![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou kunnen, het is te lang geleden. Ik weet wel nog dat ik zeer onder de indruk was van de verhaalstructuur van The Foundation.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leve het internet. Ben begonnen aan de Hugo-awards winnaars van 1953 tot 1970. Voorlopig hoogtepunt: The moon is a harsh mistress
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jack Vance!
![]() Ik was twaalf toen ik mijn eerste SF-boek in handen kreeg, Ringen van IJs van Anthony Piers. Man, wat een openbaring! Een wondere wereld ging open. Daarna speurde ik naar alle boeken met het stickertje SF in de bibliotheek. Meer dan de helft van mijn boekenkast is gevuld met SF-boeken. Ondertussen is het wel meer dan tien jaar geleden dat ik een SF heb gelezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() In Japan is star wars erg populair.
En als je een duur stormtrooper-pak gekocht hebt wil je dat natuurlijk ook graag tonen aan de mensen. http://www.youtube.com/watch?v=bygdRMCwC6s |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet wachten tot Game of Thrones in de DVD-rekken ligt...
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowel de Dune als Ringwereld-verhalen blijven mij ergens boeien.....absoluut fascinerend....
Temeer daar beiden amper verfilmbaar zijn (bij Dune heeft men zowel een film als een TV-serie gemaakt...maareuh...er zijn van die aspecten die men nooit echt in een film kan verwerken op straffe van amputatie door de censuur ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 14 november 2011 om 21:44. |
![]() |
![]() |