![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() O ja... geen opel zafira als combi maar een echte V-6. ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 februari 2009 om 15:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anders veranderd er niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat ik nogal wat 'gewone marokkaantjes' ken, en dat heeft mij toch geholpen zo'n bende 'kutmarokkaantjes' te onderscheiden. Kledij zegt veel, maar niet alles! De lichaamstaal en het gedrag zijn veel belangrijker. Ik geef toe: mijn uiterlijk beschermt mij wellicht beter dan het uiterlijk van andere Vlamingen. Ik zie er behoorlijk gemeen uit, denk ik, en ik kan zonder veel moeite te doen gerust voor een Egyptenaar of een Algerijn doorgaan. Ik word zelfs regelmatig in het Arabisch of Berbers aangesproken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() belgique is inderdaad hopeloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is N-VA goed genoeg?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja jong, ik kan daar ook goed mee lachen, zulle.
Al voel ik mij nog altijd eerder een Brugse Zot of een Bosgeus (dit laatste is het meest correct) ![]() Een van mijn voorouders langs vaders kant zat bij de Bende van Baekelandt. En van mijn moeder kreeg ik een paar druppels Siciliaans bloed mee. 't Zal daar wel mee te maken hebben, zekerst? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 februari 2009 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Als je binnen zo'n zeshonderd jaar Vlaamse onafhankelijkheid wil, dan wel ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U verkoopt hier den diksten bullshit. Voorarrest telt nooit dubbel of driedubbel. Ook niet door de Wet Lejeune.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1) Als je naar de gevangenis zou gaan en het daar vraagt dan zou je een resultaat hebben van; 100% zit er niet op z'n plaats. 2) Procureurs en onderzoeksrechters hebben msschn wel de neiging om snel onder voorarrest te plaatsen omdat op die manier het crapuul toch even van de straat is en een beetje gestraft wordt. Waarom doen ze dit? Omdat de politiek benoemde rechters systematisch vrijspreken om zo te voldoen aan de politieke wens de overbevolking in de gevangenissen tegen te gaan. 3) Dat mensen die geinterneerd zouden moeten worden in de gevangenis terecht komen kan ik noch bevestigen noch ontkennen. Maar ze maken nooit 25% van de gevangenisbevolking uit. Dus HAMC, uw cijfers over de gevangenispopulatie zijn sterk vertekend, zoniet overroepen. en blijken evenveel voeling te hebben met de realiteit als Uw uitleg over de Wet Lejeune.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Leer lezen vriend want dat precies is mijn boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
in 2005 zaten er 2400 internees opgesloten in de gevangenis, met de toenmalige cijfers is dat 25% Citaat:
En over de wet Lejeune reageer ik al in een vorige post. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() als u tussenkomt, dan heeft u een proces aan uw broek voor slagen en verwondingen, en gaat u als autochtyoon wel dgelijk de bak in. u mag het recht niet in eigen hand nemene. u mag vragen aan de daders om er mee op te houden. en als ge zelf eerst wat klop hebt gekregen, dan mag u ook eens een oorvijg uitdelen, maar lieft niet op zijn oren, want dat zou kunnen schade toebrengen aan zijn trommelflies. waardoor u weer de pineut bent. en gans uw leven kunt betalen voor de rotzakskens. want zij hebben hun advocaatjes gratis. zo een stuk of 4 - 5 zijn wel bereid om de rotzakjes hun verdedeging op zich te nemen. (de belasingbetaler betaalt ze toch. PRO DEO, u weet het wel zeker)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=TypO;3994036]1)
3) Dat mensen die geinterneerd zouden moeten worden in de gevangenis terecht komen kan ik noch bevestigen noch ontkennen. Maar ze maken nooit 25% van de gevangenisbevolking uit.QUOTE] ik wil er u wel even op wijzen dat hetgene u verkondigt zeker niet waar is. er zitten zelfs geestelijk gestoorden in de gevangenis. en het cijfer van 25% is niet overdreven. wanneer u exacte cijfers wil. stel zich eens in verbinding met het centrum "OBRA". dan kan u weten waarover u spreekt. dit centrum organiseert, binnen de gevangenissen, cessies met geestelijk gehandikate gevangene. iemand die een brandstichtig heeft begaan. vuurke stoken in een hooimijt. en als gehandicapte door het leven gaat. wordt opgesloten in de gevangenis! Laatst gewijzigd door fernand : 24 februari 2009 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Ik vind de titel van deze thread zo grappig. Waarvoor die "psychopatische neuroten", "samenzweringsnerds" en "mestkevers" zo verhoond geweest zijn, is nu toch echt wel bittere realiteit geworden. Maar zoals Schopenhauer het al in een van z'n citaten zei, zal de mensheid eerst bespotten, dan bekampen om het tenslotte als algemene kennis af te doen.
Ik wijs beschuldigend met de vinger naar alle kritikasters en maan hen aan om dringend de hand in eigen boezem te steken wat dat betreft. En als ge echt iets om uw Vlaams lapke grond geeft, vecht er dan voor. Trekt uw muil open wanneer mijnheer Momo en Bilal Juliekes Ipod stelen. Bende platbroeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() .. double
Laatst gewijzigd door Experiment : 24 februari 2009 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft De Gucht dat woord niet uitgevonden toen hij het over Filipke Winterke had ? U pleegt plagiaat dus ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ja, dat fenomeen steekt wel vaker de kop op bij de simpele boerenkeutel die alleen maar heruitzendingen van de Kampioenen krijgt in het kader van de "deliberate dumbing down" van de Vlamingen. Mij niet gezien, ik kijk de zondag naar RTL*TVI: daar laten ze wél het achterste van hun tong zien en moet ge NIET naar voetbal kijken in een politiek duidingsprogramma! (off topic) hehehe
|
![]() |
![]() |