![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het alter ego.
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-Socio-economisch conservatief zoals in behoud van de huidige kapitale, machts en graai cultuur? Zoals de 'Leider' stemde tijdens zijn voorgaande jaren bij de v-LIBERALEN-d? -Socio-maatschappelijk rechts en libertair, zoals in het gezin als hoeksteen van de samenleving, doch met het huwelijkscontract op lossie wielen? -Pragmatisch zoals in 'wanneer het ons goed uitkomt? Cf. Laatste Belgische vlag-episode stemmingen van de voorlopig nog onafhankelijke, doch tot LDD, behorende gemeenteraarsleden in diverse gemeenteraden. -gematigd zoals in Brussel en de Vlaamse rand opgeven? -Vlaamser dan CD&V en Vl.Pro zoals in wie op de groenen en andersrooien na niet? -Minder Vlaams dan Nva en VB, zoals in 'Aernoudts-pragmatisch' meer Belgisch? -Linkser dan het VB, zoals in solidaristischer dan het VB? -En nog maar eens nog liberaler dan de vld... en ethisch progressief... zoals in de vld als ethisch conservatief? Als je het mij vraagt? Mossel noch vis maar kwal!
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Wat is een liberale volkspartij?
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jean-Marie is volgens mij een neo-liberalistische libertair met vernieuwende standpunten en hier en daar een reactionair trekje.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Ultra-liberaal.
Eigen dikkenek eerst. Terug naar de goede oude tijd toen slaven nog slaven waren en rijken nog alles konden doen wat ze wilden. Da's een typische beschrijving zou ik zeggen.
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Hij reageert toch o zo graag he,als iemand iets verkeerds heeft gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad: alle nieuwe succespolitiekers worden door de "gevestigde" waarden afgeschilderd as populistisch. Hoe zijn ze ZELF begonnen ? Als underdogs waarschijnlijk. Karel Dillen was de enige die met z'n éénmanspartijtje begon als underdog. De uitzondering bevestigt de regel. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Burgemeester
|
![]() Op de Keinen van de wetstraat hoor ik hem zeggen " ik ben in de politieke uivoering rechts maar ethisch denk ik erg links".
Dit kan gewoon niet, hij is aan het zeveren hoe kunt ge nu vb. ok zeg zo maar iets belastingen verlagen voor de rijke en denken aan de armere in de samenleven als je je profileert als een rechtse partij? ook zo iets dat ik niet snap is hij zegt " in de politiek bestaat er geen links en rechts" ok dan denk ik mr de decker heeft geen ideologie hij beschouwd zijn job politieker zijn als gewoon werk? dan zou ik zeggen ga gewoon als ambtenaar werken mr de decker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dedecker een pak goudzoekers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() De crisis zou Dedecker wel eens parten kunnnen spelen. Hij is namelijk voorstander van het Amerikaans kapitalisme.
Alé ja, nu waarschijnlijk al wat minder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Veel wollig gespartel wat onderbouwd wilde lijken.
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Exact waar van Vanvelthoven hem op tackelde tijdens de plenaire kamerzitting nav. Letermes beleidsverklaring.
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Gisteren wel, vandaag niet, morgen zien we wel : Draaimolen LDD
LDD-voorzitter Jean-Marie Dedecker gaat geen zusterpartij lanceren in Wallonië. Hij verwelkomt wel het initiatief van Rudy Aernoudt die een nieuwe partij wil lanceren in Wallonië.Dat schrijft Le Soir vrijdag. 'We komen op de meeste vlakken overeen, vooral op sociaal-economisch vlak. Maar onze meningen lopen uiteen op het vlak van de toekomst van België. Ik ben een confederalist...', aldus LDD-frontman Dedecker. Het feit dat Aernoudt bij de federale verkiezingen van 2011 met een gemeenschappelijke lijst van Walen, Brusselaars en Vlamingen wil opkomen, noemt Dedecker 'een onmogelijke droom'. *** Als Dedecker uitspraken doet die beginnen met "Ik ben ..." dan moeten wij altijd lachen en zijn we nieuwsgierig. Dedecker zegt nu dat hij "confederalist" is. Toen met Bart Dezwever samenzat in hun kortstondige affaire, was hij "Vlaams-nationalist" Voorheen bij de VLD was hij "liberaal" en sedert hij zijn eigen partij in het leven heeft geroepen, is hij "superliberaal" die en passant de banken nationaliseert. http://www.blog.seniorennet.be/angeltjes/