![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
't Is u van harte gegund. Voor de naverkoopservice zal de winst echter eerder van de PC's dan van de Mac komen, denk ik. Laat ons serieus blijven: PC's zijn goede apparaten, maar hun OS stinks. En dat heeft een manager van Microsoft mij persoonlijk bevestigd. Ze kwijlen daar als ze een Mac jaar na jaar probleemloos zien draaien.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 11 december 2008 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Quick, easy and dirty maar het gaat. Ik kan het ook met een batch-programma doen, of op nog tal van andere scripting-manieren maar daar heb je telkens een paar tiental minuten voor nodig om de code te zoeken, te controlleren en eventueel te debuggen. Bij Mac zonder een shell te gebruiken of hulpprogramma, hoe ga je het doen? Laatst gewijzigd door parcifal : 12 december 2008 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens net even zelf een scriptje gemaakt met automator (standaard hulp progje) om te testen. Ik doe normaal nooit zulke dingen, daar ik dit niet nodig heb (maak wel soms batch scriptjes in Photoshop of After Effects) enne, was op 2-3 minuutjes geklaard, kon perfect ingeven hoeveel kopies ik wou met 4 cijferige nummering. Nu, sorry als je je aangevallen voelt, maar uw aanpak was de aanpak van een amateur. Je ziet duidelijk dat het met één lijntje in de console gaat en iemand die iets van zijn zaak afkent verzint dat lijntje code on the fly. Persoonlijk heb ik dat niet nodig, mijn klanten zijn enkel geïnteresseerd in wat er uiteindelijk op hunne TV komt. Volgens mij onderschat jij MacOSX serieus omdat je het niet kent. Niet vergeten dat er een Unix kernel onder ligt he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() PCs voor iedereen?
Ik hoop dat hij laptops of notebooks bedoelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() met onze dure internetverbindingen is dit weer het zoveelste lumineuze idee van onze politiekers. Jaag de mensen maar op kosten met prullaria.
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |