![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik ben wel geen fan als ze spreekt.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is wel goed bezig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Oww, ik dacht dat je het over Kim had.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk verwarrend door dit bericht van me:
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ze nemen met veel verdriet ( NIET GEMEEND )enzovoort afscheid.
Dan komen ze na een tijdje allemaal terug (VOOR HET GELD ,NIETS ANDERS ) Gaan ze met ons voeten blijven spelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben Clijsters kotsbeu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Nu zijn de kindjes eruit, en is er weer plaats voor te spelen. en waarom speelt ze hier met jouw voeten? Mag ze zelf niet beslissen om al dan niet terug te keren? Trouwens, tennis is haar werk, dus waarom zou ze het niet voor het geld doen?
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Ik hoor Kim Gevaert graag spreken.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral als ze meent dat ze voorrang heeft op alles en iedereen
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() vanavond, WAAR zenden ze het uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Wickmayer in twee sets onderuit, clijsters naar finale na scheldpartij Williams.
![]() Yanina Wickmayer heeft zich in New York niet weten te plaatsen voor de finale van de US Open, het vierde en laatste grandslamtoernooi van het seizoen. De 19-jarige Wickmayer (WTA 50), die voor het eerst in haar carrière in de halve finales van een Grand Slam stond, moest bij de laatste vier haar meerdere erkennen in de als negende geplaatste Deense Caroline Wozniacki (WTA 8). De setstanden na 1 uur en 36 minuten waren 6-3 en 6-3. Kim Clijsters heeft zich in New York geplaatst voor de finale van de US Open, het vierde en laatste grandslamtoernooi van het seizoen. Clijsters (geen WTA-ranking), die haar eerste Grand Slam speelt na een pauze van twee jaar, klopte in de halve finales de Amerikaanse titelverdedigster Serena Williams, het nummer twee van de wereld. Na 1 uur en 31 minuten stonden de 6-4 en 7-5 setstanden op het bord. Wat riep Serena? Voor de Amerikaanse Serena Williams zijn de Open Amerikaanse tenniskampioenschappen op een wel heel zure manier geëindigd. Ze verloor zaterdag haar halve finale tegen Kim Clijsters nadat ze bij een 6-4 en 6-5 (15-40) achterstand een strafpunt kreeg omdat ze een lijnrechter bedreigd had. Na de wedstrijd wilde Williams niet zeggen wat ze de lijnrechter had toegeroepen. Volgens de Amerikaanse media zou Williams de lijnrechter wel degelijk bedreigd hebben nadat die bij een 15-30 stand een voetfout noteerde. "Als ik kon, zou ik deze bal nemen, hem in je keel steken en je doden", zou Williams gesnauwd hebben. "Ik heb iets gezegd dat me een strafpunt gekost heeft. En spijtig genoeg was het op een heel cruciaal punt. Ik heb haar niet bedreigd. Om eerlijk te zijn, weet ik niet meer wat ik gezegd heb. Het was een momentopname. In heel mijn leven heb ik nog nooit gevochten, waarom zou ze zich bedreigd voelen? Ik wil er niet te veel op terugkomen en het achter mij laten", stelde de Amerikaanse, die titelverdedigster was op de US Open. "Kim heeft heel goed gespeeld en gebruikte een goede tactiek. De volgende keer dat ik haar ontmoet, zal ik meer over haar speelwijze weten. Ik ga hier niet te lang bij stilstaan en wil vooruit", zei Williams, die in negen onderlinge confrontaties tegen Clijsters pas haar tweede nederlaag leed. "Ik zal wel een voetfout gemaakt hebben, want anders zou de lijnrechter dat niet bestraft hebben. Zij doet haar werk en ik ga haar daar niet voor slaan. Het is wel merkwaardig dat ik een heel jaar geen voetfouten maak en hier in New York de ene na de andere voetfout bega", merkte Williams op. |
![]() |
![]() |