![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() "de linkse dictatuur"
de "vrijheidsstrijders" daarintegen gebruiken boksbeugels en vallen meisjes aan. en nogmaals, ik wed er geld op dat de rector een klap van extreem-rechts gekregen heeft. het is wachten op duidelijkere beelden van "de charge" |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uit de reacties op de website van schamper blijkt dat de rector werd 'omvergelopen' door Voorpost en FDW. Kan ik me goed inbeelden bij al dat tumult. Ah, ja, die reactie kwam van een linkse actievoerder. Geen klappen in het gezicht dus.
Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 8 oktober 2008 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() dan loopt voorpost wel op een heel eigenaardige manier over. richting brilkas met de handen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]Bijlange ni...
Niks linkse diktatuur... Zolang iedere andersdenkende zijn klep houdt is er toch geen enkel probleem... Willen die anderdenkenden ook hun gedacht zeggen? tja...dan is het onze fout niet hé dat er mensen gewond geraken als wij verplicht worden geweld te gebruiken tijdens het muilkorven van die domme domme andersdenkenden...dat is toch de logica zelf hé... Citaat:
If you can't stand the heat stay out of the kitchen... Ik heb hem onmiddellijk aan de comsomol aangegeven en hij werd vertoten wegens reactionair...de smeerlap... Citaat:
TOCH?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 oktober 2008 om 15:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() pokkezote post. proficiat!
Laatst gewijzigd door Tamam : 8 oktober 2008 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]()
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Was dat niet Danny Kaye die destijds "The secret life of Walter Mitty" speelde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Raar toch, als de rechtse rakkers stormenderhand de grote markt innemen om Vermandere te beletten "bange blanke man" te zingen, of als ze de opvoering van "de stomme van portichi" onmogelijk maken, ze een betogingsverbod aan hun laars laéppen, dan heeft dat te maken met vrije meningsuiting (hun vrije meninsuiting uiteraard) en is dat een legitiem actiemiddel.
Als linkse rakkers daarentegen ..... dan klopt dat argument ineens niet meer, want het is het HUN vrije meningsuiting die in het gedrang komt. Bovendien blijven ze daar nog serieus bij, weinig "humor", weinig "wie kaatst moet de bal verwachten" gehalte |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest, volledig akkoord, extreemrechts heeft enkel interesse in HUN vrije meningsuiting.
![]() |
![]() |
#71 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik voel mij opeens enorm gevaarlijk.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen stel je nauwelijks iets voor, in groep kunnen jullie gevaarlijk zijn, ja.
![]() |
#73 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er maar niet te fier op zijn.
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ik hier veilig ben van het alomtegenwoordig aggressief links gespuis in Europa is een feit. Maar als ik in Belgie ben, ga ik naar VB-voordrachten als die er zijn en als er iemand mij de toegang verspert, dan zal hij de gevolgen daarvan moeten dragen. Ik zal nooit iemand stoppen om een PVDA-vergadering bij te wonen. PS: Danny Kaye speelde ook "The Court Jester" oftewel nar in 't Vlaams. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Het spreekt voor zich dat dergelijke gebruikers van geweld niet echt links zijn. De meeste mensen weten niet eens wat mensen net links maakt. Het is dan wel weer eens een kans om links zwart te maken met populistisch propaganda-gejank.
![]() |
#78 |
|
![]() Nog even en we zijn rond.
Nog even en de linksen die geweld gebruikten zijn rechts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst kloppen en dan de Calimero uithangen, dat is wat flauw. Als links niet tegen een rechts debat kan, dat ze dan thuis blijven. Links maakt zichzelf zwart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |