![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het is toch logisch dat men pas strafbaar is als men een strafbaar feit pleegt, of niet, of begrijp ik het weer verkeerd ?
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is wat ik nu bedoel:
http://nl.youtube.com/watch?v=zY_YX8-CCB4 De informant gebruikt één bron, waarvan de persoon in aanmerking bekend staat als gestoorde !!! En dit wordt door heel de gemeenschap van noord antwerpen door getrokken ! Begrijpen wie begrijpen kan !
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergist je Linnie; een journalist is en blijft verantwoordelijk voor wat hij of zij schrijft en bij publicatie de verantwoordelijke uitgever.
Dus jou redenering dat de bron van de informatie schuldig is houdt juridisch al geen steek. Je noemt die man steevast een psychiatrische patient; ken je hem dan? Nee Linnie ook een imam moet zich houden aan wat wel of niet mag. Je mag niet zeggen ' alle homo's met kop maar beneden van een flat' en ook niet' hamas Hamas alle Joden aan het gas'. Je mag ook niet oproepen en tot geweld tegenover anders denkenden. En nee je kunt blijkbaar moeilijk begrijpend lezen; ik zeg dat de moskee niet de enige plaats tot ronseling is ; dat is wat anders dan dat er geen ronseling zou gebeuren in een aantal moskees. Dat gebeurt wel en niet alleen in Antwerpen Noord hoor; zeker weten! Laatst gewijzigd door alice : 15 december 2008 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dit weer een goedkope poging van het VeeBee om de moslims voor de zoveelste te stigmatiseren en demoniseren, bertdeckers zegt opzich al heel veel ! En het veebee gewoonte gaat maar door, wanneer een tweede vanhecke aan de paal genageld zal worden is maar een kwestie van tijd,.
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
U mag van mij beste voort doen, vroeg of laat zal je wel begrijpen waarom zulke beschuldigingen niet kunnen !
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen idee hoeveel stemmen het Vlaams belang zal halen Linnie; jij wel?
Maar ik begrijp steeds minder je punt; is die Fouad dan meneer P? Dat lijkt me niet aangezien meneer P een bekeerling is dus gaat het nu feitelijk al over twee getuigenissen over het ronselen van jongeren voor djihaad. Trouwens voor mij kunnen bedreigingen aan politici niet, ongeacht van welke partij ze zijn; keur jij dit dan goed? En Linnie? Ik ben niet bang. Niet voor moslims tenminste ; evenmin deel ik je mening dat ik het 'vroeg of laat wel zal begrijpen waarom dit niet kan'...ik denk andersom; vroeg of laat zullen fanatici ermee geconfronteerd worden dat deze samenleving zich niet laat intimideren. Volgens mij moet er juist veel meer en zo publiek mogelijk aandacht naar radicalisering van jongeren; moslim of niet. Laatst gewijzigd door alice : 15 december 2008 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Lincoln, Wat het Vlaams Belang met dat artikel in de knack van doen heeft ontgaat me, maar nu je er toch over bezig bent, ik heb, in tegenstelling tot velen, niet de minste moeite het vlaams belang gelijk te geven indien zij wel degelijk gelijk hebben. En in het geval islam hebben zij overschot van gelijk. En uw reakties aan het adres van Alice zoals "vind dit weer een goedkope poging van het VeeBee om de moslims voor de zoveelste te stigmatiseren en demoniseren, bertdeckers zegt opzich al heel veel !" En het veebee gewoonte gaat maar door, wanneer een tweede vanhecke aan de paal genageld zal worden is maar een kwestie van tijd"
vroeg of laat zal je wel begrijpen waarom zulke beschuldigingen niet kunnen " Het zal veeleer andersom zijn lincoln. Meer en meer mensen worden die pocozooi zo beu als koude pap. Getuige deze meer dan 400 reakties op dit artikel in HLN. Over jawel, alweer een 'gestoorde'.... het loopt werelwijd (van thailand tot mumbai) vol van die 'gestoorden' zo zot als hun 'profeet' http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...hanistan.dhtml
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 15 december 2008 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog eentje met gezond verstand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niet betekent dat er geen aandacht moet gaan naar radicalisering in 'aandachtswijken' of vindt u dat dit ok is omdat PKK geld krijgt?Kunt u me het verband even uitleggen,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niet betekent dat er geen aandacht moet gaan naar radicalisering in 'aandachtswijken' of vindt u dat dit ok is omdat PKK geld krijgt?Kunt u me het verband even uitleggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niet betekent dat er geen aandacht moet gaan naar radicalisering in 'aandachtswijken' of vindt u dat dit ok is omdat PKK geld krijgt?Kunt u me het verband even uitleggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat uw vraag is? Neen en ik vind het niet ok dat PKK geld krijgt, integendeel, ik betreur het feit dat België dergelijke bewegingen vaak niet de baas is en ze in sommige gevallen zelfs steunt. Het gaat hier niet alleen maar om de PKK, maar ook om diverse bewegingen zoals in het bovenstaande artikel: mevrouw is één van de grootste breinen achter AlQuaida, maar geniet toch van een mooie uitkering en gaat maar door met alle moslims de grond in te duwen.
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 15 december 2008 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 15 december 2008 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() Het valt mij op dat u nogal enige bekwaamheid hebt opgedaan wat betreft het verdraaien van woorden en zinnen. Dus omdat IK mijn profeet volg, ben ik iemand die zich bezighoudt met haatboekjes? Nu moet u niet alle moslims over dezelfde kam scheren omdat één achterlijke, door terroristen opgeleide vrouw u de vinger wijst. En dat heeft bijlange niets te maken met de profeet van de Islam zelf, of gaat u nog ook beginnen met illuseren? Dan wil ik wel eens meedoen hoor.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als u de HLN hier gaat betrekken, waarom gaan we dat ook niet eens na bij HBVL, De Standaard, De Morgen, ... . Het is al gekend dat een overgroot deel van de lezers in HLN - die de zelfde mentaliteit dragen als u - enkel hun verschijning doen in artikels waar ze o zo graag hun aandacht op vestigen. En trouwens, het HLN heeft voor mij afgedaan op vlak van juiste en betrouwbare informatie, geef mij maar De Standaard of een ander behoorlijke krant of website waarin ik 'nieuws' kan lezen. Want als ze zoals het HLN naast ieder artikel over moslims of de Islam een van top tot teen gesluierde vrouw gaan afbeelden, tsjah dan zouk mij wel afvragen wat de Vlaams Belangers zou overkomen moesten ze in ieder artikel over VL BL een foto van ' Vanhecke bij de kruis genomen' ontdekken.
![]() |