![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() zeer gevaarlijk uw dromen voor werkelijkheid te nemen, men geraakt snel in een toestand alla Van Gelder
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 3 april 2009 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() Zou LDD zijn naam niet moeten veranderen in LDJE (Lijst Derk Jan Eppin)? Als ik zo naar hun website kijk, welke standpunten daar op staan. Veel van deze merkwaardige Nederlandse publicist.
Ze schijnen sommige blunders te voorkomen die VB en NVA gemeen hebben. Ze gaven soms zinnige kritiek, bv. over Fortis, hoewel ik dacht die eerst bij SPA gehoord te hebben, maar met minder media impact. Enkele stoere uitspraken en missers van de lijstaanvoerder uit het verleden zijn zo goed als vergeten. Dus ik zie ze het nog een tijdje in de peilingen goed doen. Maar als hun eigen oplossingen, die uit het Bush tijdperk lijken te komen, teveel zichtbaarheid gaan krijgen, denk ik dat ze met een probleem gaan zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 6 april 2009 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je De Gelder?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Misschien heb je gelijk dat dat minder geldt voor de rest van de LDD. Ik ben daarom het artikel gaan lezen van de heer Dedecker over de crisis, maar ik moet zeggen dat ik er nog helemaal niet van bekomen ben. Je kijkt stomverbaasd aan tegen een oude analyse die langs geen kanten pakt op deze gebeurtenissen. Men probeert dat dan toch te doen pakken door op een zeer merkwaardige manier die crisis te beschrijven en te verklaren. Om de verroeste oplossing nog te verkopen in een wereld waar iedereen al andere wegen aan het bewandelen is. Omdat je aanvoelt dat dat vragen gaat oproepen zet je er een paar maal tussen dat veel zal afhangen van wat in de VS gebeurt. Onwaarschijnlijk, ik heb het gedrocht nog niet helemaal geplaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heerlijke entertainment om die volksverlakkers op elkaar te zien schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 11 april 2009 om 07:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie het programma echter beter bestudeerd, komt tot de vaststelling dat LDD niets meer is dan een kruising tussen VB en VLD, geleid door een dictator van de bovenste plak. Stalin zou nog kunnen leren van hem. Daarnaast is die partijvoorzitter ook nog eens een mens die geen respect heeft voor andere en voor het leven van andere, maar nog minder voor de inzet en het werk van andere Dat de spoedarts Luc Beaucourt zelf nog maar de moeite heeft genomen om het in overweging te nemen om op de lijsten van LDD te willen staan, verbaasde mij. Twee kemphanen met dictatortrekjes in één kippenhok, moet immers problemen geven, zekers als je weet dat beide tegengestelde belangen dienen. De uitspraak dat de slimme en verstandige worden opzij gezet voor mooie snoetjes is echter fout, veel van de mooie snoetjes hebben meer verstand dan de meeste huidige gerespecterde politici. Plus dat zij door de natuur begunstigd zijn met een machtig wapen tegenover hun tegenstanders, want een mannelijke onderhandelaar blijft nog steeds een man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://gianniboone.typepad.com/giann.../01/index.html Soort zoekt soort? Overlopers onder elkaar?
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Ge staat zelfs naar mekaar te linken: http://www.john-vrancken.org/links/ldd-politici/
Ik zou klacht indienen als zo een opportunist reclame zou maken voor mijn site!
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling