![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Belgische gevangenissen zitten naar schatting 3000 - 4000 MOSLIMS. In België verblijven volgens het International Centre for Prison Studies 9.375 gevangenen. Bron: Teletekst tv1 pag 106. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grootste leugen die er bestaat. Ik ga even de gevangeniscijfers terug opzoeken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 februari 2009 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bron voor uw tweede bewering?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 februari 2009 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar dat het Vlaams Belang niet geïnteresseerd is in de waarheid wisten we al langer.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Zolang je niet om de haverklap mensen hun lijf openrijt met uw mes om ze iets af te pakken of zomaar, om je zenuwen af te reageren, is er geen probleem. Idem voor revolvers trouwens. Ik ben voor vrije wapendracht en het recht om je gewapenderhand te verdedigen tegen aanvallers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() De huidige gevangenissen zijn haast middeleeuws. Overbevolkt, vuil, vol krankzinnigen...Erger doen is moeilijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wacht dan ook nog steeds op de juiste cijfers. Ik heb reeds mijn gedetailleerde cijfers gegeven.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 februari 2009 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij gaat nog zo hard doodgestoken worden door de karma da gij de wereld in stuurt.
Het kosmisch rad is geen lachertje hoor man ![]()
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ze geen deftige cijfers kunnen voorleggen beginnen ze te zeggen dat ik rond mij moet kijken. ![]() Ik kijk elke dag rond mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de gevangenissen vol zitten met niet belgen en met "nieuwe" belgen weet iedereen. Wat u doet is net hetzelfde als het bestaan van het zonlicht ontkennen. Als ge dat per se wilt doen, mij niet gelaten. Het blijft echter wel de waarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat die Nieuwe Belgen hier ongestraft hun ding mochten doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevangenissen registreren mensen op identiteitskaart, dus wie de Belgische identiteit heeft wordt als dusdanig geregistreerd. Die cijfers geven dus niet het aantal moslims weer, of origine maar enkel nationaliteit.Het klopt dus dat allochtonen met Belgische nationaliteit als Belg staan geregisteerd.
Of die Belgen moslim zijn geeft een ander beeld van een populatie dan cijfers die nationaliteit weergeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grappig. Dat was net het beeld dat ik van u had toen ik de cijfers poste.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
+ Ga je het lappen zoals bij die Oekraïners? Naar het buitenland sturen voor ze gestraft worden? |
|
![]() |
![]() |