Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2009, 10:02   #61
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Texas Ranger Bekijk bericht
De CD&V zit altijd te schreeuwen dat ze mag (nee: moet) blijven voortbestaan dankzij de gratie van haar miljoen kiezers, maar dat is natuurlijk onzin: een partij die de hoofdletter "C" (van "Christelijk", weet u nog wel...?) vooraan in haar benaming heeft staan kan immers enkel voortbestaan bij de gratie van onze Schepper, namelijk God Almachtig, die allerminst gediend is van de stilzwijgende goedkeuring die deze zogenaamd Christelijke bende regeringslieden hecht aan zaken als homohuwelijk en adoptie van kinderen door koppels van hetzelfde geslacht.

Gisteren nog verliet Minister Inge Vervotte (die eerder in de pers openlijk haar steun uitsprak voor Gelijke Rechten voor holebi's) halsoverkop de CD&V na het aantreden van Herman Van Rompuy als vervanger van haar boezemvriend Yves. Van Rompuy zou naar verluidt conservatiever zijn dan zijn voorganger (en dus wellicht tegen homohuwelijk en aanverwanten, al is ook dat niet zeker vermits in de pers ook zijn beide zonen hun steun uitspraken voor Gelijke Rechten voor holebi's). Eerder ging er binnen de CD&V ook al een petitie rond die discriminatie van homo's aan de kaak stelde en door heel wat prominenten mede werd ondertekend.

Die hele CD&V ploeg (een aantal uitzonderingen niet meegerekend) is dus een grote bende huichelaars die onze traditionele christelijke waarden verkwanselen aan de duivel in ruil voor reeds een klein beetje macht. Als ook moraalridder Van Rompuy hier geen verandering in brengt zal ook hij gedoemd zijn om de macht mettertijd uit handen te geven aan partijen als Vlaams Belang, de ware verdedigers van christelijke waarden.

Ofwel moet de CD&V dit waarmaken, ofwel moeten zij de letter C uit hun naam schrappen. Waarom heeft nog niemand eerder het blijvende falen van CD&V in verband gebracht met hun schuldig verzuim ten aanzien van de werkelijk katholieke achterban die met lede ogen moet toezien hoe de politici die geacht worden hen te vertegenwoordigen niet verhinderen dat in dit "katholieke" land homo's mogen huwen en kinderen adopteren?

Als God almachtig is (en dat is Hij zeker) dan zal hij nooit speelruimte geven aan een regering met CD&V die zich hier niet tegen verzet met hand en tand, m.a.w. dan is alle streven van deze partij gedoemd om te mislukken.
Ben je je dildo en potje vaseline weer kwijt ?
Oud 2 januari 2009, 11:29   #62
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Denkt ge dat door homohuwelijk te verbieden homo's gaan verdwijnen?
ik zou het homohuwelijk niet afschaffen, ik zeg gewoon door het homohuwelijk versmalt de bevolkingspyramide.

Voor de rest weet ik het niet, als ik homofielen de kap over de haag zie gooien, denk ik altijd, er is toch niets mis mee, ziewel.
Als ik een hetero zie homo worden, denk ik altijd, amai dat was dan toch fundamenteel iets...

Het is mij een raadsel, of homofilie iets is uit experimenteerdrang, uit frustraties en problemen met menselijke relaties, uit drang naar zich bewijzen op een extreme manier tov van iemand, of er inderdaad fundamenteel een knopje verzet is bij die mensen... het is volgens mij een cultuurfenomeen, als gevolg van de openheid en tolerantie in de maatschappij, maar het blijft naar voortplanting toe tegennatuurlijk.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 13:40   #63
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het enige weerwoord van holebi's en hun sympathisanten is steeds inhoudsloos. Hebt u er al bij stilgestaan waarom
Genevieve Lhermitte haar kinderen vermoordde? Omdat haar man kennelijk een homoseksuele relatie onderhield met hun inwonende huisbaas (de dokter) die haar met dat perverse gedrag dat zich openlijk onder haar ogen afspeelde haar eigenwaarde als moeder en echtgenote afnamen, zozeer dat ze zich mislukt voelde in haar moederschap (en haar onvermogen om haar kinderen tegen deze gruwel te beschermen) dat ze inderdaad uit liefde voor haar kinderen hun ogen voor deze gruwel voorgoed heeft gesloten. Gelukkig voor haar (en de maatschappij) gaat zij in cassatie. Als zij moet terechtstaan voor de dood van deze slachtoffers, dan ook de homoseksuele hoofdrolspelers in dit drama die er met hun gedrag de aanzet toe gaven...

Deze zaak is een schoolvoorbeeld van hoe homoseksualiteit gezinslevens kapotmaakt met alle gevolgen vandien.
Over de mogelijke homoseksualiteit van Lhermittes echtgenoot is circe al een maand aan 't kwijlen in een andere draad. Nu jij ook...
Hield jij zijn/hun euh "kaars" vast?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 13:45   #64
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Ben je je dildo en potje vaseline weer kwijt ?
Cissy! Vaseline?
Nen échte cowboy vent ramt 'm er toch zo in, zeker?
Oud 2 januari 2009, 13:48   #65
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik zou het homohuwelijk niet afschaffen, ik zeg gewoon door het homohuwelijk versmalt de bevolkingspyramide.

Voor de rest weet ik het niet, als ik homofielen de kap over de haag zie gooien, denk ik altijd, er is toch niets mis mee, ziewel.
Als ik een hetero zie homo worden, denk ik altijd, amai dat was dan toch fundamenteel iets...

Het is mij een raadsel, of homofilie iets is uit experimenteerdrang, uit frustraties en problemen met menselijke relaties, uit drang naar zich bewijzen op een extreme manier tov van iemand, of er inderdaad fundamenteel een knopje verzet is bij die mensen... het is volgens mij een cultuurfenomeen, als gevolg van de openheid en tolerantie in de maatschappij, maar het blijft naar voortplanting toe tegennatuurlijk.
Citaat:
tolerantie in de maatschappij, maar het blijft naar voortplanting toe tegennatuurlijk
Rukken ook Ik hoop dus dat je nooit masturbeerde!
Oud 2 januari 2009, 13:50   #66
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Euh denkt u dat wanneer het homohuwelijk wordt afgeschaft homo's zich opeens gaan voortplanten?
Over naïviteit gesproken.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 06:40   #67
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie het verband niet. Graag een woordje uitleg aub.
Citaat:
het is volgens mij een cultuurfenomeen, als gevolg van de openheid en tolerantie in de maatschappij, maar het blijft naar voortplanting toe tegennatuurlijk.
Gezien homosexualiteit een vast gegeven is door de eeuwen heen, dit vanaf de oudheid, zijn volgens jou dan �*lle culturen, zonder uitzondering, "open en tolerante maatschappijen" geweest? Of ben je soms de mening toegedaan dat homosexualiteit een recent fenomeen is, enkel voorkomende in het decadente Westen? Kweenie hoor.
Oud 3 januari 2009, 06:42   #68
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon Bekijk bericht
Waarom doet ie dat, die god van je? Waarom al dat gedoe? Is het aantal plaatsen in de hemel beperkt dat hij vooraf een schifting moet maken wie wel en wie niet binnen mag?
Goden allerhande houden zich met zoiets triviaal niet bezig. D�*t laten ze graag over aan hun zelfbenoemde aardse vertegenwoordigers.
Oud 3 januari 2009, 08:40   #69
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De CD&V zit altijd te schreeuwen dat ze mag (nee: moet) blijven voortbestaan dankzij de gratie van haar miljoen kiezers, maar dat is natuurlijk onzin: een partij die de hoofdletter "C" (van "Christelijk", weet u nog wel...?) vooraan in haar benaming heeft staan kan immers enkel voortbestaan bij de gratie van onze Schepper, namelijk God Almachtig, die allerminst gediend is van de stilzwijgende goedkeuring die deze zogenaamd Christelijke bende regeringslieden hecht aan zaken als homohuwelijk en adoptie van kinderen door koppels van hetzelfde geslacht.

Gisteren nog verliet Minister Inge Vervotte (die eerder in de pers openlijk haar steun uitsprak voor Gelijke Rechten voor holebi's) halsoverkop de CD&V na het aantreden van Herman Van Rompuy als vervanger van haar boezemvriend Yves. Van Rompuy zou naar verluidt conservatiever zijn dan zijn voorganger (en dus wellicht tegen homohuwelijk en aanverwanten, al is ook dat niet zeker vermits in de pers ook zijn beide zonen hun steun uitspraken voor Gelijke Rechten voor holebi's). Eerder ging er binnen de CD&V ook al een petitie rond die discriminatie van homo's aan de kaak stelde en door heel wat prominenten mede werd ondertekend.

Die hele CD&V ploeg (een aantal uitzonderingen niet meegerekend) is dus een grote bende huichelaars die onze traditionele christelijke waarden verkwanselen aan de duivel in ruil voor reeds een klein beetje macht. Als ook moraalridder Van Rompuy hier geen verandering in brengt zal ook hij gedoemd zijn om de macht mettertijd uit handen te geven aan partijen als Vlaams Belang, de ware verdedigers van christelijke waarden.

Ofwel moet de CD&V dit waarmaken, ofwel moeten zij de letter C uit hun naam schrappen. Waarom heeft nog niemand eerder het blijvende falen van CD&V in verband gebracht met hun schuldig verzuim ten aanzien van de werkelijk katholieke achterban die met lede ogen moet toezien hoe de politici die geacht worden hen te vertegenwoordigen niet verhinderen dat in dit "katholieke" land homo's mogen huwen en kinderen adopteren?

Als God almachtig is (en dat is Hij zeker) dan zal hij nooit speelruimte geven aan een regering met CD&V die zich hier niet tegen verzet met hand en tand, m.a.w. dan is alle streven van deze partij gedoemd om te mislukken.
Het is inderdaad zo dat de CD&V nog maar bitter weinig te maken heeft met de Heilige Kerk. Ik weet nog heel goed hoe koning Boudewijn terecht weigerde de abortuswet te ondertekenen. Dit was één van de weinige zaken die een Belgische koning ooit goed heeft gedaan. Nu de partij van Martens was ook tegen, maar de regering laten vallen ? Hun postje opgeven ? Deze problematiek aan de kiezer voorleggen ? Dat nooit uiteraard. Zo heeft de regering Martens de zoveelste indertijd de abortuswet ondertekend.
Dat ze de wetgeving rond homohuwelijk nu niet afgeschaft heeft te maken dat de CD&V in zee zit met extreem progressieve partijen die ook ten tijde van paars in de regering zaten. Het wordt tijd dat een politieke partij (zie ook topic Vlaamse Kerk in crisis) opnieuw voluit de belangen van de Heilige Kerk verdedigd en dus ook die van God.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 08:47   #70
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Rukken ook Ik hoop dus dat je nooit masturbeerde!
Je kunt nu toch ook niet verwachten dat je alleen maar procreatieve sex doet inderdaad, maar een huwelijk is toch wel een engagement op lange termijn.
Trouwens ik ken zo een lesbo koppel die wel een kind heeft, is er daar weer geen lacune in de wet: de naam van het kind staat op de naam van de draagmoeder... en niet op de naam van de holebi vader....
Jongens toch, jongens toch, weer half parlementair werk.

Dit zijn nu van die dingen die je door een hyperdemocratisch volksparlement onmiddellijk zou kunnen bijschrijven...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 12:52   #71
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het wordt tijd dat een politieke partij ... opnieuw voluit de belangen van de Heilige Kerk verdedigd en dus ook die van God.
Ik denk dat uw Opschepper - zou hij bestaan - zijn eigen belangen wel zou verdedigen. Daarvoor heeft hij geen eigen partij nodig.
En onze politieke structuren laten het uw Opschepper verder toe om zelf een politieke partij op te richten. Als god dan de kiesdrempel haalt - waar ik voor vrees - dan kan hij zitting nemen in het Parlement.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be