![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Steunt u dit voorstel? | |||
Ja, daar zit wat in |
![]() ![]() ![]() |
14 | 82,35% |
Nee, laten wij de oorlog met wapens verder zetten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft moet iemand eens die sukkels gaan wijsmaken dat een godsdienst die bloedvergieten, discriminatie van andersgelovigen en vrouwen propageert geen godsdienst is maar een afgodendienst, de verafgoding van de duivel zelf... We moeten dringend de islam uit het pakket van erkende gesubsidieerde geloven halen voor het te laat is, de islam is naar mijn inzichten een sekte van een geperverteerde oplichter (Mohammed) die de hele wereld bedroog door te verklaren dat hij gestuurd was door God terwijl hij slechts een veldheer was (zoals Hitler, Napoleon, Djenghis Khan) die het zwaard hanteerde (en volgens zijn biografie niet 1 wonder kon verrichten, in tegenstelling tot echte heiligen, hij was dus letterlijk een schijnheilige of schijn-profeet Dat zijn sekte inmiddels is uitgegroeid tot 1 miljard zielen kan mij geen moer schelen. Europa moet voorbehouden worden aan onze joods-christelijke tradities (en verder de miljoenen ongelovigen die zich desnoods vrijwillig kunnen bekeren daartoe), de moslims daarentegen zorgen met opdringen van hun geloof (en straffen voor afvalligen) alleen maar voor overlast, spanning en oorlog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft moet iemand eens die sukkels gaan wijsmaken dat een godsdienst die bloedvergieten, discriminatie van andersgelovigen en vrouwen propageert geen godsdienst is maar een afgodendienst, de verafgoding van de duivel zelf... We moeten dringend de islam uit het pakket van erkende gesubsidieerde geloven halen voor het te laat is, de islam is naar mijn inzichten een sekte van een geperverteerde oplichter (Mohammed) die de hele wereld bedroog door te verklaren dat hij gestuurd was door God terwijl hij slechts een veldheer was (zoals Hitler, Napoleon, Djenghis Khan) die het zwaard hanteerde (en volgens zijn biografie niet 1 wonder kon verrichten, in tegenstelling tot echte heiligen, hij was dus letterlijk een schijnheilige of schijn-profeet Dat zijn sekte inmiddels is uitgegroeid tot 1 miljard zielen kan mij geen moer schelen. Europa moet voorbehouden worden aan onze joods-christelijke tradities (en verder de miljoenen ongelovigen die zich desnoods vrijwillig kunnen bekeren daartoe), de moslims daarentegen zorgen met opdringen van hun geloof (en straffen voor afvalligen) alleen maar voor overlast, spanning en oorlog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ranger slaat op hol geloof ik,hij loopt al serieus warm door hetzelfde ettelijke keren achter elkaar te posten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
hahaha! ![]() Trouwens, de meeste van die kerels zijn stiekeme homo's of bisexuelen daarentegen. Hun zogezegde homohaat is maar een pose, studies van zoekmachines als Google hebben uitgewezen dat de termen "homofilie" en "homoseks" het meest worden ingetikt in moslimlanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mij goed hoor, doe maar. Maar niet hier. Niet in het beschaafde Europa. Verhuis dus naar de tribale gebieden van Noordwest Pakistan, daar wordt uw extreem-rechtse filosofie dagelijks in de praktijk gebracht. Veel succes. Ik blijf wel in Europa om onze hoogstaande Europese waarden te verdedigen.
Laatst gewijzigd door C2C : 1 december 2008 om 01:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
Maar goed. Zijt ge nu al vertrokken naar Noordwest Pakistan?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Aangezien we types zoals u juist hebben weggestuurd naar de plaats waar ze thuishoren - het onbeschaafde, rechtse Noordwesten van Pakistan, waar het recht van de sterkste geldt - zal het probleem zich dus niet stellen. Allez, ga nu, vort. Ge zijt geen Europeaan. Ge hoort hier niet thuis. Ge zijt een verrader. Ge zijt een rechtse moslim-extremist.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 1 december 2008 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Partijlid
|
![]() Dat kan ik helaas niet zeggen, anders gooi ik mijn identiteit hier te grabbel, en dan kan ik niet meer fatsoenlijk verder praten met sommige heethoofden hier... Sorry, maar wees gerust, ik zal mijn huid duur verkopen als die terroristen mij (laten we zeggen ons) het mes op de keel zetten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
Europeaan zijn betekent dat ge de traditie voortzet van mondigheid, verlichting, ontvoogding en bevrijding van de mens. Gij zijt iemand die al die verworvenheden wilt terugschroeven, en, zoals ge zelf zegt, terug het recht van de sterkste wilt laten gelden, en alle beschavingsnormen (het internationaal recht bijvoorbeeld), terug wilt afschaffen. Daardoor zijt gij een anti-Europeaan en een reactionair die geen haar verschilt van de primitieve islamofascistische stammen van Noordwest Pakistan. Ga dus weg, want gij belichaamt het anti-Europeanisme ten volle. Ga bij uw gelijken leven, de primitievelingen van Noordwest Pakistan. Veel succes.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt U enige militaire ervaring ter zake mijn beste.... Opleiding in ons nationale keurkorps ,of het vreemdelingenlegioen... Daarmee gooi je heus géén geheimen op het forum.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() echte europeanen worden geen dhimi's !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Partijlid
|
![]() Ik ben een Europeaan omdat ik geboren en getogen ben in Europa net zoals de oorlogszuchtige Chruchill die de nazi's in de pan hakte en daarbij ook veel bloed vergoot... U daarentegen bent een fantast die constant met zijn neus in de "verlichte" boeken zit en terwijl niet in de gaten heeft dat hij omringd is door bandieten die hem willen uitschakelen of minstens onderwerpen. Ik bedrijf Realpolitik, u streeft een utopische samenleving na die gedoemd is een utopie te blijven... Ik zal overleven (of strijdend ten onder gaan) u zal vernietigd worden of in het beste geval muteren tot moslim...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |