![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een overdreven voorstel als je “t mij vraagt hoewel ? Overdreven eisen resulteren wel eens meer in overdreven reacties. En laat a.u.b. die vrije keuze voor wat ze is. Het wordt opgelegd door hun mannen (vaders) neem dat van mij aan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij ons logeerde ooit eens een amerikaanse jongen, en die had écht schrik dat we hem paardenvlees zouden opdienen: eetgewoontes zijn zéér cultureel bepaald: denk je dat jij aan een Engelsman paardenvlees kan serveren? PS: akkoord voor 't bier: water drinkt iedereen. (hoewel in een groot deel van de wereld er geen drinkwater uit de leiding komt: dat het hier perfect drinkbaar is weten een aantal van die mensen mogelijk niet (ik ken ook "eigen volk" dat niet van 't kraantje zou drinken...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef: “Als hun varkensvlees zou opgediend worden zou ik het nog begrijpen.” Trouwens dat rattenvlees zou ik wel lusten hoor, alleen is het in België blijkbaar verboden. We hebben inderdaad wel eens teveel bemoeienissen en ik laat het aan uw verbeelding over om uit te zoeken door wie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook van mijn kinderen gingen er een tijdje naar een school waar kledingvoorschriften golden. Dat is onze keuze, niemand heeft er mij of haar toe verplicht. En buiten de school droeg ze wat ze wou. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liefst op een klein terrasje met een grote pint. Werken in dat plunje zou mij toch niet echt liggen vrees ik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn collega is net terug uit Turkije... Hij heeft de streek rond Antalya bezocht en tijdens de uitstappen bijna nergens hoofddoeken gezien ! Behalve in kleinere dorpen bij oudere vrouwen
![]() Jonge meisjes op school : allemaal in schooltenue maar nergens één hoofddoek te zien, noch in lagere afdelingen 6-12j noch bij adolescenten 13-16 ![]() [size=7]Straf hé [/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In iederre gevangenis is hunvoeding aangepast voor de moslims.
Ze eisen ook meer ere diensten.Iedereen heeft daar maar een dienst ,waarom moeten zij er meer hebben?
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Mijn broer is net terug uit barcelona , nu zou je zeggen , dat is een wereldstad , dus multikul ten top. Wat blijkt nu , op de 350 fotos die hij in de loop van die week gemaakt heeft staan er , welgeteld 0 vrouwen met een hoofddoek. Ook met zijn ogen heeft hij er zogoed als GEEN gezien. Weliswaar 1 vrouw had het een doek op haar hoofd , een nonneke.
En dan hoorde ik overlaatst nog een Marokkaan in de bus zeggen : Ik ben laatst nog in Turkije op vakantie geweest. Het viel me op dat die mensen daar heel anders zijn, daar zijn ze open en gastvrij , hier klieken ze samen en raak je zeer moeilijk in hun gesloten groepje. Ze zijn daar ook heel beleefd. Precies of ze hier hun uitschot komen dumpen. Nu hoor je het ook eens van een ander ![]()
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het integrisme slaat vooral toe is west-europa België, Frankrijk, Spanje, Nederland, Duitsland...
ja, juist xnorf, wij zijn ergens de vuilbak van europa, want wie het goed heeft in eigen land moet niet migreren of gaan lopen om welke redenen dan ook !
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
't is niet omdat zij iets verkeerd (of misschien zelfs onmenselijks) deden dat jij jezelf en daarmee onze maatschappij moet verlagen tot d�*t niveau, anders ben je geen zier beter dan zij... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar zijn die principes als men de misdaad begaat en bijvoorbeeld een lieve oude dame van in de 90 in elkaar schopt en slaat tot ze dood is en er dan met haar handtasje vandoor gaat. Het is niet dat ik iemand een behandeling geef die hij verdient dat ik me daarom onmenselijk gedraag. Menselijkheid moet je verdienen. Personen die zichzelf buiten de wet stellen.. dat is hun eigen beslissing , maar ook op eigen risico. Anders wordt het wat al te makkelijk om het criminele bestaan te leiden.. Men mag mij trouwens toch niks doen dus het ergste wa me kan overkomen is dat ik daar x aantal jaar in dat gebouwke moet zitten. Ik krijg daar eten wa ik wil en ik lig op mijn lui gat zoveel ik wil. Ze kunnen me toch niet forceren om te werken want vanaf het moment dat ze me aanraken dien ik klacht in wegens brutaliteit en kom ik vrij op procedurefouten. Samengevat : het huidig beleid kweekt misdadigers , het is dan ook doodjammer dat de doodstraf is afgeschaft zonder enige vervangende straf in te voeren met een afschrikeffect. En maak nu eens voor jezelf uit wie je de beste mens vindt : Persoon A : 34 jaar , 20 jaar cel wegens roofmoord op bejaard koppel , koppel op gruwelijke wijze omgebracht , reeds eerder in aanraking met gerecht daar enkele verkrachtingen en aanrandingen , toont bij veroordeling geen greintje berouw en lacht naar familieleden slachtoffers. Persoon B : 30 jaar , bewaker van Persoon A , geeft persoon A enkel water en brood , voldoende om hem in leven te houden zonder daarbij enige vorm van luxe te verstrekken , behandeld Persoon A als het uitschot dat hij is. Wie van de 2 is dan onmenselijk?
![]() |