![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u uw vrouw betrouwbaar? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 57,69% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
6 | 23,08% |
alleen in de keuken |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
niet in de keuken |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Men you been lookin' all around for the women
But they always been right there Nowadays a woman has to haul off and hit a man T' make him know she's there Other night a woman came up 'n hit me Like I wasn't even there Yeah, mmm dawned on me, man That a man been doin' a woman unfair Y' gotta wait for your woman Let her know you're there I knew I had to go out 'n tell all of the women That I knew they were there Now ev'rywhere I go the women all know that I know Mmm, there ain't no other place to go but there I'm talkin' about women Yeah, I'm talkin' about women, man They don't have to hit me To make me know it's there None o' my women have tears in their eyes You can ask 'em about me I swear 'n they'll tell you That's one man I swear Yeah that's a man 'nuff about tellin' you this Mmm, y' gotta wait for your woman Let her know you're there I knew I had to go out 'n tell all of the women That I knew they were there Now ev'rywhere I go the women all know That I know There ain't no, there ain't no other place to go but there I'm talkin' about women They don't have to hit me, man To make me know it's there None o' my women have tears in their eyes You can ask 'em about me I swear
![]() |
#64 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat. Op dit forum de discussiepartner gelijk geven is een unicum. Ik trek ook mijn beledigingen zoals "christelijk nihilist" in. Was ook termmisbruik van mijnentwege.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien moet ik ook wel leven en een paar zonden vergaren om daar later vergiffenis voor te kunnen vragen aan God. Maar het verbaasd me dat je bezwaar hebt tegen sletterij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu draait de castratiemolen in onderwijs & media op volle toeren. De bedoeling is om de individuen nog meer te atomiseren, van alle geslachtelijkheid te ontdoen en tot "wanton" te reduceren om hen willoos over te leveren aan de globale markt. Familie, gezin, man, vrouw, liefde, eer, trouw, het moet er allemaal aan geloven. Je moet al serieus wat man zijn om je daar tegen te weren. Citaat:
Waarom verbaast je dat? Je dacht toch niet dat ik de moderne decadentie en het moderne nihilisme zou toejuichen? Ik sta voor de mores majorum, meisje... Voor eer en aristocratische waarden. Aan beide zijden van de Middellandse Zee.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 maart 2009 om 21:53. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Kallikles,
Wat is, volgens jou, een argument tegen losbandigheid voor anderen? Dat men het voor zichzelf als weg neemt, vind ik begrijpelijk en zelfs aannemelijk. Maar is er een reden om te willen dat ieder mens op die manier zou leven? Of begrijp ik jou verkeerd en is dat helemaal niet je standpunt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij begrijpt me inderdaad verkeerd, beste man.
Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt te argumenteren voor of tegen losbandigheid. Ik geloof noch in vrije wil, noch in morele educatie via argumenten... Hierboven zei ik nog "men is Tschandala, of men is het niet". Wie losbandig is zal losbandig handelen. Wie het niet is, zal ook zo niet handelen. Ik durf te beweren dat vrouwen van "het sterke ras" hun eer niet aan de eerste de beste zullen te grabbel gooien, en dat echte mannen ook selectief te werk zullen gaan in hun veroveringen en niet "mit den schmutzigen Weibern des niederen Volkes" zullen slapen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() beter eerst goed nadenken of ge uw vrouw wel trouwbaar vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe maak je het onderscheid?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, negatief, negatief... Zonder lelijkheid, geen schoonheid. Zonder onkuisheid, geen reinheid.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Wel, je voelt dat als vrouw wel aan. Als hij bijvoorbeeld bekommert is om je eer, dan is dat al een goed teken voor iets duurzaam. Als hij bijvoorbeeld een depressie krijgt omdat je hem meedeelt dat je zwanger bent, dan is dat een "slecht" teken.
![]() Kortom: als hij niet in "vrouw en kinderen" is geïnteresseerd en ook geen enkele moeite doet om dat te bereiken, dan is-ie niet heel trouwbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Gelukkig lopen er nog veel nobele, Arabische mannen rond in de maatschappij, anders zou het hier maar een saaie boel zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat: