![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon? Een staat willen waarin iedereen zijn geloof kan uitoefenen verkiezen boven een terroristenstaat is toch niet racistisch? Het lijkt mij eerder vooruitstrevend. Hiermee zeg ik niet dat alle Palestijnen terroristen zijn, ik zeg alleen dat ze hun terroristen niet in de hand kunnen houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dertig jaar geleden werd deze Franse nationalist nog door Israël vermoord: François Duprat. ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij was trouwens door twee nationalistische Joden vermoord, niet door de Israëlische staat. Een groot verschil. Nationalisme (in de zin van: de belangen van de staat boven de belangen van individuen stellen) brengt mensen tot de slechtste dingen. Het is in mijn ogen verachtelijk en kan alleen worden bereikt bij mensen die: 1) Niet van zichzelf of anderen houden 2) Gehersenspoeld zijn in nationalistisch denken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een complot zegt u, wel als u dat tot een complot wilt rekenen mij goed, maar de rockfellers en de rotschilds hebben ondertussen wel bijna de heel wereldbanksys bij de ballen ! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Libannon is al op het lijstje voor de komende jaar, syrie zal volgen, binnenkort zal jordanie uitverkoren worden met haar vrienden saoudie arabie en egypte om in het lijstje geduwd te worden ! En zo wentelt het moordmachine in het slachtofferrol totdat de heel wereld weer haar ogen opent in een dramatisch doomsday apocalyps (apocollaps !),.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 november 2008 om 17:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Darfur ,tsjetjenie ? Als martinlockheed en andere wapenfabrieken hun deuren sluiten dan zouden uw woorden nog geloofwaardig zijn, je denkt toch niet dat er in afrika of elders in de wereld zomaar gratuit gevochten wordt (uitgevochten),.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 november 2008 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Overigens dat Joden afrekenen met neo-nazi's en white power figuurtjes... Kol HaKavod ![]()
Laatst gewijzigd door Yoni : 15 november 2008 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Mazal tov, mazal tov !
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 16 november 2008 om 14:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Perfect vergelijkbaar met hoe kolonialen vroeger over de zwarten spraken. Ze waren volgens hen gewoonweg niet geschikt genoeg om zelf een staat te hebben, dus verdienden ze dat ook niet en moesten ze zich maar neerleggen bij hun rol als minderwaardige gekoloniseerde. De manier waarop u over moslims of arabieren spreekt is similair met hoe sommigen over joden praten, hoor. Laatst gewijzigd door moser : 16 november 2008 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Democratie, wat zou ik daaronder begrijpen, verhongering, embargo, staatsterrorisme ? discrimminatie ? Joodse volk geen israelische regering ? Israel is een "joodse" staat, punt andere lijn, die geen enkele andere etniteit officieel accepteert als een israelische staatsburger met dezelfde rechten en plichten ! maw, joodse etniteit in israel krijgt alle rechterlijke voorrang boven andere etniteiten ! Meer nog, tussen de joden onderling is er een grote verschil tussen seffaradime en de aschkenazis, en tussen bruin gebakken joden uit jemen, marokko ,ethiopie en de witte kaasachtige joden uit georgie, polen, europa ! Citaat:
Citaat:
Hoe is dat gekomen dat u dit taaltje gebruikt, kunt u dat even uitleggen ? Citaat:
Citaat:
Trouwens , ik denk dat de amerikannen het niet eens met u zullen zijn, als de kwestie over saoudie arabie gaat !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 16 november 2008 om 17:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik 'haat' mensen niet.
Citaat:
En nee, ik vind dat een staat geen bestaansrecht heeft wanneer het het bestaan van een democratisch buurland wil bedreigen. Citaat:
Overigens zeg ik niet dat de Palestijnen niet capabel zijn. Het ligt eraan wat je als een geslaagde staat beschouwt. Ik noem Iran, Libanon, en Syrië schurkenstaten en derhalve mislukt. U als Belgicist zou juist voor de vreedzame coëxistentie in één staat moeten kiezen. Iets waar ik dus voor opteer. Er leven in Israël zo'n beetje 20% moslims die vrij hun geloof uitoefenen. Gek dat je die bijna nooit hoort klagen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat merken we.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Men heeft het altijd over de allochtonen die geweld plegen richting Joden.
Maar wat met de groeiende Neo-Nazi sypmathisanten die in een land als Belgie nog carte blanche krijgen om zich samen te brengen.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woorden zijn woorden, en klappen zijn klappen. In een land met vrijheid van meningsuiting ligt de grens van wat wel en niet kan bij geweld. Punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op een moment zal het niet bij woorden blijven. Ik zie binnen de 20 jaar een 'burgeroorlog' tussen Neo-nazikes en allochtonen in Europa.(ik hoop natuurlijk van niet)
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Maar u lijkt te verwijzen naar vergaderingen veeleer dan anti-semitische aanvallen tegen personen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Neo-Nazi's zijn zeker onschuldig aan economische(en andere) problemen in ons land.Momenteel doen ze niet rechtstreeks kwaad aan ons land.
Maar ze blijven in kwantiteit groeien zolang er geen halte wordt geroepen. Moslims-allochtonen-Extreem Rechtsen zijn niet persee racisten-haatzaaiers. Neo-Nazis wel !
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |