![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Van Agt is dan ook een "einzelganger", zelfs zijn eigen partij het CDA wil niets met hem te maken hebben. Voor mij is hij dan ook niet meer dan een laffe collaborateur van de Eurabische NWO, een man die graag meewerkt aan de verislamisering van Nederland...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 december 2008 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Één van de fundamentele verschillen tussen een radikaal en een extremist is dat de eerste wilt discussiëren en bij een degelijke argumentatie zijn ideëen zelfs zal bijsturen. Die laatste denkt en praat alleen maar volgens zijn eigen denkkader dat hij of zij op geen enkel moment wilt verlaten.
Ik ben een radikaal, maar u bent een racistische, imperialistische extremist.
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen; dat lijkt me redelijk disproportioneel. Doch: als (1) jij kan bewijzen wie die boot gestolen heeft en (2) jij kan aantonen wie de nazaten zijn en dat die daar voordelen hebben uitgeput, mag jij van mij die nabestaanden aanklagen, ja.
'k vind het trouwens redelijk doorzichtig dat jij pro Israël bent, omdat die Anti Moslim zijn, niet waar?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 28 december 2008 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan dat internationaal systeem van macht en controle mij nu schelen? En het feit dat je dat 'recht' hebt genoemd, doet mij vragen om uw mond (hande) met zeep te spoelen (wassen).
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Eerste (simplistische en waarschijnlijk uw favoriete) conclusie: Het zijn allemaal van de eerste tot de laatste antisemieten. 2) Tweeede conclusie: Misschien hé, heel misschien hé heeft die kritiek te maken met het feit dat het niet helemaal koosjer is dat een staat een volk al jaren behandelt op de wijze dat de staat Israel het doet. Je hoeft namelijk niet tot dezelfde politieke strekking te behoren om bloedige bezetting en de daarmee gepaard gaande dagelijkse vernederingen en ellende abnormaal te vinden (alhoewel sommigen wel altijd blind zullen blijven voor dat tragisch feit en zijn gevolgen). Misschien is de manier waarop Israel ageert zo controversieel, zo d'r over dat het niet veel meer uitmaakt hoe je over de algemene dingen denkt. Wanneer diezelfde mogendheid ook nog eens meer dan 300 mensen door de vleesmolen haalt op een beperkte tijdspanne en diens wereldvreemde leiders dat afdoen met een dedain van jewelste, ja dan is (de terechte) kritiek niet ver weg. Links of rechts maakt op dat moment niet veel meer uit. De situatie is complex maar de staat Israel heeft minstens mee boter op het hoofd. Oh en ik schrijf dit zonder ook maar 1 antisemitische vezel in mijn lichaam, zonder ook maar enige geloofwaardigheid te hechten aan één of ander internationaal zionistisch complot, zonder ook maar enige haat naar het Joodse volk, haar geschiedenis of haar cultuur toe. |
|
![]() |
![]() |