![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En guess what, Hamas doet dat ook.
![]() |
![]() |
#62 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ze weinig andere keus hebben, gezien de overmacht van het Israëlische leger.
#64 |
Schepen
|
![]() Lijkt me zever, desnoods voeren ze guerilla-tactieken tegen het Israëlische leger, maar dat doen ze enkel als ze een overmacht hebben en de bescherming van burgers.
Waarom geen raketten afvuren op legerbasissen ? Konvooien ? Legerposten ? Omdat die terug slaan met grotere raketten dus.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#66 |
Schepen
|
![]() Ik bedoel 'uitsluitend'.
Voor 1 mortieraanval op een legerbasis voeren ze 99 aanvallen uit op woonwijken, markten, scholen,...
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oorlog he. Zie Dresden ...
#68 |
Schepen
|
![]() Met Dresden ben ik ook niet akkoord hoor, dat was onnodig.
Maar zelfs het verzet toen viel enkel soldaten-transporten of konvooien aan, nooit hebben zij bvb een Duitse stad bestookt met granaten. De wraak-acties na de oorlog zijn iets anders.
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het ziet er inderdaad slecht uit voor het zionistische experiment. Een herhaling van de Amerikaanse geschiedenis lijkt moeilijk te verwezenlijken in een relatief dichtbevolkt Arabisch gebied. |
|
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#71 |
Schepen
|
![]() Was misschien wat overdreven, maar ik kan hetzelfde zeggen over bvb een cafe waarvan de eigenaar bekend stond als een liefhebber van de Duitsers.
Puur hypothetisch he.
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeg Red Dog... waar wilt ge nu feitelijk naartoe met uw uitleg? Moet ik uit uw vorige bijdragen afleiden dat Palestijnen neerknallen... een nationale sport mag worden?
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zei gewoon dat Hamas een bende lafaarden is die burgers doelbewust aanvalt.
Laatst gewijzigd door Red_Dog : 7 januari 2009 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Ha zo!... dus die school waar burgers onderdak vonden is gebombardeerd geweest door de dapperen van het Israëlische leger... Dat gaat hier een interessante discussie worden. Volgens the Guardian heeft het Israëlische leger dit jaar zo'n 1700 burgers vermoord. Inderdaad... een teken van moed...om dit vanuit een vliegtuig te doen!
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 7 januari 2009 om 13:55. |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
En waarom zei u dat dan in deze discussie? U moet weten dat Hamas in dat opzicht niet alleen staat.
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Schepen
|
![]() Ik zei dat als reactie op E. Gidius, die zich afvroeg wat een terrorist dan wel mocht zijn, en waarom ik Hamas terroristen noem.
En vandaar komen we tot dit ![]() En het kan me niet schelen dat Hamas in dat opzicht niet alleen staat, elke groepering die zich zo gedraagdt zijn lafaarden. En Jean-Pierre: Zou je niet eens eerst afwachten of dat wel klopt van die school ? Er zijn al geruchten dat vanuit die school mortieren afgevuurd zijn, wat niet de eerste keer is. En voor er weer een grapjas af komt met 'Hoe, ga je beweren dat die school niet is gebombardeerd', ik heb het over de bewering dat die school enkel vol zat met onschuldige mensen.
Laatst gewijzigd door Red_Dog : 7 januari 2009 om 14:00. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En hoe weet jij dat het allemaal burgers waren en geen Hamasactivisten.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Mja, zouden de walen hetzelfde doen als de zionisten (u haalt hier het woord "jood" bij, zeer onterecht ,trouwens wie heeft het over moslims/joden ??? maar ja, dat is weer begrijpelijk van een gemiddelde VeeBee'r) ginder met de vlamingen, dan denk ik dat het kotje klein zal worden,. Hamas en het VB, dat zouden perfect goeie vrienden zijn... ![]()