![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Louis Michel is ook een man die steeds streeft naar diplomatieke oplossingen. Maar weet iemand hoeveel doden er al aan in Oost-Congo gevallen zijn sinds hij zijn mond vol heeft van zijn 'oplossingen' (hij is in 1999 als minister van buitenlandse zaken begonnen)? En hoe ver staat men daar met zijn vrede? Zijn er minder doden gevallen dan in Irak? Is de 'definitieve' vrede er verder gevorderd dan in Irak? Ik dacht het niet maar kan me vergissen. Het gemakkelijkste (en goedkoopste) is zich (blijven) verschuilen achter goedkope trukken van antwerpen foor. (natuurlijk moet men eerst de diplomatieke wegen bewandelen maar dat weet ook wel het kleinste kind) |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U vergat de bronnen te vermelden van al dit fraais. Begin bijvoorbeeld bij hoeveel soldaten er in WW2 een opleiding ontvingen om tegen de nazi's te vechten en het aantal kinderen dat jaarlijks ontvoerd en omgeturned wordt tot moordmachine. U vindt hier (http://www.s-p-a.be/nationaal/ideeen...rden/index.asp) het meest recente sp.a programma. Waar ergens meent U hierin gelezen te hebben dat de 'sossen' menslievend zouden zijn? Wat een bizar idee; want 'sossen' zijn zoals iedereen weet en zoals U in post #56 al schreef "een bende haatdragende egoïsten, die enkel naar zichzelf en hun macht kijken".
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 november 2008 om 19:40. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Minister
|
|
|
|
#65 | |
|
Minister
|
Burgerslachtoffers in Irak ? Hoeveel ?
Citaat:
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
Hadden de Amerikanen zich tijdens WOII hier (ook) niet gemoeid dan waren er toen miljoenen minder doden geweest...
|
|
|
|
|
|
#67 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Jantjes opmerking raakt vooral kant noch wal. Om te beginnen sneuvelen burgers niet. Los van Jantjes linguistisch geklooi, valt het verder onmogelijk aan te tonen dat er jaarlijks meer Afrikanen zouden sterven door het 'ontbreken' van militaire interventies dan het totale aantal burgerslachtoffers gedurende de twee wereldbranden en het Koreaans conflict. Het mag dan wel zaterdagavond zijjn, doch is het echt teveel gevraagd om een minimum aan intellectuele sérieux aan te houden ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 november 2008 om 19:58. |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Minister
|
In W0II zijn de Amerikanen 't niet begonnen, en kan je nog van defensie spreken. De vergelijking gaat dus niet op. En het geeft hun zeker geen vrijgeleide om nu maar overal ter wereld de agressor te spelen.
|
|
|
#69 |
|
Minister
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
Wat hadden de Amerikanen in Europa te verdedigen?
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Minister
|
Citaat:
En zeg nog eens hoe Amerika betrokken geraakte in WOII ?
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
Een afzetmarkt is voldoende?
Laatst gewijzigd door uilenspiegeltje : 8 november 2008 om 20:05. |
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar. Zeg eens hoe is Amerika betrokken geraakt in WOII ?
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
Als je het verdedigen van een afzetmarkt onvoldoende vindt dan vindt je de Amerikaanse tussenkomst in Europa (en de miljoenen doden die daarvan het gevolg zijn) misdadig?
|
|
|
|
|
|
#75 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
ORB stelde die schatting inmiddels al bij (hoger uiteraard) Citaat:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/h...cs/6495753.stm Bovendien moet rekening gehouden worden met het extra half miljoen kinderen onder 5 jaar dat tgv ziekte en ontbering stierven tijdens de voorafgaande blokkade, volgens Unicef: Citaat:
toen Leslie Stahl haar met het cijfer confronteerde antwoorde ze eenvoudig "It was a very hard decision, but in the end it was worth it" In de USA en de EU maakte dat weinig ophef, in de Arabische wereld des te méér. Leslie Stahl kreeg een journalistieke prijs voor dat interview (dat inmiddels van CBS werd gekocht door de GOP, zodat het niet meer kan verspreid worden) Dus 1,2 Mio+0,5 Mio= 1,7 Mio burgerdoden tgv die oorlog. De term voor zoiets is genocide Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2008 om 20:54. |
|||
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Minister
|
Citaat:
De meester vraagt aan Karel waar Amerika ligt. Karel: Amerika? Aah, Amerika!euh... (springt naar de wereldbol) Hier! Meester:goe,goe hoe heb je dat gevonden? Karel: Ik had geluk:het lag nog op dezelfde plaats als het jaar daarvoor! Meester: Volgende vraag: wie heeft Amerika ontdekt? Jan: Karel! Karel! Kijk, als je 't niet over je hart krijgt om een eenvoudige vraag te beantwoorden, dan moet je 't maar met een slechte mop doen. Groetjes.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 8 november 2008 om 20:50. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Minister
|
Citaat:
En dan hou je nog geen rekening met de slachtoffers van de oorlogskosten op Amerikaanse bodem.
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het punt 'afzetmarkt' moet eerst afgehandeld worden. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Minister
|
Citaat:
Waarom wilt gij dan de spelregels bepalen? Zijt gij 'Sommigen' dan ? U zal uzelf toch een nieuw speel kameraadje moeten zoeken.
|
|
|
|
#80 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||