die met Alu cilinders kunnen maar tot (200 bar), waardoor je er maar een goede 250-300 schot uithaalt.
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
10 of 25 meter? Ps: Hebt ge ooit al eens met groot kaliber geschoten in pistool of geweer? If not moet ge dat zeker eens uitproberen. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 oktober 2008 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jimi Hendrix (als begeider van The Drifters) - shotgun
http://www.youtube.com/watch?v=GaIxs...eature=related Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 9 oktober 2008 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken dat gevoel wel, van met een 308 te schieten. Laten we zeggen dat je riekt dat je aan het schieten bent. Geeft een speciaal gevoel. Of je moet eens naast iemand gaan staan die met een 308 aan het schieten is, ook een apart gevoel.
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 oktober 2008 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
.308 9x19mm 9x20mm .50 cal 12 80mm 105cm 115cm en blindicide Laatst gewijzigd door filosoof : 9 oktober 2008 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |