![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 13 januari 2009 om 14:16. |
||
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed artikel op de site van de IMT: Why Revolutionary Marxists should not support Islamic fundamentalists.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*Knip* Gelieve geen expliciet materiaal te posten Laatst gewijzigd door Donderdag : 13 januari 2009 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ge nu echt zo'n dingen posten? Ik kijk liever naar andere dingen dan walgelijke executies in Iran hoor.
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar wordt een link gepost. Soit, ik rapporteer nooit iets, ik denk dat die foto één van de eerste dingen zal zijn die ik heb gerapporteerd. Maar 't is maar dat je het weet. Sorry joh.
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dank U.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer juist. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men "plaatst" zichzelf niet, hé. Dat doen anderen, dus voel je vrij.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff, is dat alles wat je er tot nu toe van hebt kunnen maken? Probeer deze lijst even: Uit het pro-Palestina kamp: E.Gidius Minister van Agitatie djimi roodhaar Jean-Pierre Jaani_Dushman Geert C Metternich abou Anis Praetorian Vlaams-nationalist Jarno Max van Dietschland Uh-Huh Kallikles DebianFox karel 20 groene flamingant Weiße Rose RodeLantaarn the_dude Metternich Bill Ayers Svennies Tömmchen DannyS Andy toccata Félicien Bwanatongo stropdrager flamingant SeanMorely moser Public energy Mustius nabat54 Pelgrim Rhiannon Uit het pro-Israël kamp: Hertog van Gelre Fiere Jood Slegie Turkse Nederlander Heel-Nederlander Liberalist_NL anakin Scarabaeida UFSIA garfield ZERO LiberaalNL Weezer Rizzz eric v68 Heel-Nederlander liberalist_NL Duym vercetti Antoon Renesse Francientje PollyCorrect Schuppezot Jazeker Infidel Patriot! Daimanta kilgore lantjes Savatage Pierette Derk de Tweede Thomas- FDM fernand Kim Unie der Provinciën En ik kan zo blijven doorgaan... Laatst gewijzigd door Antoon : 14 januari 2009 om 02:16. |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem daar eens een voorbeeld aan E.Gidius, een volledige lijst en geen selectieve ![]() |
|
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() De lijst blijft overigens vastliggen zoals bepaald in bericht #6.
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind de opdeling in lijstjes zinloos en overigens niet correct. Toch niet wat mezelf betreft.
Ik zie mezelf namelijk niet als pro-Palestijns. Dat zou namelijk impliceren dat ik alles goedkeur wat Palestijnen doen en mezelf (vandaag) aan de kant van Hamas schaar. Dat wens ik niet te doen. Ik ben atheïst en als ik aan Palestijnse kant al een organisatie zou moeten aanduiden waartoe ik mezelf zou kunnen bekennen, dan is dat misschien het PFLP. Maar ook daar niet zonder nuance en bedenkingen. Ik ben dus niet zomaar pro-Palestijns. Wat ik verdedig is het recht van het Palestijnse volk - zoals van alle andere volkeren - om zich te verzetten tegen kolonialisme en de bezetting van hun land, hun gronden en de vernietiging en ontruiming van hun dorpen en steden. En tegen de agressie door het Israëlisch leger, de moord op kinderen, vrouwen en andere burgers. Ik ben tegen het concept van Israël als land en tegen het beleid van dat land: tegen kolonialisme, tegen racisme, tegen militarisme, tegen een land met tweederangsburgers, tegen de politiek van een land dat haar grondgebied uitbreidt dmv militaire middelen, tegen een land dat alle internationale rechtsregels en uitspraken van de VN naast zich neerlegt. Indien Palestijnen zouden doen wat Israël nu doet, zou ik me even virulent tegen het Palestijns beleid keren. Dat toont aan dat ik niet pro-Palestijns ben.
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat het niet over pro- of anti-Hamas. Uit de openingspost: Citaat: