![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 december 2008 om 01:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jijzelf nu eenmaal ook weet dat dit de beste garantie geeft om de doodstrijd van dit land nog wat kunstmatig te verlengen en het onvermijdelijke nog even vooruit te kunnen schuiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat BDW niet wil samenwerken met VB? Vindt u dat dan niet logisch? ... Vandaar mijn stelling: De beste garantie voor het voortbestaan van "La Belgique" is het succes van het Vlaams Beang! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De man zijn strijd is niet tegen Belgie, zijn strijd is tegen het VB. De man is neurotisch, hij heeft nog altijd niet verwerkt dat zijn familie zwarten waren in de oorlog. En om voor eens en voor altijd te bewijzen hoe "wit" BDW is vecht hij een jihad uit met het VB. Niet op rationele basis maar op neurotische basis. Zeg nu zelf, een "separatist" die met verstokte Belgicisten samenwerkt om stap voor stap binnen een paar honderd jaar Belgie af te schaffen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB 'blokkeert' toch circa 20% van de Vlaamse stemmen? Het VB verzwakt dus toch 'Vlaanderen'? Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Tenslotte, als de twee separatistische partijen in Vlaanderen niet samenwerken, dat is toch geen normale toestand. Citaat:
Vlaanderen wordt in effect verzwakt door de anti-Vlaamse Belgische partijen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
het was niet zozeer de acht jaren Verhofstadt die voor de politieke crisis hebben gezorgt doch de vele valse beloften van Leterme en co die de mensen en dan vooral de Vlamingen hebben misleid. Leterme en co hadden echter niet op zo'n grote respons gerekend dat ze na voorgaande verkiezingen zwaar met de handen in het haar zaten en niet meer wisten van welke boom pijlen te maken, hetgeen nu gebeurt is hun welverdiende loon, ze hebben zonder het zelf te beseffen een grote Vlaamse impasse opgestart steunende op valse beloften, waarvan ze wisten ze niet te kunnen verwezelijken, enkel en alleen om zoveel mogelijk postjes te kunnen pakken, ze hadden echter niet ingecalculeerd dat hun stemmers die beloften wel degelijk ingewilligd willen zien worden.
If you think you can beat me,try it, don't cry when you fail Laatst gewijzigd door delcom : 21 december 2008 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
men roept steeds hoog van de toren en wijst gemakkelijjk met de vinger doch brengt geen concrete en democratische oplossingen naar voren. als we echt willen weten hoe alle inwoners erover denken kan dit enkel met een volksraadpleging gepeilt worden. de resultaten hiervan zouden dan moeten dienen als basis voor de oplossingen. men schreeuwt her en der dat Vlaanderen per se onafhankelijk wil zijn doch zijn geen concrete cijfers van alle Vlamingen waaruit dit blijkt
If you think you can beat me,try it, don't cry when you fail Laatst gewijzigd door delcom : 21 december 2008 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verhofstadt heeft indertijd in zijn eerste burgermanifesten ook allerlei beloftes verwoord die hij uiteindelijk nooit heeft ingelost. Ondertussen is de kiezer evenwel steeds kritischer geworden en eist waar voor zijn geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
dat de kiezer zoveel kritischer is geworden kan ik mij moeilijk inbeelden, Leterme had beloften gemaakt welke ieder met een beetje gezond verstand had moeten weten dat hij deze niet kon inlossen.
![]() |
![]() |
#74 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
veeleer omdat men wist dat Leterme zijn beloften voor problemen gingen zorgen heeft men hem hiermee geconfronteerd, mijn indruk is iemand met zijn eigen beloften confronteren net echt tegenwerken, of zie ik dit verkeerd
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is en blijft: Verhofstadt heeft Leterme opgezadeld met een pak problemen die deze eerste nooit heeft willen oplossen en die nu in alle hevigheid weer op kwamen. BHV is een probleem dat Verhofstadt in acute vorm heeft nagelaten. Hij had jaren de tijd om het op te lossen. Hij heeft het niet gedaan. Hij heeft gedacht "après moi, le déluge". En zo is ook gebeurd. Verhofstadt draagt in deze ook een verpletterende schuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
blijkt uit die volksraadpleging dat België moet gesplitst worden, dan leg ik mij erbij neer en steun op dat moment de Vlaamse kant. zolang geen zulk referendum heeft plaats gevonden blijf ik mijn steun uitbrengen om België samen te houden daar ik niet op basis van veronderstellingen en wilde ideeën ga afleiden dat iedereen Vlaanderen onafhankelijk wilt.
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Alles gaat goed mensen, alles gaat goed. Maak u maar geen zorgen, Belgie wordt goed bestuurd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
had dit echt zo geweest had Verhofstadt bij de laatste verkiezingen niet meer opgekomen om zichzelf op te volgen, hij heeft dit echter wel gedaan dus kan je onmogelijk spreken van het feit dat hij met opzet problemen heeft laten liggen voor zijn opvolger daar hij graag zichzelf wou opvolgen.
If you think you can beat me,try it, don't cry when you fail Laatst gewijzigd door delcom : 21 december 2008 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
u beweerd dus omdat we met België op bestuursvlak in een dipje zitten dat we België dan maar ineens moeten afschaffen? zeer heldere denkbeelden HAMC ![]() in plaats van teveel bezig te zijn met België te willen afschaffen zou men beter eens nadenken hoe we het bestuur van België kunnen herstellen en alzo uit het dipje te kopen, het is steeds gemakkelijker bij de minste moeilijkheden met iets te stoppen dan voor goede oplosssingen trachten te zorgen. het stoppen echter lijkt mij eerder een blijk van zwakte terwijl men met degelike oplossingen zijn sterkte zou kunnen bewijzen
![]() |