Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2009, 16:44   #61
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Als ik een geïntegreerde zwarte tegenkom die zich (nog) met enige trots Vlaming noemt en zich ook zo gedraagt, dan ben ik trotser zelf een Vlaming te zijn dan als ik een verzuurde egoïstische Vlaming (lees VB'ers en politiek correcten) zie of hoor.
Sorry hoor ik ben VB'er maar kan mij volledig vinden in het eerste deel van jouw opmerking.
Max en een paar uitzondering mogen dan wel misschien op het VB stemmen omdat er voor hun (nog geen) alternatief is...maar als je hun dagelijkse posts leest, dan zie je dat ze op verschillende punten volledig haaks staan op het VB programma.

Men kan natuurlijk niemand verbieden om op een bepaalde partij te stemmen.
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 19:25   #62
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat in tegenstelling tot de politiek correcte kringen waar men enkel en alleen maar nadenkt en op alle mogelijke vlakken de realiteit uit het oog verliest. Het is dan nog hip om de mensen die wel met beide voeten in de dagelijkse realiteit moeten staan, uit te maken voor dom en onwetend plebs. Want ja, als echte politiek correcte oppermens dien je uiteraard de domheid van anderen zoveel mogelijk in de verf te zetten opdat de eigen beperkte intelligentie toch enigszins boven de golven zou uitkomen.

Daar gaan we nu eens volledig mee akkoord.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 20:19   #63
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
importatie van kleine Hamskes?

realisme is ver te zoeken in de geest van een Vlaams Belanger precies..
Eventjes googlen naar Hamas kids en geniet!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 21:19   #64
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik een geïntegreerde zwarte tegenkom die zich (nog) met enige trots Vlaming noemt en zich ook zo gedraagt, dan ben ik trotser zelf een Vlaming te zijn dan als ik een verzuurde egoïstische Vlaming (lees VB'ers en politiek correcten) zie of hoor.
Wel, als de geintegreerde zwarte dan nog werkt en bijdraagt tot de maatschappij, dan akkoord met de geest van het eerste (idem trouwens voor ne bruine - die helaas soms niet werken -, ne gele - die mij meer schijnen te werken dan ne blanke -...). Alhoewel, trots op het Vlaming zijn, of het Belg zijn... is er bij mij toch niet bij. Dan liever Australier of zo.
Zal dan wel ne verzuurde egoistische Vlaming zijn Maar so what ? Wat baat het ne naieveling te zijn die de prietpraat van de gesubsidieerde media slikt, en er van overtuigd is, dat Hamas ne ngo is.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 21:50   #65
psychi
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jones Bekijk bericht
Israëlische regering en leger ;

KOM NAAR DEN BELZIEK AUB !!!

Ge zyt boos omdat ge ze te geweldadig vindt, maar ge zou ze zelf graag plat bombarderen, wel een beetje hypocriet é.
psychi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 22:06   #66
psychi
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Is dit een grap ? Ik bedoel, na wat er allemaal voor zever uit dat mens hare mond komt, zou je toch wel mogen verwachten dat ze tegen een stootje kan
Ge bekijkt nu wel alleen wat zij zegt en niet wat jullie zeggen. Maar kom, dat heb ik inderdaad ook wel gedaan, vooral op jullie commentaar gelet. Eerlijk toegegeven, haar commentaar is ook niet bepaald diepzinnig. Toch, het was maar om duidelijk te maken dat ge gerust nog veel moogt zeggen hier in België.
psychi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 22:27   #67
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af hoeveel % van die nieuwe vreemdelingen in Brussel (of بروکسل) terecht komt. Gezellig daar.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 22:48   #68
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
Bijna 40.000 vreemdelingen legaal erbij gekomen in 2007

[In 2007 waren er 109.926 legale immigranten, 45.437 mensen emigreerden.]
In 2007 waren er 109.926 legale immigranten, 45.437 mensen emigreerden.
In de loop van 2007 zijn er netto 39.287 vreemdelingen legaal bijgekomen in België. Dat blijkt uit cijfers van de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie (ADSEI) van de FOD Economie.

lees hier meer :
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-in-2007.dhtml

De nieuwe linkse regering zal er nog meer van die soorten importeren...

Hoeveel miljoenen euro zouden die nieuwe Belgen de belastingbetaler kosten in allerhande uitkeringen?
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 23:46   #69
jones
Banneling

jones's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik een geïntegreerde zwarte tegenkom.
Kan een groot probleem worden
jones is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 23:51   #70
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Hoeveel miljoenen euro zouden die nieuwe Belgen de belastingbetaler kosten in allerhande uitkeringen?
Dat zijn geen nieuwe Belgen, en de meesten betalen redelijk veel belastingen.

Van de 120 000 Fransen zijn er weleenswaar enkele naar hier gekomen omdat wij geen vermogensbelasting heffen. Voor de rest zijn die "nieuwe" vooral Europeanen, zoals de 110 000 Nederlanders die hier al goedkoop wonen, en onze notionele intrestaftrek nogal interessant vinden.
De Marokanen ff niet meegerekend tellen we drie keer meer Italianen dan alle inwoners van Afrikaanse origine samen, of zes keer meer dan diegene die uit Amerika kwamen. Dat zijn vooral zelfstandigen, denk ik, met een restaurantje, net zoals de vele Chinezen.

Laatst gewijzigd door DannyS : 15 januari 2009 om 23:52.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2009, 00:01   #71
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Dat zijn geen nieuwe Belgen, en de meesten betalen redelijk veel belastingen.

Van de 120 000 Fransen zijn er weleenswaar enkele naar hier gekomen omdat wij geen vermogensbelasting heffen. Voor de rest zijn die "nieuwe" vooral Europeanen, zoals de 110 000 Nederlanders die hier al goedkoop wonen, en onze notionele intrestaftrek nogal interessant vinden.
De Marokanen ff niet meegerekend tellen we drie keer meer Italianen dan alle inwoners van Afrikaanse origine samen, of zes keer meer dan diegene die uit Amerika kwamen. Dat zijn vooral zelfstandigen, denk ik, met een restaurantje, net zoals de vele Chinezen.
vele van deze 'nederlanders' zijn van marokaanse origine ik vermoed dat dit hetzelfde geld voor de inkomende 'fransen'
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2009, 00:01   #72
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(bla bla bla) De Marokanen ff niet meegerekend tellen we drie keer meer Italianen dan alle (bla bla bla)
LOL, ziehier Danny de Statisticus

De grootste migrantengroep negeren om zijn linkse vertelsels toch maar te laten kloppen...

Lid van de SP.a, Danny? Qua geloofwaardigheidsaura lijkt het daar in ieder geval op
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2009, 00:10   #73
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
LOL, ziehier Danny de Statisticus

De grootste migrantengroep negeren om zijn linkse vertelsels toch maar te laten kloppen...

Lid van de SP.a, Danny? Qua geloofwaardigheidsaura lijkt het daar in ieder geval op
De Marokanen zijn bij mijn weten waar met zijn 80 000. Niet het vermelden waard dus.
Oud 16 januari 2009, 00:19   #74
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
vele van deze 'nederlanders' zijn van marokaanse origine ik vermoed dat dit hetzelfde geld voor de inkomende 'fransen'
Ik heb het over de Nederlanders die onze vastgoedprijzen de hoogte injagen en de Fransen die op de vlucht zijn voor hun vermogensbelasting. Die vallen het hardste op.
Voor de rest kan ik enkel de genoemde statistieken raadplegen. Misschien dat jij daar, bij de gemeente Antwerpen, voor je Nederlanders van Marokaanse origine iets kan laten opnemen. Statbel vond dat tot nu toe blijkbaar niet de moeite.

Laatst gewijzigd door DannyS : 16 januari 2009 om 00:21.
Oud 16 januari 2009, 00:20   #75
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De Marokanen zijn bij mijn weten waar met zijn 80 000. Niet het vermelden waard dus.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/-m...ticle3922.html

Welkom in de echte wereld, Danny.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 16 januari 2009 om 00:21.
Oud 16 januari 2009, 00:29   #76
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gforce Bekijk bericht
Als ik uit mijn huis kom, dan zie ik NIKS anders meer. Af en toe kwam ge nog eens een ouw meetje of peetje tegen dat nog echt Brussels klapte, maar die zijn allemaal in 1e keer sterk uitgedund. Het Babylon van de rassen, het gommora van de zeden, het sodom van de moraal... Van de jaar kunnen ze hunne meiboom op ne mesthoop planten, kwestie van een goei metafoor voor de rottende fumier die ze zullen achterlaten. 40.000 man: da's elk jaar Vilvoorde dat er nog eens bijkomt VOL zuigers. Die gaan dan naar de "Mixt", krijgen gratis les, krijgen steun, krijgen gratis rijbewijs, voordelig tarief bij den MIVB(5€ voor een gans jaar) en nemen alvast een abonnementje op de demonstraties voor Palestina en de kraanbetogers en hongerstakers. En 't is crisis? Kunnen we het niet meer betalen? Besparingen? BUITEN, NU, al die van na januari 2008 kunnen opzouten! Waar gade ze steken? De Kempen? De Westhoek?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2009, 00:32   #77
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
In 2006 waren er volgens de bronnen die hier worden aangehaald 80602 Marokanen.
--> http://www.statbel.fgov.be/pub/d2/p202y2006_nl.pdf
In 2006 had men trouwens nog geen idee van de latere successen van de op vreemden gerichte activatieprogramma's. Als je nu door migratenwijken zoals Houthalen loopt, zie je daar nog nauwelijks iemand op een bank zitten. Dat is de echte wereld.
Oud 16 januari 2009, 00:35   #78
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
Bijna 40.000 vreemdelingen legaal erbij gekomen in 2007

[In 2007 waren er 109.926 legale immigranten, 45.437 mensen emigreerden.]
In 2007 waren er 109.926 legale immigranten, 45.437 mensen emigreerden.
In de loop van 2007 zijn er netto 39.287 vreemdelingen legaal bijgekomen in België. Dat blijkt uit cijfers van de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie (ADSEI) van de FOD Economie.

lees hier meer :
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-in-2007.dhtml

De nieuwe linkse regering zal er nog meer van die soorten importeren...

Geen probleem voor Vlaams Belang en zijn voorzitter:

"Het mag eens benadrukt worden, ook nieuwe Vlamingen voelen zich en horen thuis in onze rangen. Als zij, zoals er al velen zijn, aanvaarden dat Vlaanderen hun nieuwe vaderland is. Het Vlaanderen dat wel gastvrij en multi-etnisch kan zijn, maar waar maar één leidcultuur kan zijn en dat is de Nederlandse, de Vlaamse cultuur en dat is de onze! Als zij dat aanvaarden, dan doet het er voor mijn part, voor ons part, niet toe wie hun voorouders waren en welke cultuur of levensbeschouwing iedereen thuis belijdt! Dan zijn we Vlaming onder de Vlamingen".

Oud 16 januari 2009, 00:36   #79
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
In 2006 had men trouwens nog geen idee van de latere successen van de op vreemden gerichte activatieprogramma's. Als je nu door migratenwijken zoals Houthalen loopt, zie je daar nog nauwelijks iemand op een bank zitten. Dat is de echte wereld.
Na drie generaties zal twee derde wel genaturaliseerd zijn, zeker?
Oud 16 januari 2009, 00:37   #80
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Daarbij zijn de genaturaliseerden niet opgenomen. Of geloofde u nu écht dat onze grootsteden eruit konden zien zoals nu, indien er slechts 80 000 Marokkanen rondliepen in dit apenland?

Citaat:
Als ik door sommige wijken van onze grootsteden loop, zie ik nauwelijks nog Vlamingen noch op een bank, noch elders op straat. Dát is de echte wereld.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be