![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yep yep...VB 15% in een VRT peiling dat is dus bewijsbaar tussen de 17% en 18% bij de verkiezingen...schitterend resultaat.
De Decker wordt minister en volgende keer zit het VB terug aan 21 �* 22%... Als nu de NVA ook nog bevestigt kan dit verkiezingsjaar voor mij niet meer kapot...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 maart 2009 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Op dit eigenste forum heb ik deze lapidaire vaststelling zes maanden geleden reeds gedaan. Diegenen die LDD stemmen zullen achteraf in geen enkel geval kunnen zeggen dat hij hen heeft bedrogen want hij heeft zijn Vlaams verraad al in geuren en kleuren repititief aangekondigd.
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al van in 2007 werd duidelijk waar het met die club naar toe ging maar ja, een krantenlezend volkje zijn we ook nooit geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zou het kunnen dat de stijging van N-VA te maken heeft met de gestegen persoonlijke populariteit van De Wever? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder Dewever hebben ze een probleem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Dan heeft Belgie een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Met Bourgouis (spel ik het juist?) was er toch ook geen toenadering tot het VB
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samenwerken ?? Met klieren als Dewinter ?? Dat zal lang duren ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwa, ik denk wel dat de NVA een relatief trouwe kiezersbasis hebben, ze dus wel rond de 5% schommelen met als gevolg dat ze er soms onder zullen geraken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Leuk te zien dat de VB-ers opeens niet meer vergelijken met de voorgaande Vlaamse verkiezingen, waar ze bijna 25 % scoorden. Een verlies van pakweg 9 %. Hoe zegden ze het ook weer bij de federale verkiezingen: geen appelen met citroenen vergelijken ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vijf procent is dus nauwelijks de kiesdrempel.
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() NVA heeft de CDV overleeft, dus ze zitten wel snor op dat gebied denk ik, vergeet niet dat NV-A'ers vrij kritisch zijn dus een gwn opslorp scenario lijkt me een non-passeran
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, maar met 5 of 6% moet je toch niet te veel lawaai maken om met anderen samen te werken, als "ze" het gros van hun programma ziuden willen doordrukken.
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Soms heeft de kleine partner de sleutel in handen (bijvoorbeeld in de strijd voor de grootste te worden) Maar er is natuurlijk altijd het gevaar voor ondergang van de kleine partner (zie vivant, spirit) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar denk dat het belangrijker is, om na te gaan hoe de linkse (belgicistisch kamp) en de rechtse (vlaams kamp) vleugel evolueren. En daar heb ik toch het idee de rechts vooruitgang maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je wil hou ik morgen een peiling waarvan de uitslag de 50 % voor VB overschreden wordt. Van geen enkele waarde dus. Laatst gewijzigd door Garry : 7 maart 2009 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |