![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel maar, dat taaltje is niet echt liberaal.
En nu maar hopen dat onze vriend largo_w er niet op valt. ![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het schenden van het eigendomsrecht, het ineenslaan van toevallig voorbijwandelende studenten en het geweldadig viseren van andersdenken eigenlijk nog minder liberaal dan een oproep om de orde te herstellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenmin heb ik iets tegen een oproep om de orde te herstellen. Ik had het over het taaltje, Patriot!. "Rattenhol", " Uitroken en verbannen", laat dat maar aan Guderian en cs over. ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manneke, ik ken Ambiorix héél wat beter als gij en ik wéét dat die geen vrienden heeft die zoiets doen. U, mijnheer, bent een leugenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
crap hé kheb weer vloeistof over keybord gegoten... nu wel int midden ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb 5 jaar op kot gezeten in Leuven en ben wekelijks uitgeweest in de uitgangsbuurten en ik kan je verzekeren dat je je wat hebt laten wijsmaken door dat krakersuitschot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Je kent Ambiorix, niet zijn vrienden. Ik ken mijn vrienden ook en weet dat die niet liegen. Strakke argumentatie hoor.
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Ik ken dat krakersuitschot, en heb de tafelpoot zelf vastgehouden.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer niet te argumenteren, ik weet wat ik weet en dat is dat u liegt. Beweert u nu maar wat u wil maar vertel mij dan eens waarom geen enkele krant hier melding van maakt? En waarom zou een student met zo'n wapen op z'n eentje dat bezette pand binnen gaan? En met de reputatie van relschoppers (cfr de NSV betogingen enz) en druggebruikers kan ik ook al niet te weinig belang hechten aan de woorden van krakers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() @ An Arkos: Hoe verklaar je dat er ook onschuldige studenten werden aangevallen? Is al wat een lint draagt een legitiem doelwit? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 29 november 2008 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-Hebt u gezien wat er gebeurt is? -De student is het pand niet binnen gegaan en was niet alleen. -De man die het artikel schreef blijkt bij dezelfde studentenvereniging gezeten te hebben als de gast die ineen geslagen is. -Als je weinig belang hecht aan mijn woorden, waarom discussieer je dan met mij? EDIT: Geert C, ik beweer dat diegene die in de vaarstraat slaag gekregen heeft, dat gekregen heeft omdat hij met 2 anderen en met tafelpoten in de hand probeerde binnen te geraken.
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 29 november 2008 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Dat gebeurt nu al.
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Jij kent de betrokkene?
![]() |
#79 | |
|
![]() hoe doe je dat nu? en vanwaar hebben jullie al die extra smileys?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Vreemdeling
|
![]() dan die langharige werkschuwe tuigen, hen eindelijk eens nuttig maken!mag ik erop wijzen dat vele anarchisten uit begoede families komen.van mijn part mogen ze die huize opblazen waar die "verdraagzamen" zitten
|
![]() |
![]() |