![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mja... trek er uw conclusies uit hé zouk zo zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Jij ook ...zouk zo zeggen...
Maar ik vrees dat je ook deze posting van mij voor geen jota hebt begrepen hé... tssss... Citaat:
Gij zijt trouwens niet alleen bij de "serieusheid" van mijn postings een echt lachebekje hé LW...
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Decroo doet wat Decroo niet laten kan. Binnen 20 jaar zal dat gedaan zijn.
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Als ik twee bedrijven heb en één daarvan doet alle uitgaven en de andere de meeste van de inkomens en degene die alle uitgaven doet gaat failliet dan ga ik als rationeel mens mijn tweede bedrijf "kerngezond" gaan noemen hé. Alé ik bedoel we moeten toch een beetje serieus blijven, ist nie waar Fieseler? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() vroeger was Vlaanderen bij nederland .................. bent u racist tegenover Vlamingen en Nederlanders ?
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#67 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Je kan zoveel lachen als je wil, maar na acht jaar Vlaams-nationale onzin gehoord én weerlegd te hebben, heeft de B.U.B. wel wat expertise op dit vlak verkregen. Decroo kan inderdaad wat van ons leren op "communautair" vlak, net zoals wij van hem kunnen leren op bijv. economisch vlak. Daar is overigens niets mis mee. Dat is nu net één van de schoonheden van het leven: van elkaar leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik aanvaard de realiteit: we leven in België en daar is niets mis mee. Laten we er samen het beste van maken en niet nationalistisch doen. We hebben overigens ook de E.U. om met de andere Europese landen samen te werken en straks misschien zelfs een wereldregering. Flaminganten, stop met onnozel te doen en kom eens buiten ! België en a fortiori het noordelijk deel ervan zijn geen eilanden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DeKroo zijn boekje zal wel van hetzelfde nivo zijn als zijn uitspraak dat sommige mensen debielen zijn. Laag bij de grond dus.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 november 2008 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ge kunt België beter vergelijken met een bedrijf met 2 branches en verschillende producten gammas, waarvan eentje grotendeels verlieslatend is en eentje die het goed doet. Doordat het ene verlieslatend is, haalt het de goede cijfers van het hele bedrijf naar beneden, desondanks ze toch één zeer gewaardeerd product hebben. Als bedrijfsleider zou ik dan toch zeker overwegen om het verlieslatend product te laten vallen, en mij volledig te richten op het product dat wel in de markt ligt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Op hoeveel openbare zenders (en programma's) zal De Croo de volgende dagen te zien zijn?
Ik vermoed in elk programma. LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() Nee, tegen dan is hij seniel. Ik zal in het slechtste geval in een midlife-crisis verkeren.