![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Niks tegen strafbare feiten veroordelen, maar het mag wel iets of wat geloofwaardig blijven. Waarom krijg ik hier toch weer zo een gevoel van heksenjacht? |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gerecht wil enkel Vanhecke ondervragen, en daarvoor is het nodig om zijn parlementaire onschendbaarheid op te heffen. En de juridische commissie vh Europees Parlement heeft zijn goedkeuring gegeven voor die opheffing. So, what's the big deal ???
Laatst gewijzigd door Pietje : 31 oktober 2008 om 16:57. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
|
Citaat:
Volksnationalisme is uiteraard een bezwarend feit. In het geval FVH is Justitie toch wel een uitgelezen staaltje van justice �* la tête du client. Op zichzelf is dit door iedereen geweten en is er duidelijk een groot gedeelte van de bevolking die hiervan walgt. Wat mijns inziens echter veel erger is, is het feit dat de roodfascisten er door deze antidemocratische démarches voor zorgen dat de échte racisten zich gaan kunnen wegsteken in de massa vermeende en onschuldige zogenaamd-racisten. Bijgevolg mag men stellen dat de roodfascisten de ethische verwerpelijkheid van het racisme door platte antidemocratische machtsconsolidatie gewoon hebben gebanaliseerd.
|
|
|
|
#64 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
`Paranoia` (uit het Grieks, `para` = naast, `nous` = verstand) ->`achtervolgingswaan` is een overmatige achterdocht. In pathologische vorm uit zich dit in het gevoel dat men in de gaten gehouden, achtervolgd of bedreigd wordt, zonder dat zoiets daadwerkelijk gebeurt. Ook is er vaak sprake van complottheorieën. Iemand die aan paranoia lijdt, noemt men `paranoïde`.
|
|
|
|
|
#65 | |
|
|
Citaat:
Ik kan niet anders dan je hier voor 100% gelijk geven. Echter: Als Vlaming en radikaal democraat ben ik niet vergeten hoe men vorige keer zonder blozen "alle middelen" heeft bovengehaald om diezelfde politieke partij via het politiek benoemde justitiele apparaat laffelijk in de rug te steken. Ik ben er van overtuigd dat ik U niet moet herinneren aan de woorden van de voorzitter van het CGKR (De Man) nadat het VB tot twee maal toe werd vrijgesproken en waarbij de motivaties van de rechter een striemende aanklacht vormden tegen de anti-democratische démarches van de aanklagers. De Man: "we zullen blijven procederen tot we een rechter vinden die het VB veroordeelt". Waarop Verhofstadt met de glimlach: "geen probleem, we zullen het dossier naar Gent overbrengen" Terwijl Pataer: "uiteraard is dit een politiek proces..."
|
|
|
|
#66 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ben ik nu ook 'paranoia'? |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#68 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om het gerecht haar werk te laten doen Daarvoor moet er eerst een proces komen. Fijn voor jou Bron ?? Citaat:
Ja.
|
|
|
|
#69 |
|
Minister-President
|
Ten eerste vind ik parlementaire onschendbaarheid voorbijgestreefd. Ten tweede zie ik niet in wat Vanhecke gerechtelijk verkeerd gedaan heeft. Een vergissing ja, maar er stonden toch geen namen in het artikel? Vanhecke had gewoon geen geluk want 9/10 zijn het wel allochtonen...
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
Neen, U bent blank en volksnationalist hetgeen in roodfascistische ogen gelijk is aan racisme.
Paranoia is nog niet strafbaar...nog niet...want als men de muilkorfwetten goed leest weet men dat sommige vormen van paranoia nu reeds strafbaar zijn wegens racistisch. Op zichzelf is dat niet zo erg, ware het niet dat alle machtspartijen hun macht misbruiken om de roodfascisten in deze abberatie te afirmeren teneinde hun eigen macht te kunnen consolideren.
|
|
|
#71 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bron ?? Texas ofzo ??
Laatst gewijzigd door Pietje : 31 oktober 2008 om 17:11. |
|||
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Het zal afwachten zijn wat ondervraging/onderzoek aan détails gaat opleveren; immers, afgaand op de eerder in de deze draad aangeleverde gegevens/beweringen lijkt enige boze opzet in het gewraakte nieuwsbericht niet waarschijnlijk.
Blijft het natuurlijk uitermate onprofessioneel om zo uitermate slordig om te springen met termen, vermoedens als "waarheid" af te drukken die al jaren zo politiek gevoelig liggen.
|
|
|
#73 | |
|
|
Maar tja...het gerecht moet zijn gang gaan niwaar...
Behalve uiteraard als het over roodfascistische geldverbranders gaat of over roodfascistische eurocommissarissen... Een komplot tegen far-right?...maar neen gij...toch niet in Europa zeker... Citaat:
|
|
|
|
#74 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik vrees dat het Belgische gerecht zich hiermee weer maar eens onsterfelijk belachelijk gaat maken... En dat allemaal voor zulke onnozele prullen. Alsof er geen belangrijkere problemen zijn die onze samenleving bedreigen.
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|