Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2008, 13:53   #61
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Degene die het meest homosexuelen haten zijn het vaak zelf, Max.
De grootste antirokers, waren zelf verstokte rokers
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 15:13   #62
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
1 Als u een citaat van mij gebruikt moet u het volledig gebruiken en niet een uit de context getrokken stukje ervan;
Omdat u denkt dat deze zin er aan toevoegen ...
Citaat:
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat bij een lesbische scene ik andere gevoelens krijg, tenminste als ik me er geen manwijven bij voorstel.
... uw idiote reactie in een beter daglicht plaatst?!

Citaat:
2 U vindt dus dat ik sex tussen 2 mannen prachtig moet vinden, dus dat ik eigenlijk homo moet zijn om aan uw eisen te voldoen.
Vrijwillige sex tussen 2 volwassen mensen is iets volstrekt natuurlijks wat enkel hen aangaat. Ik heb het fatsoen om daar geen waardeoordeel over te vellen en al helemaal niet om dat "walgelijk" te noemen.

Citaat:
3 Waar haalt u het dat rechtse mensen homohaters zijn? ter uwer informatie mijn zoon van 18 is een homo en dat is zeer aanvaard in de familie.
Hij zal allicht erg blij zijn met zijn papa die zijn sexuele betrekkingen "walgelijk" vindt.

Citaat:
4 Haider was wel degelijk rechts en populair, in rechtse kringen was zijn homo zijn een publiek geheim waar BIJNA niemand over viel.
Haider was extreem-rechts en populair genoeg opdat sommigen die toenmalige geruchten eventjes minder belangrijk vonden, maar uiteindelijk is het vrij duidelijk dat mensen met dergelijk extreem-rechtse ideologie vaak niet echt de grootste vrienden van holebi's zijn. Hier kunt u anders eens een artikel raadplegen wat bepaalde ultra-nationalisten en neonazi's van holebi-activisten vinden.

http://holebi.info/phpnews/kortnews....llnews&id=2807

Citaat:
5 Er zijn natuurlijk rechtse idioten die over iemands sexuele geaardheid vallen, maar die zijn gelukkig in de minderheid.
De rest van de extreem-rechtse idioten vallen dan maar over iemands etnische origine of culturele gebruiken.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 15:23   #63
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
De grootste antirokers, waren zelf verstokte rokers
Jij snapt het.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 15:57   #64
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Omdat u denkt dat deze zin er aan toevoegen ...
... uw idiote reactie in een beter daglicht plaatst?!

Vrijwillige sex tussen 2 volwassen mensen is iets volstrekt natuurlijks wat enkel hen aangaat. Ik heb het fatsoen om daar geen waardeoordeel over te vellen en al helemaal niet om dat "walgelijk" te noemen.

Hij zal allicht erg blij zijn met zijn papa die zijn sexuele betrekkingen "walgelijk" vindt.

Haider was extreem-rechts en populair genoeg opdat sommigen die toenmalige geruchten eventjes minder belangrijk vonden, maar uiteindelijk is het vrij duidelijk dat mensen met dergelijk extreem-rechtse ideologie vaak niet echt de grootste vrienden van holebi's zijn. Hier kunt u anders eens een artikel raadplegen wat bepaalde ultra-nationalisten en neonazi's van holebi-activisten vinden.

http://holebi.info/phpnews/kortnews....llnews&id=2807

De rest van de extreem-rechtse idioten vallen dan maar over iemands etnische origine of culturele gebruiken.
Man man man toch bent u een verzuurt figuur, ik moet dus 2 mannen die sex met elkaar hebben prachtig vinden, wat bent u voor iemand? dat u mij uw (perverse) gedachtegang wil opdringen.
U moet leren lezen wat er staat en niet wat u wil horen en lezen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 16:43   #65
Doedelzak
Banneling

Doedelzak's schermafbeelding

Standaard

Even een Vlaams-nationalistische redenering gebruiken:

Alle flaminganten zijn rechts. Alle rechtsen zijn homo's.

Dus alle flaminganten zijn homo's.
Doedelzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 16:52   #66
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak Bekijk bericht
Even een Vlaams-nationalistische redenering gebruiken:

Alle flaminganten zijn rechts. Alle rechtsen zijn homo's.

Dus alle flaminganten zijn homo's.
Bedankt voor deze inhoudelijk ijzersterke bijdrage, Hans.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 20:15   #67
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Bedankt voor deze inhoudelijk ijzersterke bijdrage, Hans.
Inderdaad
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 20:24   #68
system
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
1 Als u een citaat van mij gebruikt moet u het volledig gebruiken en niet een uit de context getrokken stukje ervan;
2 U vindt dus dat ik sex tussen 2 mannen prachtig moet vinden, dus dat ik eigenlijk homo moet zijn om aan uw eisen te voldoen.
3 Waar haalt u het dat rechtse mensen homohaters zijn? ter uwer informatie mijn zoon van 18 is een homo en dat is zeer aanvaard in de familie.4 Haider was wel degelijk rechts en populair, in rechtse kringen was zijn homo zijn een publiek geheim waar BIJNA niemand over viel.
5 Er zijn natuurlijk rechtse idioten die over iemands sexuele geaardheid vallen, maar die zijn gelukkig in de minderheid.

Met vriendelijke groet,
Hoomer
Hoera hoera. New Age heeft zijn intrede gedaan bij ultra rechts. Men zegge het voort, men zegge het voort.

De vraag is natuurlijk: moest uw zoon niet zulke geaardheid hebben gehad, of u dan ook zo 'vergevingsgezind' zoudt zijn geweest. Dat blijft steeds de vraag.

En ik zal u mijn antwoord nu reeds geven: neen, u zou dat niet geweest zijn.

Laatst gewijzigd door system : 24 oktober 2008 om 20:28.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 20:58   #69
Hoomer

Standaard

[quote=system;3765236]
Citaat:
Hoera hoera. New Age heeft zijn intrede gedaan bij ultra rechts. Men zegge het voort, men zegge het voort.

De vraag is natuurlijk: moest uw zoon niet zulke geaardheid hebben gehad, of u dan ook zo 'vergevingsgezind' zoudt zijn geweest. Dat blijft steeds de vraag.

Heu waar haalt u de veronderstelling dat ik ultra rechts ben?
Waarom isinueert u dingen die u niet kan weten?
Waar komt uw haat vandaan?
Oud 24 oktober 2008, 21:01   #70
shaddy
Banneling

Standaard

[quote=system;3765236]
Citaat:

natuurlijk wel homo of niet dat maakt niet uit ik ben voor vrijheid ... ik ben bijvoorbeeld ook rechts als het op de islamisering op aan komt. Andere zoals de moslims nochtans de beste vriendjes van de linksen en pocos hebben een hekel aan de onreine homo relaties. zijn de moslims dan ook ultra rechts?
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 22:01   #71
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

[quote=system;3765236]
Citaat:

Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 01:11   #72
The Joker
Vreemdeling

The Joker's schermafbeelding

Standaard

Ben even niet mee. Is homo nu weer een scheldwoord, of niet, intellectuele progressieve elite?

Zoja, dan heb ik vandaag op de speelplaats mezelf weer populair gemaakt.
The Joker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 04:16   #73
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd kan ik me bij homosex geen voorstelling maken zonder te walgen, ieder zijn meug, maar voor mij persoonlijk vind ik het walgelijk. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat bij een lesbische scene ik andere gevoelens krijg, tenminste als ik me er geen manwijven bij voorstel.
Citaat:
ter uwer informatie mijn zoon van 18 is een homo en dat is zeer aanvaard in de familie.
Enerzijds walg je ervan, anderzijds is het "zeer aanvaard"? Een mooie doch uiterst pijnlijke spagaat.

Zoals Moser zich al terecht afvroeg - en waar je handig omheen bent gefietst - hoe denkt je zoon over die walgelijke gevoelens?

Ik heb het altijd al een uiterst bizar fenomeen gevonden. Degene die fulmineren tegen homosexualiteit kennen wél steevast homofiele familieleden en/of vrienden...

Ik stel me steeds de vraag op welke basis een dergelijke vriendschap/familiale verhouding is gebaseerd, wetend dat hun sexuele geaardheid door hun vrienden/familieleden als walgelijk of pervers wordt aanzien.
Oud 25 oktober 2008, 08:56   #74
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Enerzijds walg je ervan, anderzijds is het "zeer aanvaard"? Een mooie doch uiterst pijnlijke spagaat.

Zoals Moser zich al terecht afvroeg - en waar je handig omheen bent gefietst - hoe denkt je zoon over die walgelijke gevoelens?

Ik heb het altijd al een uiterst bizar fenomeen gevonden. Degene die fulmineren tegen homosexualiteit kennen wél steevast homofiele familieleden en/of vrienden...

Ik stel me steeds de vraag op welke basis een dergelijke vriendschap/familiale verhouding is gebaseerd, wetend dat hun sexuele geaardheid door hun vrienden/familieleden als walgelijk of pervers wordt aanzien.
Is dit klootzakkerij of moeten jullie dringend een cursus begrijpend lezen gaan volgen?
Ik heb niets tegen homo's, maar VOOR MIJ, ALS IK DIE DAAD MOEST STELLEN ZOU IK WALGEN!!!! Het idee om iets met een man aan te vangen alleen al.
Het is het idee alleen al, voor een normale hetero is dat afstotelijk.
Het gaat niet over de mens achter de homo, die kan ik makkelijk aanvaarden, het gaat me over de daad, nogmaals, ik kan me met de beste wil niet inleven in sex met een andere man.
Betreffende homo's kennen, wel het lijkt me evident dat ik meer omgang heb met homo's dan jij, tenzij je zelf een homo bent natuurlijk.
Oud 25 oktober 2008, 09:06   #75
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is het idee alleen al, voor een normale hetero is dat afstotelijk.
Dikke zever. Voor een 'normale hetero' (voor zover dat al zou bestaan), is dat oninteressant. Degenen die kwistig met termen als 'pervers', 'walgelijk' en meer van dat fraais zwaaien, zijn degenen die een probleem hebben. Gelieve dat niet te projecteren op 'normale hetero's'. Ik ben een 'normale hetero' en ik walg helemaal niet van het idee dat twee mannen of twee vrouwen met elkaar vrijen. Het boeit me gewoon niet, da's alles.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 09:08   #76
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Zijn dat nieuwe begrippen, "normale en abnormale hetero's"?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 09:09   #77
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Blijkbaar...
Oud 25 oktober 2008, 15:58   #78
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Dikke zever. Voor een 'normale hetero' (voor zover dat al zou bestaan), is dat oninteressant. Degenen die kwistig met termen als 'pervers', 'walgelijk' en meer van dat fraais zwaaien, zijn degenen die een probleem hebben. Gelieve dat niet te projecteren op 'normale hetero's'. Ik ben een 'normale hetero' en ik walg helemaal niet van het idee dat twee mannen of twee vrouwen met elkaar vrijen. Het boeit me gewoon niet, da's alles.
Dat lijkt me eerder een kwestie van smaak. Van de smaak van zout water kan je walgen, je kan de smaak van zout water ook oninteressant vinden. Je hoeft niet per se een probleem met zout water te hebben om ervan te walgen.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 oktober 2008 om 15:58.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 16:08   #79
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
Ben even niet mee. Is homo nu weer een scheldwoord, of niet, intellectuele progressieve elite?

Zoja, dan heb ik vandaag op de speelplaats mezelf weer populair gemaakt.
Homo is IMO geen scheldwoord. "Hypocriet" is de qualificatie die 't beste op Haider past.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 16:16   #80
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dat lijkt me eerder een kwestie van smaak. Van de smaak van zout water kan je walgen, je kan de smaak van zout water ook oninteressant vinden. Je hoeft niet per se een probleem met zout water te hebben om ervan te walgen.
Van zout water walgt iedereen, beste. Het is namelijk een braakmiddel. Hier gaat het over menselijke gedragingen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be