![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: Je mag die partij ook gewoon Vlaams Belang noemen, hoor. Ik zou mezelf ook niet intelligenter laten lijken door het te hebben over ceedeejenvee of veejesbee. Net zomin als ik me interessant wil maken door te spreken over geweerkolf ananas of verafstoot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussie over het cordon zal ik maar laten. Die wordt reeds genoeg gevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen enkele partij heeft het recht het algemeen belang van Vlaanderen te claimen, dus ik gun het veebee die naam ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We hebben geen Vlaamse natie omdat mensen zoals u hun partij boven staatsbelang heffen. Godverdommese communisten gaan het nu komen uitleggen ofwat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de waarheid niet in pacht, maar op de "rechter"zijde is het momenteel echt koffiedik kijken. Zeker als je verder wil kijken dan de komende regionale verkiezingen. En meer on-topic: voor salonsossen is het momemteel ook bidden en toevlucht nemen tot waarzeggers, want de SP.a is ook niet goed bezig en geen mens weet waar de vluchtende kiezer naartoe zal hollen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 februari 2009 om 14:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Blijf maar hopen meneer de communist, het ontwaken zal des te pijnlijker zijn in Juni. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe snel heeft de LPF zichzelf in de vernieling gereden na het verdwijnen van de charismatische Pim? Nu denk ik niet meteen dat DD gaat worden vermoord, maar hij is nu reeds bezig met het vernielen van zijn "rebelse" imago. Hij laat nu al weten dat hij kiest voor depannage (goh... dan moet je toch wel erg geloven in je project, nietwaar) en huisje-tuintje-beestje met de traditionele partijen. Net wat de LPF deed na de dood van Pim. De ambitie van Pim lag hoger dan postjes pakken, die van LPF niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft deels wel gelijk, hoor. In Juni zal LDD een hoop naïeve zielen trekken. JMDD zal stralen en daarna afgaan als een gieter. Bij de volgende verkiezingen krijgt hij de rekening. Maar in 2009 zal hij zichzelf nog god mogen wanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Wel, we zullen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik help je hopen dat ik ongelijk heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie. Het cordon is de oorzaak van de verzwakking. De echte stukmaker van het Vlaams-nationalisme was Bert Anciaux die de VU stuk heeft gemaakt met zijn ID21 speeltjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een anti-vlaming bestaat uit antimaterie. Als die de hand schudt van een vlaming ontploffen ze beiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Manmanman. Die typische communistische propaganda. Citaat:
|
||
![]() |