![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() menig waals vingertje zal gekriebeld hebben maar ze hebben JPvR niet gewacked
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Rossem? Das toch die vent die eruit ziet als een clochard en in de bak zat?
Geknipt als politici dus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() -Waar hij voor staat? Een hoop narigheid?.... ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik zou zeggen: 'schoenmaker blijft bij uw leest!' En dat komt zeker van toepassing bij DD. Judocoach................... ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Maar hij kan nog sneller stelen dan hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat Van Rossem en Dewael samen spelen, behoort tot hun privé-leven. Dank u wel.
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voor mij betekent populisme: lijn missen in je standpunten, het ene ogenblik het een roepen en ff daarna iets dat daaraan tegengesteld is, enkel omdat het je populair maakt... Dewinter en Leterme zijn daar ook kampioenen in.
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() JP was gisteren aanwezig bij Phara.
Allang niet meer zo gelachen. Hij kwam met een oplossing voor de financiele crisis te beëindigen. Alleen snap ik niet precies hoe het functioneert.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. De overheid moet investeren om de economie aan te zwengelen (banen creeren, bedrijven winst laten maken, ...). 2. De overheid heeft geen centen. 3. Uit 1 en 2 volgt dat de overheid ergens geld moet vinden. 4. Zaken als geld drukken of staatsbons uitgeven is niet goed voor de inflatie. 5. Dus pakt de overheid 20% af van de spaarboekjes van mensen, geld dat daar toch maar staat, en financiert er die werken mee. Dat geld plus intrest wordt dan binnen 5 jaar terugbetaald wanneer het weer beter gaat. Op zich is het geen gek idee. Alleen: - De overheid is nooit een goede geldbeheerder geweest. - Wie zegt dat men die 20% niet nodig heeft? Misschien ben ik van plan om volgend jaar een huis te kopen. - Waar trek je de grens? Iemand met al maar 1000 euro spaargeld 20% afpakken is niet bepaald leuk voor die persoon. En er zullen nog wel een massa bezwaren zijn. Het idee op zich vind ik neit zo gek, maar eens je aan de praktische kant begint, lijkt het volstrekt absurd.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat heb ik allemaal begrepen.
NB. hij had het wel over 25% van de spaargeld. Maar hoe zal de Staat 5 jaar later alles kunnen terugbetalen ?
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Enkel omdat ik tegen dat hele systeem van handtekeningen ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Ik ben er helemaal geen fan van, we moeten al genoeg opdraaien voor de incompetentie van de grote jongens.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet enkel absurd, het is waanzinnig. Bovendien bestaat het reeds. Het heet de Staatsbon. JPVR is zijn sterke punt uit de moneytron dagen duidelijk niet nog niet kwijt. Wat simpele puntjes poneren en dan de mensen overtuigen dat het hen of de staat of de wereldwijde economie van alle kwalen zal verlossen. Zijn systeem is gewoon een verplichte staatsbon. Die hoogintelligente oplichter schaamt zich waarlijk nergens voor. Nu ja... waarom zou hij ook? Hij heeft niets te verliezen. Zijn klanten en mogelijke kiezers wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn stem heeft hij alvast! Maar hij komt zelf niet op, hij is daarvoor jongeren aan het klaarstomen.
Laatst gewijzigd door Loki : 28 maart 2009 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() hij heeft een goede nuchtere berookte visie
we hebben hier meerdere visies , elke partij een provincie toebedelen is messchien nog zo gek niet |
![]() |
![]() |