![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
Neen. Maar tien jaar lang zijn er overal duizelingwekkende winsten gemaakt en was er toch maar weinig ruimte voor loonsverhogingen, voor betere werkvoorwaarden, ... en nu is het weer die crisis (de schuld van vakbonden en luie werknemers waarschijnlijk), en er wordt geen koopkracht verhoging gevraagd hé. Er wordt gevraagd van de koopkracht niet te verlagen. (al drukt de vakbond zich in deze bijzonder slecht uit)
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 10 november 2008 om 19:36. |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Uitgezuiverd: ok Maar er zijn er veel die dit aanhalen om ook meteen de vakbond af te schaffen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De belgische vakbond kan uw "afvloeing" misschien niet verhinderen, maar ze kan er wel voor zorgen dat u niet koudweg zonder een rooie cent op straat wordt gegooid.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 november 2008 om 19:42. |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(de crisis in 2002 ben je gemakkelijkheidshalve vergeten). En als de vakbonden geen koopkrachtverbetering vragen dan communiceren ze minstens zo slecht als Noël Slangen. Als de vakbonden dat nog niet kunnen communiceren stel jij er dan veel vertrouwen in? LOL |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Minister-President
|
Afschaffen lijkt me enkel wenselijk als ze niet te redden zijn, zij het omdat ze het niet wensen of omdat het niet gaat maar dan moet men een instantie oprichten die dit wel doet, bij voorkeur niet zo politiek gekleurd.
|
|
|
|
|
|
#69 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik beding mijn loonvoorwaarden zelf, ik beding mijn loonsverhogingen zelf en ik zal eventuele ontslagpremies ook zelf bedingen. Ik ben in alle gevallen beter af dan hetgeen een vakbond voor mij denkt te kunnen foreceren. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De vakbond staat nog altijd in dienst van de werknemer. Als dat de werkgever irriteert is dat zijn probleem.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij wensen nl werknemers met de mentaliteit vd lage loonlanden.
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is zelfs geen verbinding met het openbaar vervoer. WIE heeft de bouwvergunning ondertekend ? That is the question... |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banneling
|
Als de vakbonden nu niet doorgaan krijgen ze de bedrijven nooit meer kapot...
Go go go... (als dat niet te lastig is) LOL |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alzo begrijp jij dan niet dat een bedrijf miljoenenverliezen vanwege constante stakingen niet kan dragen tenmidden economische crisis?
|
|
|
|
|
|
#75 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wablieft? Heb je wel eens gezien hoe de salarissen zijn gestegen tijdens die 'goede' jaren? En ook de werkvoorwaarden? Auto's voor iedereen, benzinekaart of abonnement openbaar vervoer, laptops, gsm's, onkostennota's tot je erbij neervalt, maaltijdcheques, groepsverzekeringen, steeds meer verlof- en compensatiedagen, je kan het niet gek meer verzinnen. Laatst gewijzigd door Antoon : 10 november 2008 om 22:09. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
GM en Ford zullen waarschijnlijk wel akkoord gaan met de verdeling van de resultaten.
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, vooral dan zeurpieten zoals jij die constant zitten te klagen over allles en nog wat en de ganse dag zoeken naar nieuwe redenen om nog eens te kunnen staken. Als er één soort werknemers zijn die we vooral tijdens deze economische crisis kunnen missen als kiespijn, dan is het jouw soort. En met "we" doel ik op alle werkwillige mensen samen. 't Zou mij niet eens verwonderen dat je je eigen werk niet eens goed doet.
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|