![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
'k Zeg het, ze moeten die extremen eruit filteren, maar om te zeggen dat het een schande is wat ze zingen, ja, misschien in het openbaar, maar wat ze doen op een privé-feestje in de tuin met een sangria teveel op ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vroeger kon, kan nu niet meer. Er zijn nog zaken verboden wegens racisme : "negerzoenen" als voorbeeld. "Kuifje in Afrika" en "de zwarte piet van Sinterklaas" liggen ook al onder vuur. Iedereen kent nog moppen uit zijn jeugdjaren, ik zelfs schoolmoppen uit de jaren 70... als je die nu vertelt riskeer je een gerechterlijke klacht en het CGKR op je dak.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Mensen die zulke liederen zingen weiger ik een hand te geven (letterlijk). Toch heeft het haatzaaiende CGKR geen poot om op te staan:
-Van negationisme is geen sprake, integendeel. Moreel gezien is het vergrijp erger, maar niet alles wat immoreel is, is strafbaar (gelukkig, anders moet elke straat een gevangenis krijgen). - Van aanzetten tot haat is er geen sprake. Het gebeurde in besloten kring (een besloten kring kan in de open lucht!), en van beeldverspreiding door de daders is er al evenmin sprake. Het zijn wel hartenlozen, maar geen hersenlozen. De enige manier om hier iets tegen te doen, is een wet maken die spioneren toelaat als het om racisme gaat. Orwel gaat nog gelijk krijgen; we staan niet ver meer van 1984. Wat me vooral stoort is het meten met twee maten en twee gewichten zoals hier al aangehaald is. Het Vlaams Belang heeft op een gepaste manier gereageerd. Nee, geen punten voor Links en VB-haters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Zouden de blokkers, die vinden dat het zingen van zo'n liedjes moeten kunnen, niet het ontslag van hun voorzitter eisen?
-------------------- Vele blokkers vinden dat het zingen van zulke liedjes moet kunnen (sommigen zullen dat zelfs grappig vinden) en dat het verbieden ervan tegen de vrije meningsuiting is. Zouden ze dan niet dringend het ontslag van Bruno Valkeniers eisen want die heeft dat ocmw-lid toch uit de partij gesmeten gewoon omdat hij gebruik maakte van zijn vrije mening? Laatst gewijzigd door uilenspiegeltje : 7 november 2008 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik heb bij para's redelijk wat duitse liedjes MOETEN leren. kwestie van geen verkeert liedje mee te kwelen wanneer de gasten uit Großenkneten op bezoek komen. geef eens de lijst please! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() Awel , om eerlijk, te zijn JA !
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, als lid van een partij hoor je je partij te vertegenwoordigen, als je door je handelingen het partijbeeld in gevaar brengt vlieg je eruit, lijkt me logisch, ergens had die man een voorbeeldsfunctie
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom? zijn niet-blanken minderwaardig omdat ze niet blank zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() ik stel mij bij dat filmke toch een vraagske.
als een bewakingscamera een diefstal registreerd mag dat niet gebruikt worden als bewijs van de rechter. als ge met uw GSM een misdaad filmt, mag dat niet gebruikt worden door de rechtbank. en nu zo een filmke van nen GSM, mag dan wel gebruikt worden door de dienst de witte? ik zou zo zeggen dat het nieumand een sikkepit aangaat wat ik privé doe. maar zoals men weet van rechter x, de man met sm spellekens, 'met zijn eigen vrouw, en met haar toestemming), dan weet men al zeker dat het ene filmke het andere niet is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar den dolf eet graag hondenvlees, dat zal wel over de streep zijn als politieker van het Vl. Belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat meer is: als men goed naar het filmpje kijkt,was het de Vlaams Belanger die als eerste dat walgelijk liedje begon te zingen... Hij gaf te toon aan. Niet dat me dat nu echt verwondert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je hebt gelijk Eichman,elke vorm van racisme zou verboden moeten worden.
Niemand mag een uitzondering vormen,ook geen voetbalsupporters. Probeer maar eens de zingende supporters tussen de mensenmassa te vinden. De voetbalcel filmt wel om zogenaamde hooligans te pakken. Vld'er Marinower probeert al jaren een wet te vormen om racistische supporters te kunnen straffen,de enige wat tot nu veranderd is ; dat de voetbalbond(of Fifa) de ploeg zelf een boete kan geven en de scheidsrechter de wedstrijd kan stoppen. Delacroix werd gefilmd door een geheime camera(ik lees hier door zijn boze vrouw) en deed dat voor geen enkele reden.(enkel amusement) Tussen de voetbalsupporters zitten zeker veel antisemieten en racisten maar voetbalsfeer is eenmaal tegen elkaar jennen. Tussen de Ajaxsupporters zitten veel antisemieten,toch zingen ze pro-joodse liedjes en houden een Israelische vlag vast.Dat maakt eenmaal deel van de voetbalsfeer,in andere woorden : geen enkel logica. Als je slechts anti-Zionist bent kan je gerust met ons in Internationale topics discussieren. Ik begrijp je ook dat je een voorstander bent van "vrijheid van meningsuiting". Toch draagt Delacroix een voorbeeldfunctie en had beter moeten weten.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk wat Pibo bedoeld is dat het erg is dat je al niet meer mag denken wat je wil over bepaalde personen en dat alles gecensureerd wordt.
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
is te zien welke niet-blanken , aziaten beschouw ik dus wel als gelijkwaardig
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ok, ik neem m'n woorden terug ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Wat heeft dat er nu mee te maken. Gelukkig maar dat zijn vrouw hem een toer wilde lappen. Anders was die man nog altijd OCMW-lid en gemeenteraadslid voor het Vlaams Belang. En neem maar van me aan dat er nog ettelijke kornuiten van dat kaliber bij het VB zitten. Zeker weten.
Laatst gewijzigd door system : 7 november 2008 om 10:24. |
![]() |
![]() |