![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer gewoon een minimum van cultuur en intelligentie in het debat te brengen. Als men een minimum van ontwikkeling heeft, dan walgt men namelijk van zinloos gebral. Maar goed, doet u maar wat u niet laten kunt. Zalig de armen van geest zullen we maar zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Euhm Ik dacht ook dat Mohammed een analfabeet was, en zijn neef de teksten neerschreef?
Het ding is nu wel dat zijn neef de dingen anders zag dan Mohammed en die kon het dus niet nalezen lol (wat ik gehoord heb he, ff researchen) En ik vind Citaat:
http://www.tegenwicht.org/23_fund/pas_op.htm
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 15 februari 2009 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet over neerschrijven, het gaat over "vervaardigen". Wie heeft de tekst vervaardigd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sergius Bahira lol
haal ik er toch uit
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het feit dat je naast het offtopic gaan, ook al je toevlucht moet zoeken tot gescheld zegt veel over die armzaligheid van geest waarover het je had. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou de goddelijke oorsprong gemakkelijker kunnen aanvaarden als God zijn secretaris persoonlijk dicteerde. Het aan Mo vertellen, en dan nog in een droom, die het dan weer doorvertelde aan iemand die het vanbuiten leerde om het later weer aan anderen te vertellen. We weten toch allemaal dat dromen bedrog zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Gilette daarentegen is ervan overtuigd dat progressieve gematigde moslims in wezen niet anders zijn dat de haatbaarden. Begin eens over de geestesziekte van die Mekkaanse messentrekker, en ze schuimbekken beiden even hard. Zelfs diegenen die zichzelf een minimum aan cultuur toeschrijven, voorafgegaan door wat gegoochel met wetenschappelijke rethoriek, doch desondanks beweren dat ene analfabete mekkaan ruim 150 jaar na zijn eigen dood een boekske schreef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Schandalig. Al moet er natuurlijk op gelet worden dat er niet té etnocentristisch naar gekeken wordt, het verkopen van personen kan in mijn ogen niet :s als het dan toch moet volgens hun cultuur misschien beter de verkoop uitstellen ipv de man een belofte te laten afleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Althans, dat is wat "ze" ons doen proberen te geloven. Khaled Hosseini is een seculier, progressief en maatschappijkritisch Moslim. Die bestaan natuurlijk niet! ![]() Heb jij trouwens zelf de boeken van Khaled Hosseini gelezen? Wie worden daarin juist verantwoordelijk geacht voor die wantoestanden?
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Mohammed, met behulp van zijn vriendje Allah waarschijnlijk, heeft het gepresteerd om vele variaties van de Koraan de wereld in te helpen.
http://www.answering-islam.org/Green/seven.htm THE DIFFERENT ARABIC VERSIONS OF THE QUR'AN http://www.mb-soft.com/believe/txo/koran.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() [quote=Mahalingam;3980891]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk heb ik ze gelezen. Wie verantwoordelijk is voor de wantoestanden : de islamitische religie-cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles; de koran werd een 100 tot 150 jaar na de dood van Mohammed opgetekend, en ja; de man was analfabeet, zoals de meesten in zijn tijd! De enige reden waarom we over die man hebben gehoord was omdat hij na de dood van zijn eerste vrouw zoveel kamelen had dat hij ten strijde kon trekken tegen andere stammen,islam was vooral een bindmiddel om anderen aan Mohammed te binden, lees misschien eens de vrouwen van de profeet van Nahed Selim, erg leerrijk gezien je blijkbaar beperkte kennis van historische feiten en islam?
|
![]() |
![]() |