![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Las 't ook net Mieke, we zitten met een GROOT humoristisch talent
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Je bent lang niet de enige. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij mij thuis... lieve vlaamse mensen zoals ik
![]() pas de wallons et pas de cochons ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() We zullen er ook zijn, met gans de familie!
BUB is mij eigenlijk géén moeite waard. Al jaren kom ik véél te véél ongewassen hippies met verwrongen ideeën tegen die de wereld eens gaan verbeteren. Gelukkig zijn ze te verwaand en te kortzichtig om ooit iets te bereiken ![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Alsof de samenvoeging van Vlaams- en Waals-Brabant wel een ernstig probleem is...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |