Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Steunt u dit voorstel?
Ja, daar zit wat in 14 82,35%
Nee, laten wij de oorlog met wapens verder zetten 3 17,65%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2008, 01:20   #61
Texas Ranger
Partijlid

Texas Ranger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Texas Ranger, je begrijpt het niet zo goed hé.

Een van de grondregels van het internationaal recht is dat collectief straffen illegaal is.

Ik denk dat je akkoord bent dat het Westen de behoeder moet zijn van het internationaal recht. Want doen we dat niet, dan zijn we geen haar beter dan terroristen; dan zijn we niet superieur.

Kortom, uw voorstel komt neer op het opblazen van de meest basale regels van het internationaal recht.

Collectieve straffen zijn zowat het meest idiote dat men kan doen.
In een uitzichtloze oorlog zoals deze (uitzichtloos want assymetrisch) mogen wat mij betreft alle regels overboord worden gegooid om tot het beoogde resultaat te komen, nl. vrede en het herstellen van de rust. U denkt superieur te kunnen zijn zegt u door regeltjes te handhaven? Bespottelijk: de moslims beseffen maar al te goed dat zij superieur zullen worden door uw regeltjes met voeten te treden. Het recht van de sterkste...

Wat mij betreft moet iemand eens die sukkels gaan wijsmaken dat een godsdienst die bloedvergieten, discriminatie van andersgelovigen en vrouwen propageert geen godsdienst is maar een afgodendienst, de verafgoding van de duivel zelf... We moeten dringend de islam uit het pakket van erkende gesubsidieerde geloven halen voor het te laat is, de islam is naar mijn inzichten een sekte van een geperverteerde oplichter (Mohammed) die de hele wereld bedroog door te verklaren dat hij gestuurd was door God terwijl hij slechts een veldheer was (zoals Hitler, Napoleon, Djenghis Khan) die het zwaard hanteerde (en volgens zijn biografie niet 1 wonder kon verrichten, in tegenstelling tot echte heiligen, hij was dus letterlijk een schijnheilige of schijn-profeet Dat zijn sekte inmiddels is uitgegroeid tot 1 miljard zielen kan mij geen moer schelen. Europa moet voorbehouden worden aan onze joods-christelijke tradities (en verder de miljoenen ongelovigen die zich desnoods vrijwillig kunnen bekeren daartoe), de moslims daarentegen zorgen met opdringen van hun geloof (en straffen voor afvalligen) alleen maar voor overlast, spanning en oorlog...
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 01:20   #62
Texas Ranger
Partijlid

Standaard

Citaat:

Een van de grondregels van het internationaal recht is dat collectief straffen illegaal is.

Ik denk dat je akkoord bent dat het Westen de behoeder moet zijn van het internationaal recht. Want doen we dat niet, dan zijn we geen haar beter dan terroristen; dan zijn we niet superieur.

Kortom, uw voorstel komt neer op het opblazen van de meest basale regels van het internationaal recht.

In een uitzichtloze oorlog zoals deze (uitzichtloos want assymetrisch) mogen wat mij betreft alle regels overboord worden gegooid om tot het beoogde resultaat te komen, nl. vrede en het herstellen van de rust. U denkt superieur te kunnen zijn zegt u door regeltjes te handhaven? Bespottelijk: de moslims beseffen maar al te goed dat zij superieur zullen worden door uw regeltjes met voeten te treden. Het recht van de sterkste...

Wat mij betreft moet iemand eens die sukkels gaan wijsmaken dat een godsdienst die bloedvergieten, discriminatie van andersgelovigen en vrouwen propageert geen godsdienst is maar een afgodendienst, de verafgoding van de duivel zelf... We moeten dringend de islam uit het pakket van erkende gesubsidieerde geloven halen voor het te laat is, de islam is naar mijn inzichten een sekte van een geperverteerde oplichter (Mohammed) die de hele wereld bedroog door te verklaren dat hij gestuurd was door God terwijl hij slechts een veldheer was (zoals Hitler, Napoleon, Djenghis Khan) die het zwaard hanteerde (en volgens zijn biografie niet 1 wonder kon verrichten, in tegenstelling tot echte heiligen, hij was dus letterlijk een schijnheilige of schijn-profeet Dat zijn sekte inmiddels is uitgegroeid tot 1 miljard zielen kan mij geen moer schelen. Europa moet voorbehouden worden aan onze joods-christelijke tradities (en verder de miljoenen ongelovigen die zich desnoods vrijwillig kunnen bekeren daartoe), de moslims daarentegen zorgen met opdringen van hun geloof (en straffen voor afvalligen) alleen maar voor overlast, spanning en oorlog...
Oud 1 december 2008, 01:20   #63
Texas Ranger
Partijlid

Standaard

Citaat:

Oud 1 december 2008, 01:27   #64
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De ranger slaat op hol geloof ik,hij loopt al serieus warm door hetzelfde ettelijke keren achter elkaar te posten....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 01:28   #65
Texas Ranger
Partijlid

Standaard

Citaat:
Texas, effe persoonlijk: ben je een homofiel?

Ik heb niks tegen homos hé. Maar ik vind wel dat ze ervoor uit mogen komen. Zeker wanneer hun verdrongen homofilie hun politieke voorkeur zo kleurt.

hahaha! Ik ben zo hetero als maar zijn kan!!! Ik ben trouwens streng katholiek en in de Bijbel staat iets met betrekking tot homo's bij Leviticus dat zegt dat ze beter kunnen opgeruimd worden. Mijn zienswijze op de islam heeft dus niets met een veronderstelde sexuele voorkeur te maken.

Trouwens, de meeste van die kerels zijn stiekeme homo's of bisexuelen daarentegen. Hun zogezegde homohaat is maar een pose, studies van zoekmachines als Google hebben uitgewezen dat de termen "homofilie" en "homoseks" het meest worden ingetikt in moslimlanden.
Oud 1 december 2008, 01:28   #66
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Als iemand zich niet wil gladscheren en de vrouwen hun kut niet, dan willen ze zich niet aanpassen aan onze maatschappij.
Bij mijn weten moeten moslimvrouwen hun kut juist wél scheren. Wellicht geldt dit voor moslimmannen ook, maar ik ben er in elk geval vrij zeker van dat schaamhaar uit den boze is voor vrouwen.

Citaat:
Dan perken we ten eerste de vrijheden die wij koesteren voor hen in: 1. Verbod op vrijheid van godsdienst; 2 verbod op vrijheid van meningsuiting; 3 verbod op vrijheid van vergadering en vereniging.
Die vrijheden gelden zolang die niet misbruikt worden om diezelfde vrijheden te ondermijnen, uit te hollen en op termijn zelfs af te schaffen. En laat dat nu net het hoofddoel zijn van moslimextremisten.

Citaat:
Hebben ze dan nog steeds een baard en hun vrouwen geen babykut, dan gaan we bombarderen. Eerst bombarderen we Mekka. Dan kunnen ze lekker niet meer naar de Hadj. Vervolgens bombarderen we de olievelden. Dan kunnen ze die olie niet meer verkopen en worden ze zo arm als de ratten. Willen ze dan nog steeds ziende blind zijn en horende doof, dan bombarderen we alles, dan killen we zo één miljard moslims!
Mekka bombarderen en meer van dat soort onzin zie ik persoonlijk niet zo zitten. En ik heb hier niemand over het bombarderen van olievelden zien praten, maar ik kan er natuurlijk overheen gelezen hebben. Zo ja, dan hoor ik dat wel van u.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 01:29   #67
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Texas Ranger Bekijk bericht
Ok, ge wilt dus eigenlijk gewoon de Europese beschaving afschaffen en even primitief gaan liggen doen als dat handvol moslimextremisten in Noordwest Pakistan en Zuid-Afghanistan.

Mij goed hoor, doe maar. Maar niet hier. Niet in het beschaafde Europa.

Verhuis dus naar de tribale gebieden van Noordwest Pakistan, daar wordt uw extreem-rechtse filosofie dagelijks in de praktijk gebracht. Veel succes.

Ik blijf wel in Europa om onze hoogstaande Europese waarden te verdedigen.

Laatst gewijzigd door C2C : 1 december 2008 om 01:31.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 01:30   #68
Texas Ranger
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
De ranger slaat op hol geloof ik,hij loopt al serieus warm door hetzelfde ettelijke keren achter elkaar te posten....
Sorry dat was niet met opzet, heb soms wat last van mijn draadloze internet-verbinding, als ik dan meermaals klik op antwoord versturen omdat er iets hapert krijg je naderhand toch verschillende keren resultaat!
Oud 1 december 2008, 01:32   #69
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry dat was niet met opzet, heb soms wat last van mijn draadloze internet-verbinding, als ik dan meermaals klik op antwoord versturen omdat er iets hapert krijg je naderhand toch verschillende keren resultaat!
Ge hebt soms wel last van wat anders dan enkel van uw draadloze internet-verbinding. Zoveel is duidelijk.

Maar goed. Zijt ge nu al vertrokken naar Noordwest Pakistan?
Oud 1 december 2008, 01:32   #70
Texas Ranger
Partijlid

Standaard

Citaat:
Ok, ge wilt dus eigenlijk gewoon de Europese beschaving afschaffen en even primitief gaan liggen doen als dat handvol moslimextremisten in Noordwest Pakistan en Zuid-Afghanistan.

Mij goed hoor, doe maar. Maar niet hier. Niet in het beschaafde Europa.

Verhuis dus naar de tribale gebieden van Noordwest Pakistan, daar wordt uw filosofie in de praktijk gebracht. Veel succes.

Ik blijf wel in Europa om onze hoogstaande Europese waarden te verdedigen.
Gaat u er dan over pakweg tien jaar met de jeep op uit trekken om te picknicken in de ruines van Rome, Londen, Parijs en Brussel als die kerels alles hebben opgeblazen?
Oud 1 december 2008, 01:35   #71
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaat u er dan over pakweg tien jaar met de jeep op uit trekken om te picknicken in de ruines van Rome, Londen, Parijs en Brussel als die kerels alles hebben opgeblazen?
Nee, want die moslimextremisten slagen daar alleen in wanneer we types zoals u hier het woord en de macht laten voeren.

Aangezien we types zoals u juist hebben weggestuurd naar de plaats waar ze thuishoren - het onbeschaafde, rechtse Noordwesten van Pakistan, waar het recht van de sterkste geldt - zal het probleem zich dus niet stellen.

Allez, ga nu, vort. Ge zijt geen Europeaan. Ge hoort hier niet thuis. Ge zijt een verrader. Ge zijt een rechtse moslim-extremist.
Oud 1 december 2008, 01:38   #72
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geen probleem wat dat betreft, ik heb het ook al voor gehad wéét U ,en met nog ettelijke posts meer als U...

Laatst gewijzigd door Svennies : 1 december 2008 om 01:39.
Oud 1 december 2008, 01:44   #73
Texas Ranger
Partijlid

Standaard

Citaat:
Nee, want die moslimextremisten slagen daar alleen in wanneer we types zoals u hier het woord en de macht laten voeren.

Aangezien we types zoals u juist hebben weggestuurd naar de plaats waar ze thuishoren - het onbeschaafde, rechtse Noordwesten van Pakistan, waar het recht van de sterkste geldt - zal het probleem zich dus niet stellen.

Allez, ga nu, vort. Ge zijt geen Europeaan. Ge hoort hier niet thuis. Ge zijt een verrader. Ge zijt een rechtse moslim-extremist.
Wij zijn allebei Europeaan, ik behoor tot de dapperen, u behoort tot het slag dat zal worden afgeslacht of nederig in het zand zal kruipen... Op het moment dat u om hulp zal schreeuwen zal ik niet naar u omkijken, wees gerust...
Oud 1 december 2008, 01:47   #74
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij zijn allebei Europeaan, ik behoor tot de dapperen, u behoort tot het slag dat zal worden afgeslacht of nederig in het zand zal kruipen... Op het moment dat u om hulp zal schreeuwen zal ik niet naar u omkijken, wees gerust...
Tja, mag ik vragen ,wat hebt U al bewezen om tot de dapperen te kunnen behoren....
Oud 1 december 2008, 01:53   #75
Texas Ranger
Partijlid

Standaard

Citaat:
Tja, mag ik vragen ,wat hebt U al bewezen om tot de dapperen te kunnen behoren....
Dat kan ik helaas niet zeggen, anders gooi ik mijn identiteit hier te grabbel, en dan kan ik niet meer fatsoenlijk verder praten met sommige heethoofden hier... Sorry, maar wees gerust, ik zal mijn huid duur verkopen als die terroristen mij (laten we zeggen ons) het mes op de keel zetten...
Oud 1 december 2008, 01:54   #76
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, gij zijt géén Europeaan.

Europeaan zijn betekent dat ge de traditie voortzet van mondigheid, verlichting, ontvoogding en bevrijding van de mens.

Gij zijt iemand die al die verworvenheden wilt terugschroeven, en, zoals ge zelf zegt, terug het recht van de sterkste wilt laten gelden, en alle beschavingsnormen (het internationaal recht bijvoorbeeld), terug wilt afschaffen.

Daardoor zijt gij een anti-Europeaan en een reactionair die geen haar verschilt van de primitieve islamofascistische stammen van Noordwest Pakistan.

Ga dus weg, want gij belichaamt het anti-Europeanisme ten volle.

Ga bij uw gelijken leven, de primitievelingen van Noordwest Pakistan.

Veel succes.
Oud 1 december 2008, 01:58   #77
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat kan ik helaas niet zeggen, anders gooi ik mijn identiteit hier te grabbel, en dan kan ik niet meer fatsoenlijk verder praten met sommige heethoofden hier... Sorry, maar wees gerust, ik zal mijn huid duur verkopen als die terroristen mij (laten we zeggen ons) het mes op de keel zetten...
Welke identiteit mijn beste....Uw nicknaam en Uw ip-adres....Daarmee weet men hier nog niets meer mee....

Hebt U enige militaire ervaring ter zake mijn beste....
Opleiding in ons nationale keurkorps ,of het vreemdelingenlegioen...

Daarmee gooi je heus géén geheimen op het forum....
Oud 1 december 2008, 01:58   #78
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

echte europeanen worden geen dhimi's !
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 02:05   #79
Texas Ranger
Partijlid

Standaard

Ik ben een Europeaan omdat ik geboren en getogen ben in Europa net zoals de oorlogszuchtige Chruchill die de nazi's in de pan hakte en daarbij ook veel bloed vergoot... U daarentegen bent een fantast die constant met zijn neus in de "verlichte" boeken zit en terwijl niet in de gaten heeft dat hij omringd is door bandieten die hem willen uitschakelen of minstens onderwerpen. Ik bedrijf Realpolitik, u streeft een utopische samenleving na die gedoemd is een utopie te blijven... Ik zal overleven (of strijdend ten onder gaan) u zal vernietigd worden of in het beste geval muteren tot moslim...
Oud 1 december 2008, 02:11   #80
Texas Ranger
Partijlid

Standaard

Citaat:
Welke identiteit mijn beste....Uw nicknaam en Uw ip-adres....Daarmee weet men hier nog niets meer mee....

Hebt U enige militaire ervaring ter zake mijn beste....
Opleiding in ons nationale keurkorps ,of het vreemdelingenlegioen...

Daarmee gooi je heus géén geheimen op het forum....
Ik kan vele voorbeelden aanhalen maar goed, deze kan ik gerust verklappen: ik heb, toen die Deense cartoonist met de dood werd bedreigd vanwege zijn ophefmakende mohammed-cartoon met mijn foto plus voornaam en familienaam in een nationale krant gestaan waarin ik de cartoonist verdedigde. Op die manier stelde ik mij bloot aan wraakacties en kwam ik uit voor mijn mening zonder bang te zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be