![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Zaandijk werd een woning volledig verwoest door een aangestoken brand.
De bewoner heeft zichzelf en zijn katten in het midden van de nacht nog nét kunnen redden. Er stond "jood" op het raam gespoten. Zie hier het filmpje: http://www.depers.nl/video/306489/An...stichting.html Gewoon een uitlopertje van de vredesbetogingen waar ook opgeroepen werd tot "dood de jood" en "hamas hamas joden aan het gas" geloof ik. Niets om je druk over te maken. De joodse bewoner zal Israel wel gesteund hebben. |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Het was me even ontgaan maar in München was een demonstratie met leuzen "Vrede en vrijheid voor Palestina" en "Stop de massamoord in Gaza".
Niet opmerkelijks dus, ware het niet dat een aantal politiegenten een oogje in het zeil hielden bij een pro-Israel kraampje. Daar werden 4 jonge Duitsers met een migratie achtergrond gearresteerd wegens belediging met "Scheiss Juden". Dit is momenteel de juiste politiek correcte aanduiding; "Deutsche mit Migrationshintergrund"; een mond vol en soms aangevuld als verwarring mogelijk is met Polen en Tsechen: "mit Südländische Migrationshintergrund". http://www.tz-online.de/de/aktuelles...kel_56596.html Vier Festnahmen bei Gaza-Demo |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Zweden is heel erg multicultureel. En dat is wel te merken voor de inboorlingen.
Zie maar hoe het eraan toe gaat: http://www.ynetnews.com/articles/0,7...661576,00.html Pro-Israel rally crashed in Sweden Citaat:
![]() Let wel: "Police stepped in and asked the unruly protestors to leave." wat ze niet deden en zo konden ze de demonstratie doen beëindigen. Allah Hakbar! Laatst gewijzigd door Mahalingam : 25 januari 2009 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Er mag dan een wapenstilstand zijn, maar in Duitsland marcheert men onverdroten voort.
Zoals gewoonlijk met een ereplaats voor de vrouwen en kinderen: die mochten voorop lopen in beste Hamas-traditie. ![]() Deze keer dachten de super-linksen er een slaatje uit te slaan. Dat lukte ze niet erg. Aanwezig waren de Marxistisch-Leninistische Partei en de Sozialistischen Arbeiterjugend. Ze riepen op tot "Internationale Solidariteit aller Volkeren" maar ze kregen de mensen niet mee; die hadden kennelijk nog onvoldoende revolutionair elan. Toen gingen ze maar leuzen roepen tegen het kolonialisme (van de Britten waarschijnlijk, ze bedoelden vast niet van de Ottamanen). Aan het eind van de demonstratie deden ze nog een poging om mensen te strikken voor deelname aan hun demonstratie op 7 febr. tegen de Veiligheidsconferentie in München. Met de aantekening dat ze dan geen Turkse vlaggen mee moesten nemen omdat dan de gevoelens van de deelnemende Koerden gekwetst zouden worden. Deze oproep werd met ijzige stilte ontvangen. ![]() http://www.pi-news.net/2009/01/muenc...as/#more-39202 |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Kijk die boze Frau Holle daar in het midden, zeg.
Of is het de Stiefmoeder van Assepoester? Of gewoon de dochter van Rosa Klepp misschien. ![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen systematisch op hun uiterlijk beoordelen is niet alleen bijzonder kinderachtig, het is één van de basisingrediënten van racisme. Om het over idiotie maar niet te hebben.
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah ja, inderdaad. Want vrouwen en kinderen mogen door zionisten zoals in Gaza met honderden naar de verdoemenis gebombardeerd worden, ze mogen voor hun leven verminkt en uiteengereten worden, ze mogen hun ouders en broers en zussen verliezen. Maar als ze gaan betogen dan is het er natuurlijk teveel aan.
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke dag vermoorden moslims duizenden andere moslims, en daar geven ze zelf geen reet om. Het is pas als niet-moslims moslims doden dat ze zich kwaad maken. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit respect getoond voor een monarch, potentaat of een dictator en ik ga er vandaag niet mee beginnen, zeker niet als ze het lijden van anderen gebruiken om hun eigen handen in onschuld te wassen. Ik heb verder geen respect voor religieuze zotten in het algemeen noch voor religieuze mensen in het bijzonder. Voor zotten soms wel, maar ook dat eerder uitzonderlijk. Belangrijker dan die religie is de materiële omstandigheden die mensen naar dat soort schaapachtig gedrag drijven. Israël speelt daarin een grote en uiterst smerige rol. Wie het met Israël goed voor heeft zou in zijn naiviteit nog kunnen opperen dat ze het per ongeluk en al stoemelings doen. Ik ben echter een andere mening toegedaan.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moslims hier gedragen zich juist hetzelfde: van Darfur of ander moslim-opmoslim geweld trekken ze zich geen bal aan, maar als Israel zich verdedigt beginnen ze te schuimbekken. Nochtans zijn hier geen Arabische potentaten aan het werk. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alsof alle moslims zich hetzelfde gedragen.
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Natuurlijk niet.
Ik ken zelfs Moslims die staande plassen in plaats van, zoals hun religie dat voorschrift: zittend/hurkend. Maar ik moet zeggen dat ik een enorme homogeniteit bemerk in de reactie bij Mohammedanen als ik bij ze het woord "Israel" laat vallen. |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kun je ze niet kennen? Je hoeft maar in de bus te stappen en een groepje Marokkanen loopt oude vrouwtjes lastig te vallen. Op elke hoek van de straat in een probleemwijk staat een gewapende politieagent.
Blijf maar blind. Als de Islamitische Republiek Europa realiteit is zit ik al veilig in de Verenigde Staten. |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Onze Min. van Agitatie mag het bestaan van dit draadje dan wel onwelkom zijn maar ik ga gewoon door ondanks de poging om het te laten ontsporen.
Van de vreedzame Pro-Israel betoging in Malmö zijn video beelden opgedoken: http://www.youtube.com/watch?v=vo8NW...layer_embedded Het komt weinig vredelievend over, maar dat is omdat de anti's volop in beeld komen. Te zien is hoe deze anti's zich in trance opzwepen door het herhalen van monotone mantra's. De verdwaalde zielen. Weten ze dan niet dat Islam de Religie van de Vrede is? Ze hebben echt een fout begrip van hun godsdienst. Gelukkig vormen ze een kleine minderheid onder de Mohammedanen. Dat begrijpende Zweden prima en die maken zich dan ook geen zorgen over de Islam zoals de helft van de Belgen wel doet (recent onderzoek) Zouden dit nog wel Mohammedanen zijn als ze zo ver zijn afgedwaald? Maar ja, wie kan ze dat duidelijk maken en overtuigend vertellen wat wel de juiste geloofsopvatting is? |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
En w�*t?? Ik hoor ze vredig "Hitler! Hitler!" roepen? ![]() In dat blonde vredige Zweden? 'k bedoel maar.. ik kan me voorstellen dat ze alla roepen, of mohammed oelala, maar "Hitler" scanderen? Ik kreeg vandaag nog foto's te zien van een vertoning van Vredigheid in Parijs, vol met hakenkruizen en Anciauxsjaaltjes. Ik kreeg er echt acute aanvallen van vrede van. Helaas werden de foto's gewist daar waar ik ze zag - ik probeer ze per mail te ontvangen en dan laat ik ze hier zien. Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 26 januari 2009 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=EJKRF2uB8xU |
|
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Er was ook vrede in Parijs. Een oude blije meneer zag het volgende allemaal onder zijn vensterraam gebeuren op een mooie ochtend in de Lichtstad. Hij genoot zo van zijn pensioentje die dag, dat hij foto's maakte van de lieve mensen, en hij ze naar zijn vrienden stuurde:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 26 januari 2009 om 22:27. |
![]() |