Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2009, 12:23   #61
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

@Pelgrim:
Poly Correct is een tegenstander van je in de discussie die hier aan de gang is.
Diverse malen heb ik al gezien dat je het nodig vindt om in berichten dingen te zeggen als:
de leugenaar Polly
leugenaars genre pollycorrect

Een dergelijke desavourering vindt ik uitermate onsympatiek en getuigen van een gebrek aan respect voor je tegenstander.
Laat ik maar eens het morele ijkpunt 40/45 van stal halen.
Is dit een poging van jouw om het voorbeeld van Goebbels te volgen: herhaal het vaak genoeg en men gaat je geloven?
Dit gedrag van jouw tast jouw geloofwaardigheid in mijn optiek ernstig aan.
Ik kan je steeds moeilijker serieus nemen.

Het is hetzelfde patroon dat ik al diverse malen zelf heb ervaren in discussies met Mohammedanen: als er geen redelijke argumenten kunnen worden aangedragen wordt ik uitgemaakt voor 'verrader' en dan is verdere discussie onmogelijk. En dat is precies hun bedoeling.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2009, 12:49   #62
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Onze leugenaars genre pollycorrect, antoon en kilgore tonen alweer dat ze selectief blind zijn. Op deze twee posts hebben ze nooit gereageerd:

Uiter�*�*rd reageren ze niet.
Kijk naar dit forum en dan ziet ge het verschil in het aantal onderwerpen.Mij persoonlijk kunnen Darfur en Congo geen fluit schelen maar mensen die enorm veel kabaal maken over gaza waar maar een aantallen honderden doden vallen,zijn duidelijk niet geloofwaardig want over honderduizenden doden elders zeggen ze weinig of niets.
kilgore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2009, 19:33   #63
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
@Pelgrim:
Poly Correct is een tegenstander van je in de discussie die hier aan de gang is.
Diverse malen heb ik al gezien dat je het nodig vindt om in berichten dingen te zeggen als:
de leugenaar Polly
Pollycorrect �*s gewoon een leugenaar. Polly beschuldigt mij er van dat ik met Hamas zou sympathiseren en als ik vraag om dat concreet te staven kan ze uiteraard geen bewijzen geven.

Ergo, polly is een leugenaar. En hypocrieten als Kilgore en Antoon doen lustig mee.
Oud 10 januari 2009, 20:31   #64
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pollycorrect �*s gewoon een leugenaar. Polly beschuldigt mij er van dat ik met Hamas zou sympathiseren en als ik vraag om dat concreet te staven kan ze uiteraard geen bewijzen geven.

Ergo, polly is een leugenaar. En hypocrieten als Kilgore en Antoon doen lustig mee.
Dat is allemaal een kwestie van nadruk, hè? Als u constant de Palestijnse zaak loopt te verdedigen, begrip opbrengt voor het Palestijnse geweld maar niet het Israëlische, en Israël afschildert als een harteloze kolonisator, dan is het niet zo gek dat iemand u een Hamas-sympathisant (dus niet iemand die het met het gedachtegoed eens is, maar er tenminste wel begrip voor op kan brengen) noemt.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2009, 20:46   #65
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:

O wat zijn de propalestijnen toch lichtgeraakt
kilgore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2009, 21:26   #66
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Pelgrim:
de leugenaar Polly

Een dergelijke desavourering vindt ik uitermate onsympatiek en getuigen van een gebrek aan respect voor je tegenstander.
Laat ik maar eens het morele ijkpunt 40/45 van stal halen.
Is dit een poging van jouw om het voorbeeld van Goebbels te volgen: herhaal het vaak genoeg en men gaat je geloven?
Dit gedrag van jouw tast jouw geloofwaardigheid in mijn optiek ernstig aan.
Ik kan je steeds moeilijker serieus nemen.

Het is hetzelfde patroon dat ik al diverse malen zelf heb ervaren in discussies met Mohammedanen: als er geen redelijke argumenten kunnen worden aangedragen wordt ik uitgemaakt voor 'verrader' en dan is verdere discussie onmogelijk. En dat is precies hun bedoeling.
Dankje, Mahalingam.

Ookal merk ik het zelf maar amper, je komt toch voor me op. Vind ik tof.

Ik vind ook dat Pelgrim stalkt, want hij probeerde me al meerdere malen persoonlijk aan te vallen, te beschuldigen en beledigen (niet dat dit lukt hoor), en ik neem aan dat hij binnenkort een probleempje kan verwachten als hij zo doorgaat. Het is zielig vind ik, en daarom ga ik er ook maar niet op in. De jongen heeft waarschijnlijk niet veel leuks in zijn leven.

Het getuigt in elk geval van zeer weinig inhoudelijke geloofwaardigheid, dat ie zo laag moet vallen om zichzelf op te blazen met van die haat-luchtbellen die eigenlijk NIKS met mij te maken hebben.

Kortom, toch bedankt, Mahalingam.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2009, 21:37   #67
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mensen uitschelden voor leugenaar of hypocriet als ze niet akkoord met je gaan. Dat zijn uw argumenten?
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2009, 21:49   #68
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Mensen uitschelden voor leugenaar of hypocriet als ze niet akkoord met je gaan. Dat zijn uw argumenten?
niet akkoord gaan is niet hetzelfde als mensen beschuldigen en dan geen bewijzen geven. Dat is laster en juridisch gezien kan ik daar zelfs klacht voor indienen.

Polly is gewoon een leugenares, maar dat zullen haar vriendjes hier uiter�*�*rd niet toegeven.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2009, 21:59   #69
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Pelgrim, ik noem je een Hamas sympathisant en een onderdrukker van de Afrikaanse bevolkingsgroepen.

En om dit te bewijzen ga ik je naar je eigen postings verwijzen.

De Congolezen hier zijn in Brussel gaan betogen en steun gaan vragen aan de Europese regeringen. Maar jij bent daar blijkbaar zelfs niet van op de hoogte.
Inderdaad, deze betogingen zijn rustig verlopen, zonder vernielingen van eigendommen en zonder geweld tegen derde.

Je zegt dat de Congolezen en Soudanezen ook maar moeten betogen tegen het geweld in hun landen, maar als ze dat doen krijgen ze een geweldadige tegenbetoging van de Islamitische jongeren.
Ze doen dat trouwens bijna maandelijks.

Trouwens het % Zwarte Afrikaanse mensen dat hier leeft is veel kleiner dan het % Islamitische jongeren.
50 Congolezen staat dus in verhouding met 500 Islamitische hormonenbommen.

Maar treur niet, want ook ik kan begrip opbrengen voor het gedrag van Hamas en vindt Israël geen haar beter of heiliger dan de Islamitische moordenaars in Soudan, of de Zwarte moordenaars in Congo.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2009, 22:01   #70
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Pelgrim, ik noem je een Hamas sympathisant en een onderdrukker van de Afrikaanse bevolkingsgroepen.

En om dit te bewijzen ga ik je naar je eigen postings verwijzen.
Graag concreet de citaten, anders ga ik jou ook beginnen stalken.
Leugenaar.
Oud 10 januari 2009, 22:32   #71
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Denk dat deze posting van jou duidelijk genoeg is

Citaat:
De gruweldaden in congo zijn uiteraard ook sterk te veroordelen. Ik zou er zeker geen problemen mee hebben moesten de congolezen ook massaal op straat komen. Helaas doen ze dat niet.

Verder wordt er ook minder ruchtbaarheid aan gegeven omdat rond de genocide van Rwanda niet zo'n industrie bestaat als rond de holocaust. Hier worden we om de haverklap geconfronteerd met verwijten over nazisme en antisemitisme als we de Israëlische racistische politiek bekritiseren. Zo'n verwijten krijgen we niet als we Nkunda bekritiseren.

Start hier een draad over Nkunda en geen kat reageert. Start hier een draad over Israël en de fascistische zionisten komen massaal klagen.
Voor de paar mensen uit de Kivo die hier wonen is 50 man dus een massale opkomst. Maar de media heeft enkel aandacht voor geweldadige acties.

Citaat:
Graag concreet de citaten, anders ga ik jou ook beginnen stalken.
Leugenaar.
En ben ik een leugenaar, als ik zeg dat jij meer begrip kan opbrengen voor Hamas dan voor Israël?

Je moet trouwens mijn postings over Gaza eens opzoeken.

Ik ben er echt niet verlegen voor om Hamas het Palestijnse Vlaams Belang te noemen en Israël de Franstalige Belgen gesteund door de Franse regering en het Franse leger.
Oud 10 januari 2009, 22:58   #72
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk dat deze posting van jou duidelijk genoeg is
Nee, zeg ne keer waar er een steunbetuiging aan Hamas staat?

Citaat:
En ben ik een leugenaar, als ik zeg dat jij meer begrip kan opbrengen voor Hamas dan voor Israël?
ja, dan ben je een leugenaar.
Oud 11 januari 2009, 00:34   #73
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Ik kom er niet helemaal uit.
Die termen 'verrader', hypocriet' en 'leugenaar' zijn, zo was mijn ervaring, standaard reacties van Mohammedanen als ze geen weerwoord hebben.
Met die aantekening dat 'hypocriet' ook de normale benaming is door Mohammedanen van een ieder die de Islam afwijst na kennis van de inhoud te hebben genomen. Zo iets moois, gaafs en goddelijk als de Islam, dat kan men niet verwerpen. Dus wie dat toch doet (de Joden b.v.) is een 'hypocriet', een 'leugenaar' en een 'verrader'.
Nu kom ik deze labels steeds vaker tegen bij 'fellow-travellers' van de multicultuur die een sterke geestesband hebben naar de monocultuur van de Islam.
Het gebruik van deze woorden op dit forum: is dit nu een aanschouwelijke islamisering?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2009, 10:41   #74
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, zeg ne keer waar er een steunbetuiging aan Hamas staat?

Als ze maar massaal betogen, dan is het OK

ja, dan ben je een leugenaar.
Spijtig dan dat je geen begrip kan opbrengen voor een volk en haar protestbeweging dat in de totale vernieling is aan het geraken en zelfs met uitroeiing bedreigd word.

Ik ga hiervoor even naar de andere kant van de wereld, Amerika, toevallig het land dat Israel het meeste steunt en zelfs weigerde om voor de VN-resolutie te stemmen, ze onthielden zich.
Maar ook dit land is opgebouwd ten kosten van de uitroeiing van een volk.
Ook in dit land heeft de autochtone bevolking tot de laatste snik gevochten met alle middelen die ze ter beschikking hadden om de inwijkelinggen tegen te houden en terug te drijven.
Ook in dit land zit de autochtone bevolking nu opgesloten in reservaten.

Ik vindt het dan ook zeer spijtig dat je niet meer begrip hebt voor Hamas, dan voor de Israeli, want het zou enkel betuigen van menselijkheid en kennis van de ware aard van dit conflict.

Het is een vergelijkbaar conflict als dat in Soudan, waar de Arabieren de inwijkelingen zijn die de autochtone bevolking uitrooien en waar ik dus geen sympatie heb voor de Islamitische krijgers.

En dan die oorlogen in Congo, waar de industrielanden de aanstokers zijn, gewoon omdat ze op die manier de grondstoffen en voedingsgoederen goedkoop kunnen blijven roven van de autochtone bevolkingen.
Oud 11 januari 2009, 10:59   #75
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kom er niet helemaal uit.
Die termen 'verrader', hypocriet' en 'leugenaar' zijn, zo was mijn ervaring, standaard reacties van Mohammedanen als ze geen weerwoord hebben.
Met die aantekening dat 'hypocriet' ook de normale benaming is door Mohammedanen van een ieder die de Islam afwijst na kennis van de inhoud te hebben genomen. Zo iets moois, gaafs en goddelijk als de Islam, dat kan men niet verwerpen. Dus wie dat toch doet (de Joden b.v.) is een 'hypocriet', een 'leugenaar' en een 'verrader'.
Nu kom ik deze labels steeds vaker tegen bij 'fellow-travellers' van de multicultuur die een sterke geestesband hebben naar de monocultuur van de Islam.
Het gebruik van deze woorden op dit forum: is dit nu een aanschouwelijke islamisering?
Het is een verschrikkelijke evolutie, en blijkbaar door uiterst links en extreem rechts steeds vaker overgenomen bij gebrek aan intellectuele integriteit.

Hier terug on topic - er was gisteren een betoging voor Oost Congo.

Of "Hoe dit conflict niét wordt geimporteerd in onze westerse landen".

uit hln.be - er waren dus 120 mensen
Alleen maar Congolezen.

Citaat:
Betoging tegen geweld Oost-Congo in Antwerpen
De Congolese gemeenschap heeft vandaag betoogd tegen het geweld, de verkrachtingen en de plunderingen in Oost-Congo. De actievoerders trokken van de Groenplaats via de Leopold de Waelplaats naar de Bolivarplaats.

Volgens de Antwerpse politie waren er een honderdtwintigtal deelnemers en deden er zich geen incidenten voor. (belga/ka)
10/01/09 19u29
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2009, 12:00   #76
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Spijtig dan dat je geen begrip kan opbrengen voor een volk en haar protestbeweging dat in de totale vernieling is aan het geraken en zelfs met uitroeiing bedreigd word.

Ik ga hiervoor even naar de andere kant van de wereld, Amerika, toevallig het land dat Israel het meeste steunt en zelfs weigerde om voor de VN-resolutie te stemmen, ze onthielden zich.
Maar ook dit land is opgebouwd ten kosten van de uitroeiing van een volk.
Ook in dit land heeft de autochtone bevolking tot de laatste snik gevochten met alle middelen die ze ter beschikking hadden om de inwijkelinggen tegen te houden en terug te drijven.
Ook in dit land zit de autochtone bevolking nu opgesloten in reservaten.

Ik vindt het dan ook zeer spijtig dat je niet meer begrip hebt voor Hamas, dan voor de Israeli, want het zou enkel betuigen van menselijkheid en kennis van de ware aard van dit conflict.

Het is een vergelijkbaar conflict als dat in Soudan, waar de Arabieren de inwijkelingen zijn die de autochtone bevolking uitrooien en waar ik dus geen sympatie heb voor de Islamitische krijgers.

En dan die oorlogen in Congo, waar de industrielanden de aanstokers zijn, gewoon omdat ze op die manier de grondstoffen en voedingsgoederen goedkoop kunnen blijven roven van de autochtone bevolkingen.
Ken je Hamas? Van die lui die nogal graag 'alle joden aan het gas' schreeuwen.

Nee, daar ben ik dus niet voor.

De PLO, daar kan ik wel enig begrip voor opbrengen, tenminste de linkse vleugels ervan, die niet eenzijdig de islamistische toer op gaan.
Oud 11 januari 2009, 12:06   #77
marjan
Burgemeester

Standaard

Cynisch genoeg blijven de media oorverdovend stil over deze vreedzame betoging tegen de gewelddaden in Oost-Congo (zelfs ATV berichtte er niet over). Of tellen die miljoenen Congolese doden niet mee...
marjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2009, 12:06   #78
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Damn, ik wil naar Congo.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2009, 12:10   #79
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ken je Hamas? Van die lui die nogal graag 'alle joden aan het gas' schreeuwen.

Nee, daar ben ik dus niet voor.

De PLO, daar kan ik wel enig begrip voor opbrengen, tenminste de linkse vleugels ervan, die niet eenzijdig de islamistische toer op gaan.
Ik ken het westen.

Hamas word gehoort, de PLO bestaat die nog?

Je moet in deze wereld wel extreme uitspraken doen, om iets te bereiken, wie zalvende uitspraken doet en stellingen in meent word gewoon platgewalst.

Kijk maar naar Vlaanderen, het heeft nog niets bereikt door zijn zalvende en verdraagzame houding tegenover de Franstalige Belgen.
Dit terwijl de Franstalige Belgen met hun fanatieke houding tegenover Vlaanderen het zelfs gedaan krijgen dat Vlaanderen veroordeelt word door Europa, omdat het enkel de Belgische grondwet toepast.
Oud 11 januari 2009, 12:11   #80
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Zeg mannen, voor de Israël-Palestina-discussie zijn andere draden hé...
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be