Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2008, 17:33   #61
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik vrees voor U dat dit zich inderdaad voordoet.
mja... trek er uw conclusies uit hé zouk zo zeggen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 17:38   #62
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
mja... trek er uw conclusies uit hé zouk zo zeggen.
Jij ook ...zouk zo zeggen...
Maar ik vrees dat je ook deze posting van mij voor geen jota hebt begrepen hé...

tssss...

Citaat:
wahahahahaha

*buikkrampen*

wat een komiek de poster van het bovenstaande. Straks gaat hij dit nog serieus nemen ook .

Gij zijt trouwens niet alleen bij de "serieusheid" van mijn postings een echt lachebekje hé LW...
Oud 17 november 2008, 17:39   #63
Mr. Orange
Parlementslid

Mr. Orange's schermafbeelding

Standaard

Decroo doet wat Decroo niet laten kan. Binnen 20 jaar zal dat gedaan zijn.
Oud 17 november 2008, 17:44   #64
largo_w

Standaard

Citaat:
Gij zijt trouwens niet alleen bij de "serieusheid" van mijn postings een echt lachebekje hé LW...
Mja ge zou toch voor minder hé
Als ik twee bedrijven heb en één daarvan doet alle uitgaven en de andere de meeste van de inkomens en degene die alle uitgaven doet gaat failliet dan ga ik als rationeel mens mijn tweede bedrijf "kerngezond" gaan noemen hé. Alé ik bedoel we moeten toch een beetje serieus blijven, ist nie waar Fieseler?
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 17 november 2008, 17:45   #65
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak Bekijk bericht
Het is niet normaal dat er zoiets als een "Vlaamse overheid" bestaat. Waarom eigenlijk? Zijn wij taalracisten?
vroeger was Vlaanderen bij nederland .................. bent u racist tegenover Vlamingen en Nederlanders ?
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 17:49   #66
Mr. Orange
Parlementslid

Standaard

http://www.n-va.be/programma/standpu...il.asp?ID=3137

De Wever dient hem al terug van repliek.
Oud 17 november 2008, 18:07   #67
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Goed werk van Decroo. Niemand wil de splitsing. Maar ook zeer onvolledig werk: hij spreekt alleen over de symptomen en niet over de ooraken van de politiek-communautaire problemen: nationalisme, federalisme, particratie en mediacratie. Bovendien vergeet hij de verantwoordelijkheid van zijn eigen partij en van zichzelf inzake de nefaste staatshervormingen.
Zeer goed geformuleerd, ik ben volledig akkoord met uw stelling. Bovendien stel ik vast dat er sinds de laatste verkiezingen meer en meer een standpunt pro België innemen, dit kan je trouwens ook op dit forum vaststellen.
jbl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 18:10   #68
Doedelzak
Banneling

Doedelzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja inderdaad... de zak... hij is gvd vergeten vragen aan de BUB hoe het echt moest. Tssss... Niet slim hé
Je kan zoveel lachen als je wil, maar na acht jaar Vlaams-nationale onzin gehoord én weerlegd te hebben, heeft de B.U.B. wel wat expertise op dit vlak verkregen. Decroo kan inderdaad wat van ons leren op "communautair" vlak, net zoals wij van hem kunnen leren op bijv. economisch vlak. Daar is overigens niets mis mee. Dat is nu net één van de schoonheden van het leven: van elkaar leren.
Doedelzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 18:12   #69
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
DenDane ik zit met een dilema... Of u proberen uitleggen wat tamelijk voor de hand ligt OF gewoon eens lachen en deze non-discussie zo eindigen. Ik ben geneigd het tweede te pakken.
Probeer maar eens, ik lach ook eens graag
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 18:13   #70
Doedelzak
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
vroeger was Vlaanderen bij nederland .................. bent u racist tegenover Vlamingen en Nederlanders ?
Vroger was "Vlaanderen" ook bij Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, etc. Vroeger was "Vlaanderen" Keltisch.

Ik aanvaard de realiteit: we leven in België en daar is niets mis mee. Laten we er samen het beste van maken en niet nationalistisch doen. We hebben overigens ook de E.U. om met de andere Europese landen samen te werken en straks misschien zelfs een wereldregering. Flaminganten, stop met onnozel te doen en kom eens buiten ! België en a fortiori het noordelijk deel ervan zijn geen eilanden !
Oud 17 november 2008, 18:15   #71
Doedelzak
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange Bekijk bericht
Decroo doet wat Decroo niet laten kan. Binnen 20 jaar zal dat gedaan zijn.
Wat gedaan zijn? Gaat ge de bejaarde Ijzerbedevaarders inschakelen ofzo?
Oud 17 november 2008, 18:16   #72
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

DeKroo zijn boekje zal wel van hetzelfde nivo zijn als zijn uitspraak dat sommige mensen debielen zijn. Laag bij de grond dus.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 18:21   #73
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Mja ge zou toch voor minder hé
Als ik twee bedrijven heb en één daarvan doet alle uitgaven en de andere de meeste van de inkomens en degene die alle uitgaven doet gaat failliet dan ga ik als rationeel mens mijn tweede bedrijf "kerngezond" gaan noemen hé. Alé ik bedoel we moeten toch een beetje serieus blijven, ist nie waar Fieseler?
Dan zou ik mij als bedrijfsleider toch serieuse vragen stellen bij het bedrijf die alleen maar uitgaven doet, een bedrijf kan alleen maar overleven als ze goede cijfers neerboekt...
Oud 17 november 2008, 18:23   #74
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Dan zou ik mij als bedrijfsleider toch serieuse vragen stellen bij het bedrijf die alleen maar uitgaven doet, een bedrijf kan alleen maar overleven als ze goede cijfers neerboekt...
damn ik wist dat ik voor optie twee moest kiezen hé... Zo zie je maar leg eens iets uit aan een mens
Citaat:
Oud 17 november 2008, 18:24   #75
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Vroger was "Vlaanderen" ook bij Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, etc. Vroeger was "Vlaanderen" Keltisch.

Ik aanvaard de realiteit: we leven in België en daar is niets mis mee. Laten we er samen het beste van maken en niet nationalistisch doen. We hebben overigens ook de E.U. om met de andere Europese landen samen te werken en straks misschien zelfs een wereldregering. Flaminganten, stop met onnozel te doen en kom eens buiten ! België en a fortiori het noordelijk deel ervan zijn geen eilanden !
aanvaard dan ook dat de walen en de francophone bourgoisie hun eigen de das heeft omgedaan in de tijd van WO1 , simpele vlaamse soldaten werden naar het front gestuurd door nederlands onkundige franse officieren !!!!! zie hoe neerbuigend een groot deel van die francophonen nog zijn over Vlamingen !!!!!!! maar ja zolang walonië Vlaanderen maar kan uitpersen hé !!!
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 18:28   #76
system
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Wel wel wel...een roodfascist die mij stalkt.

En dan nog met steeds dezelfde afwezigheid van enige argumentatie.

Je moet wel opletten hé Sys, in het dagelijkse leven kan je andersdenkenden broodroven, in uw regimepers demoniseren, incrimineren of belachelijk maken, je kan ze een politiek proces aandoen of zelfs hun ganse familie afdreigen...maar hier, op dit forum, mag ik tot nader order op uw gestalk antwoorden hé...

On topic:

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28

De commentaar die ik geef is nogal duidelijk: Die hofnar krijgt ampele mediaondersteuning met zijn PAMFLET (sic) terwijl vele andersdenkenden worden uitgesloten van het debat.
Hebt u het geschrift gelezen ja of neen?

Laatst gewijzigd door system : 17 november 2008 om 18:29.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 18:28   #77
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
damn ik wist dat ik voor optie twee moest kiezen hé... Zo zie je maar leg eens iets uit aan een mens
Ge kunt België beter vergelijken met een bedrijf met 2 branches en verschillende producten gammas, waarvan eentje grotendeels verlieslatend is en eentje die het goed doet. Doordat het ene verlieslatend is, haalt het de goede cijfers van het hele bedrijf naar beneden, desondanks ze toch één zeer gewaardeerd product hebben. Als bedrijfsleider zou ik dan toch zeker overwegen om het verlieslatend product te laten vallen, en mij volledig te richten op het product dat wel in de markt ligt...
Oud 17 november 2008, 18:30   #78
uilenspiegeltje
Banneling

Standaard

Op hoeveel openbare zenders (en programma's) zal De Croo de volgende dagen te zien zijn?

Ik vermoed in elk programma. LOL
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 18:34   #79
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Waarom mag Belgisch nationalisme wel, en Vlaams nationalisme niet ?
Oud 17 november 2008, 18:35   #80
Mr. Orange
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wat gedaan zijn? Gaat ge de bejaarde Ijzerbedevaarders inschakelen ofzo?
Nee, tegen dan is hij seniel. Ik zal in het slechtste geval in een midlife-crisis verkeren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be