![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om nog maar te zwijgen over de bui in dewelke je moet zijn vooraleer je je spel in een pot craft light hangt...
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en met minder caloriën!
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() daar heb ik zo geen ervaring mee...
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je krijgt het wss wel makkelijker doorheen de douane.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien nog een nuttige tip: koop de lonely planet van de streken waar je naar toegaat. Veruit de beste reisgids die je bij kan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Kben wel al wat ouder en kheb al ouders ma die gaven mij enkel disneyland parijs met de auto ![]() Man wat een zalige vakantie. Breng vooral een camera mee dat u kinders binnen 20 jaar nog gaan zeggen van "wow hoe zalig was da wel niet...". Heb zo onlangs de video van m'n vriendin bekeken op amerika reis met haar ouders (iets soortgelijks en haar leeftijd toen lag wss tegen die van uw kindjes) en ik moet zeggen ik was wel wat jaloers... NJOY!
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk verhaal voor de thuisblijvers ook nadien. Dus diefstal op reis; als het dan toch eens gebeurt is het maar zo maar in afwachting ga ik er mijn rust niet voor laten. Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij moet eens wat meer de flair lezen.
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik kom misschien nie zo heel intellectueel over...maar de flair komaan!
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haalde gewoon de flair aan omdat ik meende gelezen te hebben dat jij het idee van die craft light uit de flair had.
Had je dat idee ooit eens in pakweg het parochieblad gelezen dan had ik gezegd dat je het parochieblad wat meer moest lezen. Snap je? Of zal ik het nog eens wat trager uitleggen? Meer was het niet, het heeft niks te maken met het feit dat jij intellectueel overkomt of niet. ![]()
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nog eens even terug ter zake;
Ik had het idee opgevat om van de week eens een paar reisbureau's lang te lopen om te kijken wat zij kunnen betekenen in de reis die ik me voorgenomen heb. Ik weet ook; je kan alles zelf zoeken en boeken en betalen op internet, maar in principe kan ik ook zelf brood bakken en daar loop ik toch ook nog steeds voor naar de bakker. Ik denk niet dat ze zo'n reis volledig kunnen organiseren maar de heen/terugvlucht, tickets en hotel Disney, binnenlandse vlucht(?) en hotel westkust moet toch al zeker lukken. Voor mobilhomes en auto's enzo verwijzen ze toch meestal door naar de plaatselijke medewerker. Waar ik dus waarschijnlijk zelf voor ga moeten zorgen zijn auto/mobilhome en overnachtingsplaatsen voor de tijd dat we er mee rondrijden. Ook het reisschema wordt misschien nog aangepast. Voor het gedeelte mobilhome overweeg ik nu te vertrekken aan Yellowstone en dan over Salt Lake City via de Grand Canyon en Death Valley ofzo naar de westkust te rijden. Volgens Google Maps is de afstand Yellowstone-Los Angeles 900 mile. Stel dat met alle omwegen en andere eindbestemming dat nog 2000 mile wordt is dat volgens mij nog wel te doen. We hebben bijna 14 dagen de tijd.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
BigF wilt misschien wel lid worden van de MHC eh ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou er rekening mee dat de Grand Canyon op grote hoogte ligt (!) en dat eind oktober sommige delen afgezet worden wegens de winter en bijhorende sneeuw. Voor auto hadden wij (buiten het seizoen) een grote jeep voor drie weken voor de spotprijs van 550€. Met drop-off van de wagen een paar duizend kilometer van het vertrekpunt. Op voorhand een ruime wagen gereserveerd, maar ter plekke onderhandeld over een upgrade naar een jeep... Denk eraan dat als je een FLY+DRIVE neemt, je vaak grote kortingen krijgt op de wagen. Bespreek ook de drop off. hou qua afstand er rekening mee dat er niet veel wegen liggen, dus mispak je niet aan de afstanden (er ligt geen lange wapper over de grand canyon, wij hebben er een dag over gereden van Arches NP, over monument Valley, tot Flagstaff als ik me goed herinner) daarenboven ligt de maximum snelheid meestal op 65 mph (of zelfs maar 55), dus dat schiet niet op. ipv LA zou ik voor San Francisco gaan. Die laatste stad heeft die leuke trammetjes, de golden gate bridge, Alcatraz, etc. LA heeft ... errr.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() De staten die veelal links gelaten worden zijn South-Dakota, Montana, Idaho en Wyoming. Nochtans de moeite waard en fantastisch landschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Waal : 23 maart 2009 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |